Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Organizacinė psichologija>Vaikinų ir merginų mokyklinio streso ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vaikinų ir merginų mokyklinio streso ypatumai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556
Aprašymas

Temos aktualumas. Streso samprata. Kas yra stresas? Mokyklinis stresas. Paauglystė ir jos ypatumai. Paauglystės ir jaunystės trukmės periodizavimo problemos. Paauglystė ir jai keliami uždaviniai. Paauglystės stresoriai. Paauglių psichologinė savijauta mokykloje. Lyčių skirtumai. Abiejų lyčių asmenybiniai skirtumai. Skirtingos lyčių reakcijos į stresą. Darbo objektas, tikslas, uždaviniai, hipotezė. Tiriamieji, tyrimo metodikos ir organizavimas. Rezultatai ir aptarimas. Paauglių mokyklinio streso įveikimo stilių įvertinimas. Paauglių mokyklinio streso įveikimo stilių pasiskirstymas tarp vaikinų ir merginų. Vaikinų ir merginų psichologinės savijautos mokykloje palyginimas. Paauglių psichologinės savijautos ir streso įveikimo stilių koreliacijos. Atskiro atvejo analizė. Išvados. Rekomendacijos kaip paaugliams įveikti stresą. Summary. Grafikai ir lentelės.

Ištrauka

Stresas tampa vis svarbesne mūsų užimto gyvenimo dalimi. Kiekvienas, vienu ar kitu metu, patiria stresą…net vaikai ir paaugliai.
Emocijos ir jausmai yra reikšminga sudėtinė asmenybės dalis, turinti nemažą įtaką kitoms asmenybės postruktūrėms, sugebėjimų ir įgūdžių vystymuisi, charakterio formavimuisi, įtakojanti mokymosi rezultatus.
Psichologiniai tyrimai rodo, kad šiandieninėje mokykloje moksleiviai be teigiamų emocijų išgyvena eilę sunkių emocijų, kas iš dalies apsunkina jų mokymąsi ir asmenybės brendimą. Viena iš tokių emocijų, kurias patiria mokiniai yra mokyklinis stresas.
Pedagoginės psichologijos specialistai teigia, kad nedidelė emocinė įtampa ir mažas stresas yra reikalingas mokymosi procese. Tačiau pernelyg didelis stresas, kuris atsiranda per ilgai užsitęsusiose neapibrėžtumo situacijose arba, kai moksleiviai patys negali kontroliuoti mokymo proceso, turi neigiamos įtakos mokymuisi. Taip pat paaugliams, kuriems nesiseka mokykloje pasiekti gerų rezultatų arba linkusiems į nerimą, mokykla gali asocijuotis su stresu (Omizo N.M., 1992).
Dauguma iš mūsų dažnai vartojame žodį "stresas", bet ne visi galime pasakyti ką jis reiškia.
Atsižvelgiant į tai, diplominio darbo objektu buvo pasirinkta vaikinų ir merginų mokyklinio streso laipsnis ir kiti ypatumai. Stresas – yra bene pagrindinis moksleivio asmenybės struktūros darinys, sąlygojantis psichinės įtampos pasireiškimo dažnumą bei intensyvumą. Todėl buvo stengtasi parodyti, kaip mokyklinį stresą patiria paaugliai, kaip su juo kovoja ir kaip tai sąlygoja paauglių psichologinę savijautą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-28
DalykasOrganizacinės psichologijos diplominis darbas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasDiplominiai darbai
Apimtis54 puslapiai 
Literatūros šaltiniai40 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis89.69 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaikinu ir merginu mokyklinio streso ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą