Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialieji vaikų ugdymo (si) poreikiai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specialieji vaikų ugdymo (si) poreikiai

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Specialiųjų ugdymo(ugdymosi) poreikių samprata. Specialiųjų poreikių vaikų ir moksleivių grupė. Specialiųjų poreikių vaikų ugdymas. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Specialiųjų poreikių žmonių yra visose pasaulio šalyse ir visuose socialiniuose sluoksniuose. Dažniausiai didžiausias dėmesys kreipiamas būtent į jų silpnybes, jie laikomi antrarūšiais, dar blogiau kai žeminami. Specialiųjų poreikių žmonės neturėtų būti nuvertinami, nes jie tokie pat žmonės kaip ir visi kiti, tik su specialiais poreikiais.
Specialieji ugdymo(si) poreikiai yra svarbi socialinė reikmė, problema kurią būtina analizuoti, nes tik gerai pažindami specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių asmenų problemas, išanalizavę grupes, galime tinkamai padėti specialiųjų poreikių asmenims, o kuo kvalifikuotesnę pagalbą ugdytinis gaus, tuo geriau išmoks būtiniausių dalykų, lengviau adaptuosis visuomenėje. Didelę dalį specialiųjų poreikių asmenų sudaro vaikai, mokiniai.
Specialiųjų poreikių asmenų (SPA) ugdymas turėtų būti neatskiriama integruota Lietuvos švietimo ir mokslo sritis bei sudaryti vieną svarbiausių neįgalių asmenų socialinės integracinės politikos dalį, apimančią formalųjį ikimokyklinį, pradinį, vidurinį ir profesinį ugdymą, aukštąjį išsilavinimą, suaugusiųjų švietimą bei jų neformalųjį ugdymą. (Specialiųjų poreikių asmenų ugdymo reformos nacionalinės strategijos projektas, 2002)
Statistikos departamento duomenimis (2003) 2001/2002 mokslo metais mokės apie 55000 specialiųjų poreikių mokinių, t. y. beveik 10 % nuo visos mokinių populiacijos (583850). Šio departamento 2009m. duomenimis, į mokslo įstaigas integruoti 114621 specialiųjų poreikių vaikai ir mokiniai.
Taigi analizuojant šią temą iškilo tokie klausimai:
1. Kokia specialiųjų ugdymo(si) poreikių samprata?
2. Kokios yra specialiųjų poreikių vaikų grupės?
3. Kokio ugdymo reikia šiems vaikams kad būtų patenkinti specialieji ugdymo(si) poreikiai?
Tyrimo tikslas – išanalizuoti vaikų specialiuosius ugdymo(si) poreikius.
Tyrimo objektas – specialieji vaikų ugdymo(si) poreikiai.
Tyrimo uždaviniai:
1) apibūdinti specialiuosius ugdymo(si) poreikius;
2) įvardinti specialiųjų poreikių vaikų ir moksleivių grupes;
3) apibūdinti specialiųjų poreikių vaikų ugdymą
Tyrimo metodika – literatūros apžvalga, analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-05
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis557.88 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasEgidijus Elijošius
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word specialieji ugdymo(si) poreikiai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 7 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Egidijus Elijošius
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą