Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, matematinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, matematinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas – ištirti SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) turinčio mokinio matematinio ugdymo problemas bei ugdyme kylančius sunkumus. Specialiųjų poreikių asmenys. Specialiųjų poreikių asmenų sutrikimų grupių ir laipsnių nustatymas. Mokymosi negalių rūšys ir požymiai. Matematikos mokymosi sunkumai ir jų šalinimas, konkretaus sutrikimo atveju. Mokiniai, turintys girdimojo suvokimo ir lingvistinių procesų sutrikimų. Mokiniai, turintys atminties sutrikimų. Mokiniai, turintys audiovizualinių ryšių sutrikimų. Emocijų ir elgesio sutrikimai. Mokiniai, turintys savireguliacijos sutrikimų. Mokiniai, turintys autizmą. Protinis atsilikimas. Ribotas intelektas. Mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi. Poreikių, matematinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) mokinio, dirbančio pagal bendrojo lavinimo mokyklos programą, matematinio mokymosi problemos. SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) turinčio mokinio matematinio ugdymo sunkumai bendrojo lavinimo mokykloje. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. 1918m. Lietuvai paskelbus savo valstybingumą ir nepriklausomybę, susirūpinta sutrikusio vystymosi vaikų specialiuoju auklėjimu ir mokymu, jų globa. Laikui bėgant imta leisti įvairūs leidiniai, vadovėliai, apibūdinantys specialiuosius poreikius bei jų įvertinimą, specialiųjų poreikių vaikus, bei jų mokymosi problemas ir tų problemų sprendimo būdus (Karvelis, 2003). Organizuoti tokių vaikų, paauglių ir kitų asmenų specialųjį mokymą, auklėjimą ir globą daug padėjo medikai, pedagogai, pažangūs visuomenės veikėjai, katalikiškos bendrijos, draugijos bei mokslo įstaigos. 1931m., grįžęs iš specialiosios pedagogikos bei psichologijos studijų Šveicarijoje, Vokietijoje J. Laužikas rūpinosi specialiosios (pagalbinės) mokyklos įkūrimu. Jo iniciatyva 1931m. Kaune įsteigta pirmoji Lietuvoje pagalbinė mokykla (Karvelis, 2003). 1938 – 1939m. Šiauliuose, Rokiškyje ir Panevėžyje įsteigta po 1 speciąliąją klasę (Tautos mokykla. 1938.) Kai kurie šaltiniai nurodo, kad 1923m. Vilniuje veikė pagalbinė mokykla, kurios vedėja buvo H. Kačinska. Vėliau kūrėsi dar daugiau pagalbinių mokyklų (vienoje iš jų buvo mokoma lenkų kalba, kita -žydų pagalbinė mokykla). Jos beveik buvo neprieinamos lietuviams, negalintiems mokytis bendrojo lavinimo mokyklose. 1938m. Laužiko iniciatyva (Karvelis, 2003) pradėjo darbą specialiosios pedagogikos trejų metų vasaros kursai, kuriems vadovavo jis pats.
Taigi jau prieškarinėje nepriklausomoje Lietuvoje vaikų, turinčių psichofizinio vystymosi sutrikimų bei mokymosi problemų, specialiojo mokymo organizavimas buvo įgijęs tam tikrą praktinę patirtį.
Siekiant užtikrinti sutrikusio intelekto vaikų ugdymą ir mokymą, Lietuvos švietimo ministro 1956m. Gruodžio 16d. Įsakymu prie pagalbinių mokyklų organizuotos visos dienos grupės. Taip tam tikra prasme integruoti šių vaikų ugdymo pradmenys. Laikui bėgant steigėsi vis daugiau ugdymo įstaigų. 1977m. Rugsėjo 1d. Vilniuje buvo įsteigta vadinamo sulėtėjusio vystymosi vaikų eksperimentinė internatinė mokykla, kurioje buvo ugdomi vaikai, turintys specifinių pažinimo procesų sutrikimų ir mokymosi sunkumų. Iki šių metų buvo atidarytos beveik visų neįgalių vaikų kategorijoms skirtos specialiosios ikimokyklinės įstaigos ar bent grupės lopšeliuose – darželiuose. 1989 – 1990m. Švietimo ministerijai buvo pavaldžios 51 specialiosios mokyklos, kuriose tuo metu mokėsi 11 473 mokiniai, turintys klausos, regos, kalbos ir kalbėjimo trūkumų, mokymosi sunkumų (sulėtinto psichinio vystymosi) bei nežymiai sutrikusio intelekto (protiškai atsilikusių ) vaikų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-07-02
DalykasSpecialiosios pedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai17 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis38.72 KB
Autoriusdaiva
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasO. Štitilienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasTechnologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokinio turincio specialiuju ugdymosi poreikiu matematinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • O. Štitilienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą