Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Specialiųjų poreikių vaikų ugdymo sistemos pokyčiai. Specialiųjų poreikių diagnostika. Individualizuoto ugdymo samprata. Individualaus ugdymo tikslai. Specialiųjų poreikių tenkinimas. Specialiųjų mokymosi poreikių tenkinimo lygiai. Integruoto mokymo praktika.

Ištrauka

"Žmogus-tobuliausia būtybė, labiausiai išsivystęs tvarinys žemėje" (9,84). Kiekvienas žmogus - tai galimybė. Pasaulyje nerasime visai panašių išvaizda, juo labiau charakteriu, mąstymu, gabumais, žmonių. Ir į klasę susirenka labai skirtingi vaikai. Pirmiausia jie skiriasi fizine branda bei psichiniu ir emociniu išsivystymu.
Pasaulio sveikatos apsaugos organizacijos duomenimis, 13 proc. žemės gyventojų turi įgimtų ar vėliau įgytų sutrikimų. Iš jų 3 proc. gimsta sutrikusio intelekto ir 10 proc. vaikų pasižymi įvairiais kitais psichofizinės veiklos pakenkimais. Pasaulyje priskaičiuojama apie 200 milijonų vaikų, turinčių įvairių vystymosi negalių.
Ne išimtis ir Lietuva. Nors tikslių apibendrintų statistinių duomenų Lietuvoje nėra, tačiau, sprendžiant pagal atskiras mokymo įstaigas, galima manyti, kad vaikai, turintys specialiųjų poreikių (SP), bendrojo lavinimo mokyklose sudaro 10-15 proc. visų mokinių nurodo A.Ališauskas (1.45). "Todėl šių vaikų rengimasis gyvenimui, socialinė adaptacija, integracija, bei jo tyrimo problema yra ypač aktuali kiekvienai šaliai" (9,85).
Vaikai, turintys žymių mokymosi negalių, anksti atkreipia aplinkinių dėmesį. Jeigu sutrikimai nėra labai akivaizdūs, iki mokymosi pradžios tėvai net neįtaria, kad vaikas gali jų turėti. Vaikų mokymosi negalės pastebimos greitai, nes jiems sunku išmokti vieną ar kitą dalyką. Dabar neskubama nei kaltinti, nei rūšiuoti. Ieškoma nesekmių priežasčių, būdų, kaip jiems pagelbėti, padėti prisitaikyti prie kitų. Mokytojas, pasitelkęs savo patirtį, kūrybingumą, žinias, turi taip organizuoti mokymą, kad būtų ugdoma kiekvieno mokinio asmenybė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-24
DalykasSpecialiosios pedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai12
Dydis80.45 KB
AutoriusSOLVEIGA
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Individualizuotas vaiku turinciu specialiuju poreikiu integruotu i bendrojo lavinimo mokykla ugdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-01-29 IP: 82.135.196.188
    Arnoldas sako

    Galejai issamiau,bet tavo darbas man patiko.

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą