Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Stresas (18)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Kas yra stresas? Teigiamas ir neigiamas stresas. Kasdien patiriamas stresas. Trumpalaikis kasdienis stresas. Visą laiką trunkantis stresas. Stresai, psichologinės apkrovos bei jų prevencija. Streso ir nuovargio vystymosi teorijos ir modeliai. Streso fiziologija. Stresas, psichologinės problemos ir darbas kompiuteriu. Situacija Lietuvoje, streso dažnis ir pagrindinės priežasties. Reabilitacija ir streso mažinimo priemonės. Reabilitacija ir streso mažinimo priemonės. Jei norite patirti mažiau streso. Rekomenduojamas stresą mažinančių pratimų kompleksas. Įveikite neišvengiamą stresą. Rekomenduojamas stresą mažinančių pratimų kompleksas.

Ištrauka

Stresas – tai žmogaus fiziologinės ir psichinės įtampos būsena, kurią sukelia išoriniai ir vidiniai dirgikliai. Šie dirgikliai, su kuriais organizmas tarsi ginčijasi, vadinami stresoriais.
Stresu vadinama organizmo reakcija į aplinkos veiksnius, keliančius grėsmę individo gerovei, sveikatai ar gyvybei ir sutrikdančius įprastinę psichofizinę pusiausvyrą.
Stresą sukeliantys aplinkos veiksniai vadinami stresoriais. Jie gali būti fiziniai (šaltis, karštis, alkis, trauma, infekcija ir kt.) ir psichosocialiniai (konfliktas, nesėkmė, ne-laimė, problemos šeimoje, darbe, netikrumas dėl ateities ir kt.).
Stresas yra ne tik svarbi problema, bet ir natūrali bei neatskiriama kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis. Kiekvienam individui egzistuoja optimalus streso lygis, kuris įtakoja gyvenimo kokybę, skatina kūrybiškumą, didina motyvaciją… Jei streso lygis per žemas – patiriamas nuobodulys, nerimas, nepasitenkinimas. Virš optimalaus lygio jaučiama įtaka ir vėlgi nerimas bei nepasitenkinimas.
Streso požymiai:
Fiziniai – širdies plakimas, padidėjęs kraujospūdis, kojų ir rankų šalimas, skrandžio spazmai, prakaitavimas, oro trūkumas, nuovargis. Kai jūsų protas suvokia stresinę situaciją, jis įspėja nugaros smegenų ir hipofizės (posmegeninės liaukos) nervinius centrus. Simpatiniai ir parasimpatiniai nervai stimuliuoja jūsų organus, o hipofizė duoda signalą antinksčiams gaminti adrenaliną.
Padariniai:
Padažnėja pulsas ir pakyla kraujospūdis.
Deguonies suvartojimui didėjant, greitėja kvėpavimas.
Adrenalinas, kiti hormonai ir riebiosios rūgštys išmetamos į kraujotakos sistemą.
Kepenys išskiria sukauptą cukrų.
Įsitempia raumenys - ypač šlaunų, klubų, nugaros, pečių, rankų ir veido.
Sutrinka virškinamojo trakto organų ir galūnių kraujotaka.
Smegenys ir pagrindiniai raumenys labiau aprūpinami krauju.
Kūnas prakaituoja norėdamas atvėsti - pagreitėjusi medžiagų apykaita aktyvina šilumos gamybą.
Psichiniai – nuotaikos svyravimas, sujaudinimas, prislėgtumas, sutrikimas, susirūpinimas, nerimas, įtampa, pablogėjusi atmintis, neviltis, žlugimo jausmas.
Elgesio pakitimai – irzlumas, nekantrumas, pykčio protrūkiai, miego, apetito sutrikimai, padidintas kalbumas, dažnesnis rūkymas, alkoholio, vaistų vartojimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-24
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis45.26 KB
Autoriusasta
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKelmės profesinio rengimo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Stresas (18) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 22 puslapiai 
  • Kelmės profesinio rengimo centras / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą