Šperos.lt > Pedagogika > Specialioji pedagogika > Specialiųjų ugdymo poreikių vaikų integruotas ugdymas Romuvos vidurinėje mokykloje

Specialiųjų ugdymo poreikių vaikų integruotas ugdymas Romuvos vidurinėje mokykloje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Liberalioji asmenybės samprata. Specialieji ugdymosi poreikiai. Integruotas ugdymas Lietuvos vidurinėje mokykloje. Specialiųjų poreikių vaikams teikiama pagalba. Specialiųjų poreikių vaikai ir jų gerovė. Romuvos pagrindinės mokyklos charakteristika. Specialiųjų poreikių vaikų mokymo proceso charakteristika romuvos bendrojo lavinimo klasėse ir specialiojo pedagogo kabinete.22 Tyrimo imties charakteristika. Tyrimo metodika. Stebėjimas kaip adekvatus ugdymo proceso analizės metodas. Mokytojo ir mokinio veiklos klasėje analizė. Specialiųjų poreikių vaikų veiklos adekvatumo analizė lietuvių kalbos ir matematikos pamokose. Išvados. Rekomendacija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 68.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą