Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiojo pedagogo praktikos bendrojo lavinimo mokykloje ataskaita
   
   
   
6
naudingas +10 / nenaudingas -4

Specialiojo pedagogo praktikos bendrojo lavinimo mokykloje ataskaita

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Pamokų protokolai. Pamokų planai. Aprašymas apie vaikus. Tvarkaraštis. Savirefleksijos. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (1). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai. Dalykas: Matematika. Pratybų analizė. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (2). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai. Dalykas: Lietuvių kalba. Pratybų analizė. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (3). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: 7b klasė. 2 mokiniai. Dalykas: matematika. Pratybų analizė. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (4). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: Dalykas: Lietuvių kalba. Stebėtų pratybų analizė. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų. Protokolas (5). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: 4b klasė. 5 mokiniai. Dalykas: matematika. Pratybų analizė. Pasirinkto mokinio stebėtos veiklos klasėje ataskaita. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (3). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: 7b klasė. 2 mokiniai. Dalykas: matematika. Pratybų analizė. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (4). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai. Dalykas: Lietuvių kalba. Stebėtų pratybų analizė. Stebėtų specialiojo pedagogo vedamų pratybų protokolas (5). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: 4b klasė. 5 mokiniai. Dalykas: matematika. Pratybų analizė. Pasirinkto mokinio stebėtos veiklos klasėje protokolas (1). Klasė: 3a klasė. Pamokos analizė. Teiktos individualios pagalbos pasirinktam mokiniui protokolas (1). Dalykas: matematika. Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimas: 7 klasė. Dalykas: matematika. Pamokos eiga. Vestų pratybų specialiojo pedagogo kabinete planas (2). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: 2 klasė. Dalykas: Lietuvių kalba. Pamokos eiga. Vestų pratybų specialiojo pedagogo kabinete planas (3). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai: 2 klasė. Dalykas: matematika. Pamokos eiga. Vestų pratybų specialiojo pedagogo kabinete planas (4). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimas: 5 klasė. Dalykas: Lietuvių kalba. Pamokos eiga. Vestų pratybų specialiojo pedagogo kabinete planas (5). Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimas: 7 klasė. Dalykas: Lietuvių kalba. Pamokos eiga. Refleksija (1). Refleksija (2). Refleksija (3).

Ištrauka

Data: 2008 – 04 – 01
Klasė, mokiniai, jų raidos sutrikimai:
1. M.B. (5 kl.) - specifiniai pažinimo sutrikimai :mokymosi negalė dėl girdimojo suvokimo ir lingvistinių procesų; savireguliacijos sutrikimas (dėmesio stoka, lėta veikla).
2. A. R. (5kl.) - kompleksinė mokymosi negalė: specifiniai pažinimo sutrikimai ( girdimojo, regimojo suvokimo, lingvistinių procesų).
3. R. J. (5 kl.) – raidos sutrikimas (ribotas intelektas).
Dalykas: Matematika
Tema: Dešimtainių trupmenų sudėtis ir atimtis.
Tikslai:
1. lavinti regimąjį suvokimą;
2. lavinti pažintines funkcijas, formuoti loginį mąstymą;
3. formuoti sąvoką "trupmena";
4. mokyti sudėti ir atimti dešimtaines trupmenas.
Metodai: pokalbis, aiškinimas, savarankiškas darbas.
Priemonės: padalomoji medžiaga: daugybos lentelė, individualios užduotys.

Pratybų analizė:
Numatytus pamokos tikslus specialioji pedagogė beveik įgyvendino. Truputėlį pritrūko laiko, nes ne visi mokiniai sugebėjo atlikti visas užduotis iki galo.
Pamokos struktūrinės dalys išlaikytos: buvo organizacinė dalis, kartojimasis, savarankiškas darbas bei individualios užduotys. Pamokoje buvo išlaikytas vientisumas.
Parinktos korekcinės užduotys mokiniams atitiko jų galias ir gebėjimus, nes padedant pedagogei, jie gebėjo jas atlikti. Gerai, kad pamokoje buvo pateikiamos netipinė užduotis. Tai skatino mokinių domėjimąsi.
Pedagogės bendravimas su mokiniais gana šiltas, bendraujant tonas nepakeltas, bendraujama su visais mokiniais, neišskiria nei vieno mokinio. Pagalba suteikiama kiekvienam mokiniui, kuris tik ko nors nesupranta. Pamokoje jaučiamas palankus psichologinis klimatas.
Galėčiau paminėti tik vieną šios pamokos trūkumą – neapskaičiuotas laikas. Mokiniai nespėjo pabaigti paskutinės užduoties. Vienas mokinys buvo net nepradėjęs, nes sunkiai sekėsi atlikti kitas užduotis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-13
DalykasSpecialiosios pedagogikos praktikos ataskaita
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis62.11 KB
Autoriussimulencija
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasTamulienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiojo pedagogo bendrojo lavinimo mokykloje praktikos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+10
-4
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą