Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacija ir informacinė visuomenė>11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

11 klasės psichosocialinės gerovės tyrimo analizė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253
Aprašymas

Įvadas. Anketa. Teiginiai: Aš nebijau išreikšti savo nuomonės, net jei ji prieštarauja daugelio žmonių nuomonei. Apskritai aš jaučiu, kad esu atsakingas (-a) už tai, kaip gyvenu. Aš nesidomiu veikla, kuri praplėstų mano akiratį. Dauguma žmonių apie mane galvoja kaip apie mylintį ir švelnų žmogų. Aš gyvenu šia diena ir negalvoju apie ateitį. Kai pagalvoju apie savo gyvenimą, esu patenkintas(-a) tuo, kaip viskas susiklostė. Mano sprendimai paprastai nepriklauso nuo to, ką kiti daro. Kasdieniniai gyvenimo keliami reikalavimai dažnai mane slegia. Aš nenoriu ieškoti naujų elgsenos būdų – mano gyvenimas yra geras toks, koks yra. Man buvo sunku palaikyti artimus santykius su kitais. Aš linkęs(-usi) galvoti apie dabartį, nes ateitis dažniausiai pateikia problemų. Apskritai, esu patenkintas(-a) ir pasitikintis (-i) savimi. Aš linkęs(-usi) nerimauti dėl to, ką kiti žmonės apie mane pagalvos. Aš nevisai pritampu prie mane supančių žmonių ir bendruomenės. Mano manymu yra svarbu patirti naujus išbandymus, kurie patikrina koks/kokia tu esi ir ką galvoji apie gyvenimą. Aš dažnai jaučiuosi vienišas(-a), nes turiu tik keletą artimų draugų, su kuriais dalinuosi savo rūpesčiais. Kasdieninė veikla dažnai atrodo man nereikšminga, nesvarbi. Galvoju, kad daugelis mano pažįstamų žmonių gavo daugiau iš gyvenimo nei aš. Būti patenkintu(-a) savimi man yra svarbiau nei gauti kitų žmonių pripažinimą. Aš puikiai tvarkausi su atsakomybe kasdieniame gyvenime. Geriau pagalvojus, mano asmenybė nedaug patobulėjo laikui bėgant. Man patinka asmeniniai ir abipusiai pokalbiai su šeimos nariais ar draugais. Aš nežinau, ko siekiu gyvenime. Man patinka daugelis mano asmenybės aspektų. Man daro įtaką žmonės, turintys tvirtą nuomonę. Aš dažnai jaučiuosi slegiamas(-a) įsipareigojimų. Jaučiu, kad laikui bėgant mano asmenybė patobulėjo. Aš neturiu daug žmonių, kurie mane išklausytų, kai man to norisi. Anksčiau aš nusistatydavau sau tikslus, bet dabar manau, kad tai tik laiko gaišimas. Esu padaręs(-iusi) klaidų praeityje, bet manau, kad viskas išėjo į gera. Aš laikausi savo nuomonės, net jei ji prieštarauja bendrai visų nuomonei. Dažniausiai aš puikiai susitvarkau su asmeninėmis pajamomis ir kitais asmeniniais dalykais. Man nepatinka būti naujose situacijose, kuriose turiu keisti įprastą savo elgesį. Mano manymu, kiti turi daugiau draugų nei aš. Man patinka kurti ateities planus ir juos paversti tikrove. Dažnai aš nusiviliu savo gyvenimo pasiekimais. Man yra sunku išsakyti savo nuomonę prieštaringais klausimais. Aš moku taip planuoti laiką, kad spėju padaryti viską, ką reikia. Man gyvenimas – nesibaigiantis mokymosi, kaitos ir augimo procesas. Kiti mane apibūdintų kaip asmenį, daug duodantį kitiems ir mielai praleidžiantį laiką su draugais. Aš esu veiklus žmogus, siekiantis užsibrėžtų tikslų. Mano požiūris į save turbūt nėra toks teigiamas, kaip daugelio žmonių apie juos pačius. Aš dažnai pakeičiu sprendimą, jei mano draugai ar šeima prieštarauja jam. Man sunku susitvarkyti gyvenimą taip, kaip aš norėčiau. Aš jau seniai nebesistengiu pagerinti arba pakeisti savo gyvenimo. Man retai teko patirti šilumą ir pasitikėjimą santykiuose su kitais. Yra žmonių, gyvenančių be tikslo, bet aš nesu vienas(-a) iš jų. Praeity buvo gerų ir blogų dalykų, bet apskritai aš nenorėčiau nieko keisti. Aš save vertinu pagal tai, kas man yra svarbu, bet ne pagal tai, ką kiti mano esant svarbiu. Aš sugebėjau susikurti tokius namus ir gyvenimo būdą, kokių norėjau. Manau, jog posakis "seno šuns naujų gudrybių neišmokysi" yra teisingas. Žinau, kad galiu pasitikėti savo draugais ir jie žino, kad gali pasitikėti manimi. Kartais jaučiu, kad jau pasiekiau viską, ko norėjau gyvenime. Kai lyginu save su draugais ir pažįstamais, jaučiuosi patenkintas(-a) dėl to, kas esu. Tyrimo analizės lentelės ir diagramos. Tikslas gyvenime. Taigi mokiniai. Asmeninis tobulėjimas. Taigi mokiniai. Aplinkos valdymas. Taigi mokiniai. Teigiami santykiai su kitais žmonėmis. Taigi mokiniai. Autonomiškumas. Taigi mokiniai. Savęs priėmimas. Taigi mokiniai. Saugumo anketa. Kaip saugiai jautiesi? Kaip kiti elgiasi su tavimi. Kaip tu elgiesi su kitais? Ką esi matęs arba girdėjęs. Gerovės lentelės. Kaip tu jautiesi? Kaip dažnai kiti mokiniai. Kaip dažnai tu. Kaip dažnai esi matęs? Papildomi klausimai. Taigi apklausti mokiniai. Išvados.

Ištrauka

Labai svarbu turėti psichosocialinę gerovę, tai turėdamas geriau sutarsi su aplinkiniais, geriau jausies tarp bendraamžių, geriau jausies atlikdamas darydamas įvairius darbus. Taip pat, kai yra psichosocialinė gerovė vyksta mažiau patyčių, smurto. Šiuo tyrimu buvo norima išsiaškinti ar mūsų mokykloje yra bėdų su psichosocialinę gerovę, ar mokiniai jaučiasi saugūs, nepatiria įvairaus pobūdžio patyčių, psichologinio ar seksualinio smurto.


Darbo tikslas – nustatyti 11 klasės psichosocialinę gerovę.


Uždaviniai:
1. Apžvelgti 11 klasės mokinių socialinio ir psichologinio prisitaikymo ypatumus.
2. Atskleisti 11 klasės mokinių mokyklos nelankymo priežastis.
3. Atskleisti patyčių paplitimą tarp 11 klasės mokinių ir mokykloje.


Darbo metodai:
1. Literatūros apžvalga
2. Kiekybinė duomenų analizė
3. Tyrimo rezultatų apibendrinimas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-05-03
DalykasInformacijos ir informacinės visuomenės tyrimas
KategorijaInformatika >  Informacija ir informacinė visuomenė
TipasTyrimai
Apimtis51 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis217.76 KB
AutoriusDeimantė
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas12
Mokytojas/DėstytojasAgnė Zlatkauskienė
Švietimo institucijaKauno "Ąžuolo" katalikiška vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word 11 klases psichosocialines geroves tyrimo analize [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 51 puslapis 
  • Kauno "Ąžuolo" katalikiška vidurinė mokykla / 12 Klasė/kursas
  • Agnė Zlatkauskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą