Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiųjų poreikių įvertinimas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Specialiųjų poreikių įvertinimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Vaiko specialiųjų ugdymosi poreikių atpažinimas ir įvertinimas. Vaikų raidos ypatingumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių (sup) vertinimo teoriniai metodologiniai aspektai. Raidos ypatingumų apibūdinimas ir klasifikacijos. Vertinimo modeliai ir procedūros. Vertinimo modelių apžvalga. Vertinimo procedūrų apžvalga. Specialių ugdymosi poreikių įvertinimo ir tenkinimo organizavimas. Specialiųjų ugdymo(si) poreikių pažinimo ir įvertinimo principai. Specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimo ir tenkinimo eiga. Specialiųjų ugdymo(si) poreikių įvertinimo nuoseklumas. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikinės visuomenės pareiga užtikrinti, jog kiekvienas individas turi teisę gyventi normalų gyvenimą ir gauti, kiek įmanoma, normalų išsilavinimą. Mūsų dienomis yra siekiama užtikrinti, kad kiekvienas specialiųjų poreikių vaikas ir jaunuolis gautų ugdymą, atitinkantį jo individualius poreikius. Ypatingas vaikas yra kitoks, negu "vidutinis" vaikas. Kalbant labai paprastai, specialiųjų poreikių vaikai ir jaunuoliai yra tie, kurių žmogiškosioms galiomis visiškai realizuoti reikia specialiojo ugdymo ir papildomų paslaugų. Specialiojo ugdymo reikia todėl, kad šie vaikai labai skiriasi nuo daugumos vaikų vienu ar keliais požymiais: jie gali būti protiškai atsilikę, turėti mokymosi negalių, emocinių ir elgesio sutrikimų, fizinių negalių, komunikacijos sutrikimų, autizmo sutrikimą, patyrę smegenų traumas ar regos sutrikimų, išsiskirti ypatingais gabumais ar talentu.
Tikslas – išsiaiškinti ir pateikti specialių poreikių pažinimo ir įvertinimo būdus.
Uždaviniai: Analizuojant literatūra išsiaiškinti specialių poreikių pažinimo būdus.
Analizuojant literatūrą išsiaiškinti specialių poreikių įvertinimo būdus.
Tėvai paprastai iškart pastebi, jei jų vaikas skiriasi nuo vienmečių menkesniais gebėjimais. Kol vaikas 1,5-3-4 metų, dažniausiai guodžiamasi, kad išaugs ir bus toks kaip visi. Tik artėjant mokykliniam amžiui, susirūpinama, kad vaikas nesugebės mokytis. Ankstyvasis ir ikimokyklinis amžius yra aukso vertės, įgyvendinant specialiąsias ugdymo programas, galinčias nukreipti sutrikusią vaiko raidą palankesne vaga, — kuo anksčiau pradėtas specialusis ugdymas, tuo geresnių rezultatų galima tikėtis. Nustatyta, kad individo raidoje egzistuoja vadinamieji
"senzityvumo" (įsijautrinimo) laikotarpiai. Kiekviena fizinė ir psichinė funkcija turi savo "senzityvumo" laikotarpį. Jei šiuo metu individas stimuliuojamas adekvačiais dirgikliais, funkcija, tuo metu esanti "senzityvumo" periode, optimaliai plėtojasi. Pvz., kalbos funkcijos "senzityvumo" laikotarpis pasibaigia trečiaisiais gyvenimo metais.
Pirmaisiais gyvenimo metais — "senityvumo" laikotarpis fonetinei kalbos pusei — vaikas išmoksta artikuliuoti įvairius raibos garsus, pradeda juos skirti iš klausos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-22
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis42.92 KB
AutoriusAKVILE
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiuju poreikiu ivertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 25 puslapiai 
  • 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą