Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Individualizuotos programos ir jų rengimo ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Individualizuotos programos ir jų rengimo ypatumai

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Individualizuotos ugdymo programos ypatumai. Individualizuotų ugdymo programų lygiai. Individualizuotos ugdymo programos rengimo ypatumai. Išvados.

Ištrauka

Ne vienas mokyklinio amžiaus vaikas per mokyklinio gyvenimo laikotarpį susiduria su mokymosi problemomis. Tas problemas ne retai sukelia klausos, regos, judėjimo, kalbos, elgesio, intelekto sutrikimai, kadangi jie pastebimi anksčiau, todėl dažniausiai tokie vaikai laiku gauna tinkamą pagalbą, bet vaikais, kurie turi nežymius sutrikimus susirūpinama vėliausiai. Daugelį vaikų su mokymosi problemomis sudaro moksleiviai, kurių mažas pažangumas, pažinimo sutrikimai sukelia skaitymo, rašymo, skaičiavimo sutrikimus. Jei tėvai pastebi, kad vaikas turi ugdymosi sunkumų, jie gali kreiptis ir prašyti, kad būtų įvertinti specialieji ugdymo poreikiai, kuriuos įvertina specialioji ugdymo komisija. Jei vaiko ugdymosi sunkumus pastebi pedagogas, jis kreipiasi į tėvus su kurių sutikimu nustatomi esami arba ne sutrikimai.
Šiuolaikinėje pedagogikoje individualizuota programa labai aktuali, ypač integruojant išskirtinius moksleivius bendrojo lavinimo mokyklose. Norint atskleisti ir padėti tokiam moksleiviui reikia sudaryti individualizuotą ugdymo programą.
Ši gvildenama mano tema yra įdomi tuo, jog apie individualizuotų ugdymo programų taikymą ir sudarymą yra labai mažai tiek teorinės, tiek praktinės informacijos, todėl šiame darbe aptarsiu individualizuotos ugdymo programos ypatumus ir svarbiausius jos rengimo ypatumus.
Septintajame ir aštuntajame dešimtmečiais įstatymai ir teisiniai procesai pradėti naudoti siekiant įtraukti ypatinguosius vaikus į valstybinio ugdymo sistemą, mažiau dėmesio skiriant ugdymo kokybei. Devintajame ir dešimtajame dešimtmečiais įstatymai bei teisiniai procesai naudoti siekiant užtikrinti individualų ugdymą įvairių sričių specialistų bendradarbiavimą, tėvų dalyvavimą ir pedagogų atsakomybę už kokybiškas, efektyvias programas. Dvidešimtojo amžiaus pirmieji metai ir laikomi bendrųjų ugdymo programų pritaikymo individualiems asmenims pradžia, taip pat pradžia buvo padaryta pradėtam kurti specialiųjų mokyklų tinklui. Dabar tėvai ir jų vaikai turi teisę gauti nemokamą, asmens poreikius atitinkantį ugdymą, jie nėra priklausomi nuo mokyklų administratorių, norinčių teikti tinkamo ugdymo ir papildomų paslaugų. Kad ir kaip būtų pažengęs specialusis ugdymas, tačiau bendras IUP variantas, naudotinas visose mokyklose, neegzistuoja. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-03
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis24.93 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc.dr.A.Galkienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasGamtos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Individualizuotos programos ir ju rengimo ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc.dr.A.Galkienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą