Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė komercija (11)

  
 
 
123
Aprašymas

Elektroninės komercijos (EK) apibrėžimas, tikslai, esmė. Elektroninės komercijos (EK) ir elektroninio verslo palyginimas. Elektroninės komercijos (EK) pranašumai ir apribojimai. Elektroninės komercijos (EK) privalumai. Mažos sąnaudos. Ekonomija. Aukšta pelno norma. Kokybiškas vartotojų aptarnavimas. Greiti palyginimo pirkimai. Darbo našumo padidėjimas. Kolektyvinis darbas. Žinių rinkos. Bendras informacijos naudojimas, patogumas, kontrolė. Prekių ir paslaugų mainai. Specializacija. Elektroninės komercijos (EK) trūkumai ir apribojimai. Saugumas. Sistemos ir duomenų teisingumas. Plečiamumas (scalability). Elektroninė komercija (EK) nėra nemokama. Prekių ir paslaugų paieškos neefektyvumas. Užsakymų įvykdymo problema. Prekės, kurių vartotojai nenori pirkti interaktyviajame režime. Bendras pažeidžiamumas. Mažai elektroninės komercijos (EK) specialistų rengimo programų. Didelė rizika pradėti savo verslą internete. Elektroninės komercijos (EK) modeliai, jų apibūdinimas. Aukcionai. Aukcionų tipai (apibūdinti kiekvieną). Komercinės veiklos internete organizavimas. ASP technologijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-01-12
DalykasInformacijos ir informacinės visuomenės špera
KategorijaInformatika >  Informacija ir informacinė visuomenė
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis24.09 KB
AutoriusAurimas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŽemgulis
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasElektronikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Žemgulis
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą