Šperos.lt > Psichologija > Socialinė psichologija
Socialinė psichologija

(522 darbai)

Intymus sutuoktinių ryšysKodėl svarbu tirti meilę. Teorizuojant meilę. Pirminiai, diadiniai, "mes" santykiai. Meilės kokybė – intymumas. Keturios intymumo dilemos. Išvados. Skaityti daugiau
Įsisąmoninti ir neįsisąmoninti savęs vertinimo aspektaiĮsisąmoninti ir neįsisąmoninti savęs vertinimo aspektai. Aš vaizdas. Aš vaizdo komponentai. Skaityti daugiau
Įvaizdis komunikacijojeĮvadas. Įvaizdis komunikacijoje. Įvaizdžio kūrimas. Įvaizdžio kūrimo žingsniai. Įvaizdžio išlaikymas. Įvaizdžio svarba viešojo pasisakymo metu. Įvaizdis gyvenimiškose situacijose. Išvados. Skaityti daugiau
Įvaizdžio arba įspūdžio kūrimasĮvadas. Įvaizdžio formavimasis. Įvaizdžio išsaugojimas ir koregavimas. Savojo įspūdžio pateikimas kitiems arba prisistatymas. Išvados. Skaityti daugiau
Įvaizdžio valdymas konflikto tarp "Respublikos" ir "Lietuvos ryto" metuSocialinės psichologijos tiriamasis darbas: Įvaizdžio valdymas konflikto tarp "Respublikos" ir "Lietuvos ryto" metu. Veikėjo apibrėžimas. Tikslo apibrėžimas. Priemonių analizė. Personažų analizė. Savo įvaizdį efektyviau formuojantis laikraštis. Skaityti daugiau
J. Pikūnas, A. Palujanskienė "Stresas. Atpažinimas ir įveikimas"J. Pikūno ir A. Palujanskienės knygos: "Stresas. Atpažinimas ir įveikimas" recenzija. Skaityti daugiau
Jaunimo socializacijos problemos LietuvojeVaikų ir jaunimo socializacijos programa. Bendrosios nuostatos. Pagrindinės sąvokos. Situacijos analizė. Programos strategija. Įgyvendinimo etapai. Lėšų poreikis. Numatomi rezultatai. Įgyvendinimo kontrolė. Skaityti daugiau
Jausmų įtaka bendravimui ir tarpasmeniniams santykiamsĮvadas. Jausmai, bendrasis jų apibūdinimas. Jausmų kilmė. Bendras jausmų apibūdinimas. Jausmų išreiškimas gali būti naudingas keltu aspektų. Emocijos. Jausmų rūšys. Tarpasmeninių santykių samprata. Jausmų reikšmė bendravime ir tarpasmeniniuose santykiuose. Išvados. Skaityti daugiau
Kaip pasirinkti darbuotojus"Mokėti valdyti - vadinasi, mokėti pasirinkti". Nuo ko pradėti darbuotojų atranką? Informacijos apie kandidatus rinkimas. Pokalbio planavimas. Ar mokate pateikti klausimus. Ar mokate klausytis? Pokalbio laikas ir pokalbio eiga. Kandidatų įvertinimas ir pasirinkimas. Darbuotojų pasirinkimas - teorija ir praktika. Skaityti daugiau
Kaip reikia klausytisKaip reikia mokėti klausytis. Empatija. Mokėti iki galo išklausyti. Nereflektyvus klausymasis. Reflektyvus klausymasis. Skaityti daugiau
Kalba, kūno kalba ir emocijosĮvadas. Kalba ir jos reikšmė. Kalbos funkcijos. Kūno kalba ir sėkmė. Kas yra sėkmė? Tyrimas. Apklausa. Ką kūno kalba gali be žodinės kalbos? Tyrimas. Kūno kalba — universali kalba. Kaip žmonės reaguoja į nemalonius ar džiaugsmingus dalykus? Gestai ir savitvarda. Daromą poveikį sustiprinkime kūno kalba. Kūno kalba ir jausmai. Jausmai tampa pastebimi. Nuo kultūros priklausantys prieštaravimai. Nesąmoningai siunčiami signalai. Pagrindiniai kūno kalbos tipai. Kūno kalba būdinga skirtingais pojūčių kanalais besinaudojantiems žmonėms. Erotika ir seksualumas. Pirmasis pokalbis — kūno kalba. Žvilgsnių kontaktas. Kūnų kontakto užsimezgimas. Vyro ir moters kūno kalba. Kaip išmokti įkūnijančios kalbos. Bendravimas tik elektroniniu paštu žlugdo santykius. Išvados. Skaityti daugiau
Kinijos šeimos modelių įvairovėĮvadas. Darbo tikslas – supažindinti su Kinijos šeimų patyrimu, kultūra, jos reikšme šeimoje, ypač ugdant ir auklėjant vaikus. Kinija ir Lietuva. Vaikų auginimas ir auklėjimas. Santuoka. Skyrybos. Laidotuvės. Išvados. Skaityti daugiau
Klasės auklėtojo ir auklėtinių sąveikos ypatumaiĮvadas. Šiandieninio ugdymo ypatumai. Mokytojas - auklėtojas. Sąveikos ypatumai. Išvados. Skaityti daugiau
Klausymo menasŽmogus ir keturios jo ausys. Kaip reikia klausyti. Aktyvus klausymasis. Klausymosi stiliai. Kodėl gi mes nesiklausome? Kas pagerina klausymąsi. Išvados. Skaityti daugiau
Klausimo menas ir jo tobulinimo galimybėsĮvadas. Klausymo apibrėžimas. Skirtumas tarp klausyti ir girdėti. Klausymas – aktyvus procesas. Klausymas – tikras menas. Sunkumai klausymo metu. Bendri sunkumai, atsirandantys, klausant kitą žmogų. Fiziologija. Išsiblaškymas. Nuobodulys. Užmaršumas ir blogai atskiriami garsai. Klausymo tobulinimo būdai. Išvados. Skaityti daugiau
Kodėl žmonės jungiasi i grupes?PowerPoint pristatymas. Kas tai yra grupė? Grupės svarba. Grupių tipai. Kodėl žmonės jungiasi į grupes? Kodėl žmonės jungiasi į grupes? (2). Kaip kuriasi grupės? Kodėl žmogus ima suvokti save kaip konkrečios grupės nariu? Bendrai. Skaityti daugiau
Kokius partnerius šiais laikais pasirenka jaunimas?Pratarmė. Dėstymo dalys. Teorinė dalis. Partnerio pasirinkimas. Panašumai tarp dviejų žmonių. Praktinė dalis. Išvados ir pasiūlymai. Ateities vizija. Skaityti daugiau
Komandų tipai ir stadijos komandų formavime. Komandai būdingi bruožaiĮvadas. Darbo tikslas yra atlikti apklausą apie komandas bei tam tikras jų funkcijas, bruožus. Teorinė dalis. Komanda. Komandų tipai. Komandų formavimo stadijos. Komandai būdingi bruožai. Praktinė dalis. Anketa "Komanda". Apklausos rezultatai. Hipotezės. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais. Skaityti daugiau
Komunikacija (2)Komunikacinio elgesio apibūdinimas; komunikacijos proceso rūšys ir funkcijos. Komunikacinio proceso modelis; jo struktūrinės dalys ir etapai. Grįžtamasis ryšys ir komunikaciniai triukšmai. Vienpusė, dvipusė komunikacija. Komunikaciniai barjerai: suvokimo, semantiniai, neverbalinių ženklų. Komunikaciniai barjerai: blogojo grįžtamojo ryšio, nemokėjimo klausytis, asmeninių savybių, neigiamų emocijų, psichologinės gynybos. Neverbalinė komunikacija: apibūdinimas, funkcijos. Neverbalinių ženklų suvokimas, jo ypatumai, santykis su verbaline komunikacija. Neverbalinė komunikacija: priemonės ir būdai. Žvilgsnis ir mimika, kaip komunikacinė priemonė. Pantomimika, kaip komunikacinė priemonė. Gestų rūšys. Pagrindinės gestų ir pozų reikšmės ir rūšys. Erdvė ir laikas, kaip komunikacijos priemonė. Komunikacinis pastabumas, jo treniravimo galimybės. Dalykinio pokalbio etapai. Psichologinis kontaktas: jo esmė, faktoriai, dinamika, jo suformavimo priemonės ir būdas. Aktyvus klausymasis: apibūdinimas, svarba, barjerai. Efektyvaus klausymosi praktiniai patarimai. Empatinis klausymasis. Žmogaus suvokimas ir supratimas. Jį lemiantys faktoriai ir suvokimo efektai. Buitiniai vertinimai. Kauzalinė atribucija bendravimo, elgesio priežasčių priskyrimas. Neįsisąmonintas "aš" kaip tarpasmeninio pažinimo ir supratimo barjeras. "Aš" gynyba tarpasmeniniame pažinime. Dogmatizmas tarpasmeniniame pažinime. Keitimosi privalumai. Atvirumo-uždarumo santykiai tarpasmeniniame pažinime. Johari "langų" modelis. Transakcinė bendravimo analizė: ego būsenos, transakcijos; jų rūšys ir transakciniai žaidimai. Socialinės ir grupinės normos bendravime. Socialiniai ir grupiniai vaidmenys bendravime. Grįžtamasis ryšys bendravime. Kritikos motyvai; kritikos konstruktyvumas, destruktyvumas. Praktiniai patarimai duodant ir priimant kritiką. Pritarimas; jo motyvai. Praktiniai patarimai duodant ir priimant pritarimą. Motyvavimas kaip komunikacinio proceso funkcija. Apibūdinimas ir motyvavimo būdas. Motyvavimas kaip partnerio poreikių įvertinimas. A. Maslow tyrimai. Savimonės struktūros elementai ir jų įtaka elgesio motyvavimui. Asmeninis patrauklumas, kaip motyvavimo veiksnys. Patrauklumą lemiantys faktoriai, jį sukeliantys veiksmai ir jų veikimo mechanizmai. Argumentavimo technika ir taktika. Tarpasmeniniai konfliktai: apibūdinimas, funkcijos, tipai ir priežastys. Tarpasmeninio konflikto struktūra ir dinamika. Elgesio reakcijų tipai tarpasmeniniuose konfliktuose, konfliktų sprendimo būdai. Komunikabilumas, jo struktūra ir formavimo būdas. Skaityti daugiau
Komunikacijos ir bendravimo samprataKomunikacijos sąvoka. Bendravimas. Santykis. Ryšys. Sąveika. Bendravimo poreikiai. Komunikacijos funkcijos. Tarpasmeninis bendravimas. Empatija. Tarpasmeninės komunikacijos informacijai kas būdinga. Komunikacijos kompetencija. Suvokimo procesas. Suvokimas. Klausymasis. Bendravimo intymumas ir atstumas. DESC sistema. Skaityti daugiau
......