Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. 1 skyrius. Mokymosi motyvacija. Mokymosi motyvacijos teorijų įvairovė. Mokymosi motyvacijos rūšys. Mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai. 2 skyrius. Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Vaikų nuomonė apie matematiką kaip dalyką. Sunkumai kylantys specialiųjų poreikių mokiniams matematikos pamokoje. Tėvų požiūris į vaiką mokantis matematikos. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Mokymosi motyvacija padeda mokiniui orientuotis į tikslą, suvokti, kiek laiko reikės tikslui pasiekti, ar reikės pastiprinimo ir kokio, aktualizuoja būtinas mokinio žinias, sugebėjimus ir įgūdžius, pažadina jo jautrumą pagalbai iš išorės, turi įtakos mokymosi kokybei ir mokymosi pasekmėms. (Butkienė, Kepalaitė, 1996).
Tiek patyrę, tiek nepatyrę mokytojai motyvaciją laiko svarbiausiu efektyvaus mokymosi veiksniu. Sunkiausias mokytojo uždavinys – įkvėpti mokiniams norą mokytis. Jei mokiniai nenorės mokytis, jie beveik nieko ir neišmoks. Jei mokame motyvuoti mokinius, galima smarkiai kilstelėti jų išmokimo lygį. Todėl motyvas – tai, kas atspindi žmogaus psichikoje vaizdo ar minties pavidalu ir nukreipia jo elgesį taip, kad būtų patenkintas tam tikras poreikis. Mūsų poreikiai ir siekimas juos patenkinti yra pirmasis motyvacijos šaltinis.
Kiekvienas žino, kas yra motyvacija, kad ji gali nulemti net tokias kraštutines būsenas, kaip begalinis nuobodulys arba godus domėjimasis. Motyvacija perkelia mus iš nuobodulio į susidomėjimą. Ji teikia mums energijos ir daro mūsų veiklą kryptingą. Tačiau kaip geriausiai sustiprinti motyvaciją? Tai dažniausiai kylantis klausimas. Nors motyvacijos stiprinimo būdų yra nemažai. Tačiau kaip tinkamai pritaikyti tuos motyvacijos stiprinimo būdus? Nes kiekvienas nori, kad vaikas turėtu stiprią motyvaciją gerai mokytis.
Tyrimo objektas - specialiųjų poreikių mokiniai, besimokantys bendrojo lavinimo mokykloje.
Tyrimo tikslas - atskleisti specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūrį į matematiką kaip dalyką.
Uždaviniai:
1. Remiantis moksline literatūra, išanalizuoti mokymosi motyvaciją, teorijų įvairovę, rūšys, stiprinimo būdus.
2. Atskleisti specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūrį į matematiką kaip dalyką.
3. Pateikti kokie sunkumai kyla specialiųjų poreikių mokiniams, mokantis matematikos.
4. Išanalizuoti tėvų požiūrį į vaiko motyvus mokantis matematikos.
Tyrimo metodai - mokslinė literatūros analizė ir anketinė apklausa.
Tyrimo dalyviai. Tyrime dalyvavo 10 mergaičių ir 10 berniukų, iš viso 20 moksleivių. Tyrimas atliktas Panevėžio "Ąžuolo" vidurinėje mokykloje, 2008 m.
Kursinio darbo struktūra. Šį kursinį darbą sudaro: įvadas, 2 skyriai, išvados, naudota literatūra ( 4 šaltiniai), priedai. Tyrimo duomenis iliustruoja 9 paveikslai. Prieduose pateikiama: anketos pavyzdys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-18
DalykasSpecialiosios pedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis74.82 KB
AutoriusDAINA
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasasist. L. Tomėnienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiuju poreikiu mokiniu besimokanciu bendrojo lavinimo mokykloje poziuris i matematika kaip dalyka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • asist. L. Tomėnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą