Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Stresas (19)

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Streso sąvoka. Kada mes jaučiame stresą. Kasdieninis stresas. Trumpalaikis kasdieninis stresas. Daug valandų trunkantis kasdieninis stresas. Gerasis ir blogasis stresas. Kaip išvengti streso. Išvados. Priedas

Ištrauka

Tikslas:
Išnagrinėti streso poveikį žmonių kasdieniame gyvenime.
Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti kas tai yra stresas.
2. Išanalizuoti kas sukelia stresą.
3.Kaip išvengti streso.
Daugelis žmonių kalba apie stresą, dauguma patiria stresą, beveik visi skundžiasi Juo. Dėl visko, kas šiandien negerai, kaltinamas stresas – dėl mirties, skausmų, nesėkmės. Tiesą sakant, darosi baisu, kai dar ir dešimties metų nesulaukę vaikai skundžiasi dėl "mokyklinių stresų". Todėl mes turime kalbėti, nagrinėti ir stengtis išvengti streso.
Stresu vadinama organizmo reakcija į aplinkos veiksnius, keliančius grėsmę individo gerovei, sveikatai ar gyvybei ir sutrikdančius įprastinę psichofizinę pusiausvyrą.
Stresą sukeliantys aplinkos veiksniai vadinami stresoriais. Jie gali būti fiziniai (šaltis, karštis, alkis, trauma, infekcija ir kt.) ir psichosocialiniai (konfliktas, nesėkmė, ne-laimė, problemos šeimoje, darbe, netikrumas dėl ateities ir kt.).
Streso požymiai:
Fiziniai – širdies plakimas, padidėjęs kraujospūdis, kojų ir rankų šalimas, skrandžio spazmai, prakaitavimas, oro trūkumas, nuovargis. Kai jūsų protas suvokia stresinę situaciją, jis įspėja nugaros smegenų ir hipofizės (posmegeninės liaukos) nervinius centrus. Simpatiniai ir parasimpatiniai nervai stimuliuoja jūsų organus, o hipofizė duoda signalą antinksčiams gaminti adrenaliną.
Padariniai:
Padažnėja pulsas ir pakyla kraujospūdis.
Deguonies suvartojimui didėjant, greitėja kvėpavimas.
Adrenalinas, kiti hormonai ir riebiosios rūgštys išmetamos į kraujotakos sistemą.
Kepenys išskiria sukauptą cukrų.
Įsitempia raumenys - ypač šlaunų, klubų, nugaros, pečių, rankų ir veido.
Sutrinka virškinamojo trakto organų ir galūnių kraujotaka.
Smegenys ir pagrindiniai raumenys labiau aprūpinami krauju.
Kūnas prakaituoja norėdamas atvėsti - pagreitėjusi medžiagų apykaita aktyvina šilumos gamybą.
Psichiniai – nuotaikos svyravimas, sujaudinimas, prislėgtumas, sutrikimas, susirūpinimas, nerimas, įtampa, pablogėjusi atmintis, neviltis, žlugimo jausmas.
Elgesio pakitimai – irzlumas, nekantrumas, pykčio protrūkiai, miego, apetito sutrikimai, padidintas kalbumas, dažnesnis rūkymas, alkoholio, vaistų vartojimas.
Išvados
Streso, kaip natūralaus gyvenimo reiškinio, neįmanoma visiškai išvengti. Kartais nedidelis jo lygis veikia teigiamai, skatina veiklumą, išradingumą, tačiau labai stiprus, dažnai pasikartojantis arba užsitęsęs stresas gali sukelti įvairias ligas. Neigiamas pasekmes sveikatai galima sumažinti ar visai jų išvengti, padidinus savo atsparumą stresui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-24
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis36.13 KB
Autoriusasta
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Stresas (19) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą