Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacija ir informacinė visuomenė>Informacijos ir informacinės visuomenės tyrimai

Informacijos ir informacinės visuomenės tyrimai (2 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • 11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė

    Įvadas. Anketa. Teiginiai: Aš nebijau išreikšti savo nuomonės, net jei ji prieštarauja daugelio žmonių nuomonei. Apskritai aš jaučiu, kad esu atsakingas (-a) už tai, kaip gyvenu. Aš nesidomiu veikla, kuri praplėstų mano akiratį. Dauguma žmonių apie mane galvoja kaip apie mylintį ir švelnų žmogų. Aš gyvenu šia diena ir negalvoju apie ateitį. Kai pagalvoju apie savo gyvenimą, esu patenkintas(-a) tuo, kaip viskas susiklostė. Mano sprendimai paprastai nepriklauso nuo to, ką kiti daro. Kasdieniniai gyvenimo keliami reikalavimai dažnai mane slegia. Aš nenoriu ieškoti naujų elgsenos būdų – mano gyvenimas yra geras toks, koks yra. Man buvo sunku palaikyti artimus santykius su kitais. Aš linkęs(-usi) galvoti apie dabartį, nes ateitis dažniausiai pateikia problemų. Apskritai, esu patenkintas(-a) ir pasitikintis (-i) savimi. Aš linkęs(-usi) nerimauti dėl to, ką kiti žmonės apie mane pagalvos. Aš nevisai pritampu prie mane supančių žmonių ir bendruomenės. Mano manymu yra svarbu patirti naujus išbandymus, kurie patikrina koks/kokia tu esi ir ką galvoji apie gyvenimą. Aš dažnai jaučiuosi vienišas(-a), nes turiu tik keletą artimų draugų, su kuriais dalinuosi savo rūpesčiais. Kasdieninė veikla dažnai atrodo man nereikšminga, nesvarbi. Galvoju, kad daugelis mano pažįstamų žmonių gavo daugiau iš gyvenimo nei aš. Būti patenkintu(-a) savimi man yra svarbiau nei gauti kitų žmonių pripažinimą. Aš puikiai tvarkausi su atsakomybe kasdieniame gyvenime. Geriau pagalvojus, mano asmenybė nedaug patobulėjo laikui bėgant. Man patinka asmeniniai ir abipusiai pokalbiai su šeimos nariais ar draugais. Aš nežinau, ko siekiu gyvenime. Man patinka daugelis mano asmenybės aspektų. Man daro įtaką žmonės, turintys tvirtą nuomonę. Aš dažnai jaučiuosi slegiamas(-a) įsipareigojimų. Jaučiu, kad laikui bėgant mano asmenybė patobulėjo. Aš neturiu daug žmonių, kurie mane išklausytų, kai man to norisi. Anksčiau aš nusistatydavau sau tikslus, bet dabar manau, kad tai tik laiko gaišimas. Esu padaręs(-iusi) klaidų praeityje, bet manau, kad viskas išėjo į gera. Aš laikausi savo nuomonės, net jei ji prieštarauja bendrai visų nuomonei. Dažniausiai aš puikiai susitvarkau su asmeninėmis pajamomis ir kitais asmeniniais dalykais. Man nepatinka būti naujose situacijose, kuriose turiu keisti įprastą savo elgesį. Mano manymu, kiti turi daugiau draugų nei aš. Man patinka kurti ateities planus ir juos paversti tikrove. Dažnai aš nusiviliu savo gyvenimo pasiekimais. Man yra sunku išsakyti savo nuomonę prieštaringais klausimais. Aš moku taip planuoti laiką, kad spėju padaryti viską, ką reikia. Man gyvenimas – nesibaigiantis mokymosi, kaitos ir augimo procesas. Kiti mane apibūdintų kaip asmenį, daug duodantį kitiems ir mielai praleidžiantį laiką su draugais. Aš esu veiklus žmogus, siekiantis užsibrėžtų tikslų. Mano požiūris į save turbūt nėra toks teigiamas, kaip daugelio žmonių apie juos pačius. Aš dažnai pakeičiu sprendimą, jei mano draugai ar šeima prieštarauja jam. Man sunku susitvarkyti gyvenimą taip, kaip aš norėčiau. Aš jau seniai nebesistengiu pagerinti arba pakeisti savo gyvenimo. Man retai teko patirti šilumą ir pasitikėjimą santykiuose su kitais. Yra žmonių, gyvenančių be tikslo, bet aš nesu vienas(-a) iš jų. Praeity buvo gerų ir blogų dalykų, bet apskritai aš nenorėčiau nieko keisti. Aš save vertinu pagal tai, kas man yra svarbu, bet ne pagal tai, ką kiti mano esant svarbiu. Aš sugebėjau susikurti tokius namus ir gyvenimo būdą, kokių norėjau. Manau, jog posakis "seno šuns naujų gudrybių neišmokysi" yra teisingas. Žinau, kad galiu pasitikėti savo draugais ir jie žino, kad gali pasitikėti manimi. Kartais jaučiu, kad jau pasiekiau viską, ko norėjau gyvenime. Kai lyginu save su draugais ir pažįstamais, jaučiuosi patenkintas(-a) dėl to, kas esu. Tyrimo analizės lentelės ir diagramos. Tikslas gyvenime. Taigi mokiniai. Asmeninis tobulėjimas. Taigi mokiniai. Aplinkos valdymas. Taigi mokiniai. Teigiami santykiai su kitais žmonėmis. Taigi mokiniai. Autonomiškumas. Taigi mokiniai. Savęs priėmimas. Taigi mokiniai. Saugumo anketa. Kaip saugiai jautiesi? Kaip kiti elgiasi su tavimi. Kaip tu elgiesi su kitais? Ką esi matęs arba girdėjęs. Gerovės lentelės. Kaip tu jautiesi? Kaip dažnai kiti mokiniai. Kaip dažnai tu. Kaip dažnai esi matęs? Papildomi klausimai. Taigi apklausti mokiniai. Išvados.
    Informacija ir informacinė visuomenė, tyrimas(51 puslapis)
    2011-05-03
  • Interneto svetainių informacijos pateikimo ir komunikacijos efektyvumo tyrimas: įdarbinimo agentūra "Minta" ir Lietuvos darbo birža

    Įvadas. Darbo tikslas – nustatyti dviejų pasirinktųjų interneto interneto svetainių informacijos pateikimo ir komunikacijos efektyvumą, atliekant jų tarpusavio palyginimą pasinaudojant SSGG, PEST, turinio analize. organizacijų pristatymas. Lietuvos darbo biržos pristatymas. Įdarbinimo agentūros "Minta" pristatymas. SSGG analizė. PEST analizė. Turinio analizė. Problemų sprendimai ir pasiūlymų pateikimai. Išvados.
    Informacija ir informacinė visuomenė, tyrimas(15 puslapių)
    2010-03-17