Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiųjų poreikių vaikų integracija bendrojo lavinimo mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specialiųjų poreikių vaikų integracija bendrojo lavinimo mokykloje

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Teisinis pagrindas. Integruoto ugdymo tyrimai. Integruotai ugdomo asmens savijauta. SUP turinčio ugdytinio psichologinio portreto komponentai. Pedagogų pasirengimas dirbti su specialiųjų poreikių moksleiviais. Integruotam mokymui taikytinos strategijos. Tėvų dalyvavimas integruoto ugdymo procese. Ugdymo fizinė aplinka. Aplinkinių požiūris į integruotą ugdymą. Išvados.

Ištrauka

Lietuvoje po nepriklausomybės atkūrimo vyko pakankamai sparti specialiojo ugdymo sąvokų ir kategorijų, įvardinančių sutrikimus ir juos turinčius asmenis, kaita. Ši kaita atspindėjo ne tik integruoto ugdymo idėjų skvarbą, bet ir bendrą demokratėjimo procesą tiek visoje švietimo sistemoje, tiek specialiajame ugdyme. Integracija į bendrojo lavinimo mokyklą reiškia, kad įvairių (mokymosi, elgesio, intelekto, fizinių) sutrikimų turintys vaikai yra įtraukiami į bendrojo ugdymo aplinką ir mokosi drauge su bendraamžiais sveikais vaikais.
Neįgaliųjų arba specialiųjų poreikių vaikų ugdymas bendrojo lavinimo švietimo įstaigose jau yra ne tik faktas, bet vis labiau įsisąmoninamas būtinumas. Visuomenės nuostatos, lemiančios socialinę ir ugdymo politiką neįgaliųjų atžvilgiu keičiasi integruoto ugdymo naudai. Mokymasis bendrojo ugdymo klasėje specialiųjų ugdymo poreikių (SUP) turintiems vaikams padeda greičiau bei sėkmingiau prisitaikyti ir integruotis visuomenėje, šie vaikai turi teisę ugdytis ir lavintis su sveikais vaikais ir gyventi pilnavertį gyvenimą. Bendrojo lavinimo mokykloje neįgalūs vaikai turi didesnes galimybes ir geresnes sąlygas lavinti socialinius ir asmeninius įgūdžius. Sveikieji vaikai turi matyti kitokius žmones šalia savęs ir mokytis gyventi kartu, jiems tai yra tolerancijos ir gerumo mokykla. Siekiant geresnės mokyklinio gyvenimo kokybės, svarbu kelti specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių moksleivių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, savivertės ir savivokos lygį, akcentuojant vaiko galias ir gebėjimus.
Šiame darbe trumpai aptarsime teisinį integruoto ugdymo pagrindą, nuo kurio labai priklauso ugdymo kokybė. Paanalizuosime integruoto ugdymo svarbesnius aspektus ir problemas. Įvertinsime pedagogų profesinę kompetenciją ir jų pasirengimą dirbti su neįgaliais moksleiviais. Bus pristatytos integruoto mokymo strategijos, kurios gali padėti ugdant SUP vaikus. Taip pat atskleisime nuo ko priklauso integruotai ugdomo asmens savijauta, panagrinėsime neįgaliųjų ugdytinių psichologinio portreto komponentus. Apžvelgsime tėvų vaidmenį šiame procese, jų lūkesčius ir požiūrius. Taip pat atkreipsime dėmesį į mokyklų techninį ir materialinį pasirengimą ugdyti neįgalius vaikus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-31
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis35.86 KB
AutoriusSandra
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiuju poreikiu vaiku integracija bendrojo lavinimo mokykloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą