Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Mokinio, turinčio klausos sutrikimą, ugdymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokinio, turinčio klausos sutrikimą, ugdymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Klausos sutrikimai, jų ypatumai. Kurtieji vaikai. Neprigirdintieji. Kurčių vaikų mokymo procesas. Kurčiųjų mokymo procesas. Kurčių vaikų atminties lavinimas. Kurčiųjų vaikų meninis ugdymas. Neprigirdinčių vaikų mokymas. Išvados.

Ištrauka

Visais laikais visuomenė labiau suprato ir toleravo aklus, luošus ir kitokius neįgaliuosius, negu kurčiuosius bei neprigirdinčius. Žmonėms buvo nesuprantama, todėl ir keista bei nepriimtina jų gestų kalba. Tuo tarpu kurtieji nemokėjo garsinės kalbos, todėl bendravo tik su artimiausiais giminėmis paprastomis buitinėmis temomis.
Ir dabar dar egzistuoja rimta problema visuomenėje priimant kurčiuosius į savo gretas. Integracija į sveikųjų visuomenę net ir visame pasaulyje yra gana ribota. Šiuo atveju pateikiama keletas priežasčių, viena jų, mokytis, dirbti, gyventi kurčias gali beveik visur, tačiau santuoka laimingesnė su panašaus likimo asmeniu. Mat susituokus su sveiku, girdinčiu atsiranda daug problemų, išryškėja skirtumai, todėl dauguma tokių santuokų baigiasi skyrybomis. Kita rimta problema yra ta, kad dabar labai dažnai pasitaiko, jog tik nedaugelis tėvų moka gestų kalbą ir gali su savo vaikais ja laisvai bendrauti. Tačiau bene rimčiausia integracijos problemų – tai, kad girdintieji, kad ir kaip stengtųsi, niekuomet nesupras ką reiškia gyventi negirdint. Net ir iniciatyva iš geros valios bandyti pertvarkyti, pakeisti, vadovauti kurtiesiems pridaro nepatogumų.
Sutrikusios klausos vaikai, jei neturi kitokių susirgimų, yra tokie pat gabūs, protingi, galintys daug pasiekti gyvenime kaip ir girdintys sveikieji. Reikia tik teisingai juos suprasti, leisti patiems pagal polinkius ir gabumus pasirinkti mokslo bei veiklos sritį, padėti išmokti sunkiau įsisavinamus dalykus. Lygiai taip pat svarbu kuo daugiau perduoti kasdieninės radijo, televizijos, spaudos teikiamos informacijos tam, kad nebūtų ribojamas žmogaus akiračio bei intelekto augimas.
"Vertinant neįgalių žmonių integracijos į visuomenės eigą Lietuvoje, neįmanoma nepastebėti, jog neįgaliųjų socialinės padėties ir ugdymo problemos nebegali apsiriboti tik specialiosios edukacinės ir socialinės pagalbos teikimu. Neįgaliųjų problemų sprendimas šiandien atveria naujas perspektyvas taip pat ir Lietuvoje. Greitų socialinių bei ideologinių pokyčių kontekste neįgalieji nebegali būti vertinami vienos mokslinės teorijos ar ideologijos aspektu. Negalės daugiametės sampratos atskleidimas tampa vienu iš esminių socialinės integracijos poreikių, o taip pat ir uždavinių."
Šį darbą ėmiausi rašyti turėdamas tikslą – naudojantis kuo įvairesne medžiaga (straipsniais, knygomis,) trumpai apžvelgti sutrikusios klausos vaikų integraciją į mūsų visuomenę, jos problemas bei galimybes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-31
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis30.48 KB
AutoriusIeva
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSporto ir sveikatos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokinio turincio klausos sutrikima ugdymo bendrojo lavinimo klaseje ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą