Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdis komunikacijoje

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Įvaizdis komunikacijoje. Įvaizdžio kūrimas. Įvaizdžio kūrimo žingsniai. Įvaizdžio išlaikymas. Įvaizdžio svarba viešojo pasisakymo metu. Įvaizdis gyvenimiškose situacijose. Išvados.

Ištrauka

Bendravimas – tai psichologinio kontakto užmezgimas tarp žmonių. Jis mus lydi visur: namuose, parduotuvėje, gatvėje, universitete, darbe ir t. t. Jo metu žmonės perduoda, gauna informaciją, susidaro nuomonę apie pašnekovą, kitaip sakant bendravimo metu yra kuriamas pašnekovo įvaizdis. Jį sudaro komunikatoriaus kalba, išvaizda, poza, gestai, mimika. Mūsų įvaizdžio kūrimui dažnai įtakos turi ir įvairūs išoriniai veiksniai. Ne paslaptis, kad šiuolaikinėje visuomenėje dažnai įvaizdžiui teikiama didesnė reikšmė, nei išsilavinimui, darbo patirčiai. Net gi ieškant darbo įvaizdis gali padidinti galimybes jį rasti arba visiškai atimti.
Yra manoma kad daugelis firmų direktorių vykusį įvaizdį laiko karjeros sąlyga, svarbesne už kvalifikacijos kėlimo kursus.
Kalbant apie žmones, galima sakyti, kad jie dažnai yra vertinami pagal tai, kokį įvaizdį jie yra susikūrę, pvz., griežti, nuolaidūs, reiklūs, pareigingi ir t. t. Todėl, galėčiau teigti, kad įvaizdis yra vienas iš žmogaus gyvenimo palydovų galintis palengvinti jam gyvenimą arba labai apsunkinti.
Mes jaučiame, kad dažnai tampame socialinio suvokimo objektais, t. y. kad kažkas stengiasi mus įvertinti, susidaryti apie mus nuomonę. Todėl viešumoje mes stengiamės atrodyti ir elgtis taip. kad kiti susidarytų apie mus tokį įspūdį, kokiu būtume patenkinti. Kitaip sakant, aplinkinių akyse mes kuriame savo įvaizdį
Įspūdžio ar įvaizdžio kūrimas - tai procesas, kurio metu asmuo organizuoja savo elgesį viešumoje taip, kad sukurtų vienoki ar kitokį įspūdį ar įvaizdį aplinkiniams. Žodis įvaizdis ne atsitiktinai siejasi su įsivaizduoti: nors jis nėra. tiesiogine to žodžio prasme. įsivaizdavimo rezultatas, taigi vien vaizduotės padarinys, visgi tai - kito žmogaus arba mūsų pačių galvoje susiformavęs vaizdinys, dėl kurio santykio su tikrove galima diskutuoti. Įvaizdis yra socialinės percepcijos rezultatas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-19
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis17.84 KB
AutoriusGintarė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasF. Motiejūnas
Švietimo institucijaLietuvos Kūno Kultūros Akademija
FakultetasSporto edukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdis komunikacijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Lietuvos Kūno Kultūros Akademija / 3 Klasė/kursas
  • F. Motiejūnas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą