Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacija ir informacinė visuomenė

Informacija ir informacinė visuomenė (186 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • 11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė

    Įvadas. Anketa. Teiginiai: Aš nebijau išreikšti savo nuomonės, net jei ji prieštarauja daugelio žmonių nuomonei. Apskritai aš jaučiu, kad esu atsakingas (-a) už tai, kaip gyvenu. Aš nesidomiu veikla, kuri praplėstų mano akiratį. Dauguma žmonių apie mane galvoja kaip apie mylintį ir švelnų žmogų. Aš gyvenu šia diena ir negalvoju apie ateitį. Kai pagalvoju apie savo gyvenimą, esu patenkintas(-a) tuo, kaip viskas susiklostė. Mano sprendimai paprastai nepriklauso nuo to, ką kiti daro. Kasdieniniai gyvenimo keliami reikalavimai dažnai mane slegia. Aš nenoriu ieškoti naujų elgsenos būdų – mano gyvenimas yra geras toks, koks yra. Man buvo sunku palaikyti artimus santykius su kitais. Aš linkęs(-usi) galvoti apie dabartį, nes ateitis dažniausiai pateikia problemų. Apskritai, esu patenkintas(-a) ir pasitikintis (-i) savimi. Aš linkęs(-usi) nerimauti dėl to, ką kiti žmonės apie mane pagalvos. Aš nevisai pritampu prie mane supančių žmonių ir bendruomenės. Mano manymu yra svarbu patirti naujus išbandymus, kurie patikrina koks/kokia tu esi ir ką galvoji apie gyvenimą. Aš dažnai jaučiuosi vienišas(-a), nes turiu tik keletą artimų draugų, su kuriais dalinuosi savo rūpesčiais. Kasdieninė veikla dažnai atrodo man nereikšminga, nesvarbi. Galvoju, kad daugelis mano pažįstamų žmonių gavo daugiau iš gyvenimo nei aš. Būti patenkintu(-a) savimi man yra svarbiau nei gauti kitų žmonių pripažinimą. Aš puikiai tvarkausi su atsakomybe kasdieniame gyvenime. Geriau pagalvojus, mano asmenybė nedaug patobulėjo laikui bėgant. Man patinka asmeniniai ir abipusiai pokalbiai su šeimos nariais ar draugais. Aš nežinau, ko siekiu gyvenime. Man patinka daugelis mano asmenybės aspektų. Man daro įtaką žmonės, turintys tvirtą nuomonę. Aš dažnai jaučiuosi slegiamas(-a) įsipareigojimų. Jaučiu, kad laikui bėgant mano asmenybė patobulėjo. Aš neturiu daug žmonių, kurie mane išklausytų, kai man to norisi. Anksčiau aš nusistatydavau sau tikslus, bet dabar manau, kad tai tik laiko gaišimas. Esu padaręs(-iusi) klaidų praeityje, bet manau, kad viskas išėjo į gera. Aš laikausi savo nuomonės, net jei ji prieštarauja bendrai visų nuomonei. Dažniausiai aš puikiai susitvarkau su asmeninėmis pajamomis ir kitais asmeniniais dalykais. Man nepatinka būti naujose situacijose, kuriose turiu keisti įprastą savo elgesį. Mano manymu, kiti turi daugiau draugų nei aš. Man patinka kurti ateities planus ir juos paversti tikrove. Dažnai aš nusiviliu savo gyvenimo pasiekimais. Man yra sunku išsakyti savo nuomonę prieštaringais klausimais. Aš moku taip planuoti laiką, kad spėju padaryti viską, ką reikia. Man gyvenimas – nesibaigiantis mokymosi, kaitos ir augimo procesas. Kiti mane apibūdintų kaip asmenį, daug duodantį kitiems ir mielai praleidžiantį laiką su draugais. Aš esu veiklus žmogus, siekiantis užsibrėžtų tikslų. Mano požiūris į save turbūt nėra toks teigiamas, kaip daugelio žmonių apie juos pačius. Aš dažnai pakeičiu sprendimą, jei mano draugai ar šeima prieštarauja jam. Man sunku susitvarkyti gyvenimą taip, kaip aš norėčiau. Aš jau seniai nebesistengiu pagerinti arba pakeisti savo gyvenimo. Man retai teko patirti šilumą ir pasitikėjimą santykiuose su kitais. Yra žmonių, gyvenančių be tikslo, bet aš nesu vienas(-a) iš jų. Praeity buvo gerų ir blogų dalykų, bet apskritai aš nenorėčiau nieko keisti. Aš save vertinu pagal tai, kas man yra svarbu, bet ne pagal tai, ką kiti mano esant svarbiu. Aš sugebėjau susikurti tokius namus ir gyvenimo būdą, kokių norėjau. Manau, jog posakis "seno šuns naujų gudrybių neišmokysi" yra teisingas. Žinau, kad galiu pasitikėti savo draugais ir jie žino, kad gali pasitikėti manimi. Kartais jaučiu, kad jau pasiekiau viską, ko norėjau gyvenime. Kai lyginu save su draugais ir pažįstamais, jaučiuosi patenkintas(-a) dėl to, kas esu. Tyrimo analizės lentelės ir diagramos. Tikslas gyvenime. Taigi mokiniai. Asmeninis tobulėjimas. Taigi mokiniai. Aplinkos valdymas. Taigi mokiniai. Teigiami santykiai su kitais žmonėmis. Taigi mokiniai. Autonomiškumas. Taigi mokiniai. Savęs priėmimas. Taigi mokiniai. Saugumo anketa. Kaip saugiai jautiesi? Kaip kiti elgiasi su tavimi. Kaip tu elgiesi su kitais? Ką esi matęs arba girdėjęs. Gerovės lentelės. Kaip tu jautiesi? Kaip dažnai kiti mokiniai. Kaip dažnai tu. Kaip dažnai esi matęs? Papildomi klausimai. Taigi apklausti mokiniai. Išvados.
    Informacija ir informacinė visuomenė, tyrimas(51 puslapis)
    2011-05-03
  • Age of information

    PowerPoint pristatymas anglų kalba apie technologijų raidą. Development. S. Morse's original telegraph transmitter and receiver, 1837. Morse/Vail telegraph key, 1844. Morse/Vail telegraph register, 1844. An Edison Stock Printer. The Atlantic cable. A.Bell's telephone equipment. A.Bell’s commercial magneto-telephone, 1877. Late 19th and early 20th-century telephones. Information Processing devices. Progress in Communications. The ENIGMA Machine and Bombe. Electrical Numerical Integrator and Computer. The first model of the 45 rpm record player, 1950. Homebrew Computer Club. Apple I Computer, 1976. Robot Auto Factory. Digital CD-Rom disc. These late technologies help people.
    Informacija ir informacinė visuomenė, pristatymas(20 skaidrių)
    2006-02-01
  • Bendrosios informacijos apsaugos priemonės

    Įvadas. Duomenų apsaugos istorija. Bendrosios informacijos apsaugos būdai. Specializuotos kovos su virusais priemonės. Profilaktinės priemonės. Išvados.
    Informacija ir informacinė visuomenė, referatas(8 puslapiai)
    2006-05-12
  • Besimokanti organizacija ir kompiuterinio raštingumo raiška

    Įvadas. Tyrimo tikslas - ištirti kompiuterinio raštingumo raišką mokykloje kaip prielaidą besimokančios organizacijos kūrimui. Pagrindinių sąvokų analizė. Besimokanti organizacija ir kompiuterinio raštingumo raiška. Kompiuterinis raštingumas švietimo sistemos kontekste. Kompiuterinio raštingumo samprata ir turinys. Kompiuterinio raštingumo švietimo sistemoje tyrimų analizė. Kompiuterinis raštingumas bendrojo lavinimo mokykloje. Kompiuterinio raštingumo diegimo kryptys švietime. Besimokančios organizacijos identifikavimas. Besimokančios organizacijos koncepcija. Mokyklos kaip besimokančios organizacijos bruožai. Kompiuterinio raštingumo kaip besimokančios organizacijos kūrimui tyrimo metodologija. Tyrimo imties charakteristikos. Tyrimo instrumentų pagrindimas. Statistinio duomenų apdorojimo metodikos pagrindimas. Kompiuterinio raštingumo kaip besimokančios organizacijos kūrimui tyrimo rezultatai. Alytaus bendrojo lavinimo mokyklų kompiuterizavimo lygio situacijos analizė. Mokyklų vadovų nuostatos pedagogų kompiuterinio raštingumo atžvilgiu. Mokytojų ir mokyklų vadovų kompiuterinio raštingumo raiška. Mokyklų vadovų ir mokytojų emocinio-motyvacinio santykio su kompiuteriu raiška. 5 mokyklos kaip besimokančios organizacijos identifikavimas. Besimokančios organizacijos ir kompiuterinio raštingumo raiškos bruožų statistinis sąryšis. Išvados. Rekomendacijos. Summary. Darbas iliustruotas diagramomis.
    Informacija ir informacinė visuomenė, diplominis darbas(86 puslapiai)
    2009-03-06
  • Bevielių (WLAN) tinklų saugos užtikrinimas

    Darbo tikslas. Susipažinti su grėsmėmis informacijos saugai duomenis perduodant bevieliais vietinio tinklais (WLAN). Įrengti saugią WLAN prieigą mobiliesiems įrenginiams, palaikantiems 802.11b/g standartą. Teorinė dalis. Saugumo užtikrinimo priemonės bevieliame tinkle. SSID. Prieigos kontrolė pagal MAC adresus. WEP. WPA. WPA2. Praktinė dalis. Užduotys: Susipažinome su bevielės tinklo įrangos dokumentacija bei pradinio konfigūravimo gidu. Sukonfigūruojame bevielę prieigą kompiuteriui taip, kad būtų galima jame naudotis internetu. Nenaudojame jokių saugos priemonių. Pritaikykime pasirinktas saugumo priemones bevielio tinklo saugos padidinimui ir atlikite jų saugos analizę. Išvados.
    Informacija ir informacinė visuomenė, laboratorinis darbas(6 puslapiai)
    2008-11-26
  • Bevielių (WLAN) tinklų saugos užtikrinimas (2)

    Darbo tikslas: Susipažinti su grėsmėmis infomacijos saugai duomenis perduodant bevieliais vietinio tinklais (WLAN). Įrengti saugią WLAN prieigą mobiliesiems įrenginiams, palaikantiems 802.11b/g standartą. Darbo eiga. SSID paslėpimas. MAC adresų filtravimas. WPA/WPA2 šifravimo nustatymas. Išvados.
    Informacija ir informacinė visuomenė, laboratorinis darbas(7 puslapiai)
    2009-11-24
  • Bibliotekos vaidmuo informacinėje visuomenėje

    Įžanga. Informacinės visuomenės samprata. Bibliotekos vaidmuo informacinėje visuomenėje. Apibendrinimas.
    Informacija ir informacinė visuomenė, referatas(5 puslapiai)
    2007-01-08
  • Computers: influence on mankind

    Anglų kalbos pranešimas. Introduction. Main Body. Industry. Education and Training. Protect Privacy. Trade. Legal Aspects. Mobility. Medical Service. Conclusion.
    Informacija ir informacinė visuomenė, referatas(6 puslapiai)
    2006-03-16
  • Development of technology and social life

    Darbas apie technologijų raidą ir jų įtaką žmonių gyvenimui (anglų kalba). The influence of technology on the human mind. Changing attitudes toward technology (the history of technology). Effects of technology. Positive Effects. Negative Effects. The nature and guidance of technology.
    Informacija ir informacinė visuomenė, referatas(6 puslapiai)
    2006-06-07
  • Dirbtinis intelektas (3)

    Ar dar yra tikrų stebuklų: dirbtinis intelektas. Sąvokos atsiradimas. Pagrindiniai metodai. Nauda. Kompanijos. Sveiki, profesoriau, gal pradžiai papasakotumėte istorijos apie dirbtinio intelekto sąvokos atsiradimą? Studento interviu su profesoriumi. O kokie pagrindiniai metodai yra ir turėtu būti taikomi Dirbtinio Intelekto projektams? Na, aš, manau, kad visai tai yra tikrai įmanoma, nes visi svarbiausieji atradimai buvo padaryti per paskutiniuosius 100 metų, XX a. laikomas pažangiausiu amžiumi mokslo ir technikos raidoje. Mano manymu mokslininkai per artimiausius šimtą metų tikrai ras būdą šiai savo tobulai ir senai svajonei įgyvendinti. Na, profesoriau, ir kam gi mums viso to reikia, kokią naudą tai duos? Studentas: O kaip Dirbtinio intelekto algoritmai įtakos kompiuterinių žaidimų sferą? Kokios kompanijos tuo užsiima? Studentas: O ar tai realu,ar mes spėsime visą tai pamatyti? Ar spėsime pasigerėti didžiausiais pasaulyje šios srities mokslo laimėjimais? Tai kaip vis dėlto mes suprasime kada kompiuteris taps intelektualus, ar yra kokie nors metodai, kuriais būtų galima galutinai nuspręsti ar sukurtas aparatas yra intelektualus ar ne? Kokie tai metodai ir kaip jie veikia?
    Informacija ir informacinė visuomenė, namų darbas(5 puslapiai)
    2006-01-30
  • Duomenų apsauga ir autorių teisės (2)

    Informacijos apsauga. Virusai, antivirusinės programos. Programinės įrangos autorių teisių apsauga. Duomenų apsauga.
    Informacija ir informacinė visuomenė, referatas(11 puslapių)
    2007-02-26
  • Duomenų atvaizdavimas

    PowerPoint pristatymas. Skaičiavimo sistemos. Nepozicinės ir pozicinės skaičiavimo sistemos. Duomenų vienetai. ASCII. EBCDIC. UNICODE. Duomenų hierarchinė struktūra. Hierarchinė failų struktūra.
    Informacija ir informacinė visuomenė, pristatymas(8 skaidrės)
    2006-05-03
  • Duomenų hierarchinė struktūra

    PowerPoint pristatymas. Duomenų hierarchinė struktūra. Loginė hierarchinė struktūra. Failai. Failo savybės. Katalogai. Kelias. Fizinis informacijos išdėstymas.
    Informacija ir informacinė visuomenė, pristatymas(6 skaidrės)
    2006-02-17
  • Duomenų saugumas ir praradimas

    PowerPoint pristatymas. Saugumas. Duomenų praradimas. Duomenų praradimo priežastys. Virusai. Kas tie virusai ir iš kur jie atsiranda? Informacijos saugojimo laikmenos. Magnetinės juostos. Magnetooptiniai įrenginiai. DVD-ROM. DVD. Informacijos saugojimo laikmenos.
    Informacija ir informacinė visuomenė, pristatymas(13 skaidrių)
    2006-05-23
  • Duomenų srautų diagramos

    Įvadas. Duomenų srautų diagramos sudarymas. Konteksto diagrama. Pagrindinė diagrama. Jordano ir DeMarko notacijos metodas. Geino ir Sarsono notacija. N2 diagrama.
    Informacija ir informacinė visuomenė, namų darbas(4 puslapiai)
    2006-12-26
  • Elektroninė komercija (11)

    Elektroninės komercijos (EK) apibrėžimas, tikslai, esmė. Elektroninės komercijos (EK) ir elektroninio verslo palyginimas. Elektroninės komercijos (EK) pranašumai ir apribojimai. Elektroninės komercijos (EK) privalumai. Mažos sąnaudos. Ekonomija. Aukšta pelno norma. Kokybiškas vartotojų aptarnavimas. Greiti palyginimo pirkimai. Darbo našumo padidėjimas. Kolektyvinis darbas. Žinių rinkos. Bendras informacijos naudojimas, patogumas, kontrolė. Prekių ir paslaugų mainai. Specializacija. Elektroninės komercijos (EK) trūkumai ir apribojimai. Saugumas. Sistemos ir duomenų teisingumas. Plečiamumas (scalability). Elektroninė komercija (EK) nėra nemokama. Prekių ir paslaugų paieškos neefektyvumas. Užsakymų įvykdymo problema. Prekės, kurių vartotojai nenori pirkti interaktyviajame režime. Bendras pažeidžiamumas. Mažai elektroninės komercijos (EK) specialistų rengimo programų. Didelė rizika pradėti savo verslą internete. Elektroninės komercijos (EK) modeliai, jų apibūdinimas. Aukcionai. Aukcionų tipai (apibūdinti kiekvieną). Komercinės veiklos internete organizavimas. ASP technologijos.
    Informacija ir informacinė visuomenė, špera(8 puslapiai)
    2009-01-12
  • Elektroninė komercija (12)

    PowerPoint pristatymas. Darbo tikslas. Elektroninė komercija. Elektroninės komercijos objektas. Elektroninės komercijos modeliai. Komercinė veikla apima visus su prekių bei paslaugų realizavimu susijusius procesus. Elektroninė komercija (EK) - verslas elektroniniu būdu. Išvados. Elektroninės komercijos privalumai.
    Informacija ir informacinė visuomenė, pristatymas(12 skaidrių)
    2009-10-14
  • Elektroninė valdžia, remiantis strateginiais dokumentais

    Elektroninė valdžia. Pokyčiai, susiję su elektroninės valdžios projektų įgyvendinimu. Pagrindinis tikslas. Viešosios paslaugos, numatytos pagal Europos Sąjungos programinius dokumentus. Viešųjų paslaugų perkėlimas į internetą. Internetinis ryšys. Saugus valstybės institucijų tinklas. Paslaugų nuoma (outsourcing). Talpinimas (hosting). Elektroninės valdžios koncepcijos įgyvendinimo priemonės.
    Informacija ir informacinė visuomenė, namų darbas(5 puslapiai)
    2006-06-21
  • Elektroninė vyriausybė (valdžia)

    Elektroninė vyriausybė (valdžia). Jos atsiradimas bei plitimas. Informacinė visuomenė. Elektroninė demokratija. Koduotės pašte.
    Informacija ir informacinė visuomenė, konspektas(5 puslapiai)
    2005-06-02
  • Elektroninės bibliotekos, katalogai, užsakymai ir vertimai

    Elektroninių bibliotekų analizė. Registracija ir užsakymas. Leidimo paieška ir vertimas.
    Informacija ir informacinė visuomenė, laboratorinis darbas(18 puslapių)
    2006-11-25
Puslapyje rodyti po