Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konfliktų sprendimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Konfliktas. Kas tas konfliktas? Konfliktų atsiradimo priežastys. Konflikto raida. Konflikto valdymas. Abiem priimtino sprendimo paieška. Konfliktų vengimas. Vadovas - asmuo sukeliantis konfliktus. Pasiūlymai vadovui. Darbuotojų požiūris į tai, kaip vadovas sprendžia konfliktus, tyrimas. Apklaustų įmonių charakteristika. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrime dalyvavę darbuotojai.

Ištrauka

Kiekviena įmonė ar organizacija turi savo vadovą. Visi vadovai yra atsakingi už savo darbuotojus, todėl labai svarbu, kad darbuotojai nekonfliktuotų ir gerai sutartų. Konfliktai trukdo objektyviam darbui. Dėl to ir pasirinkta šią tema, kad sužinotumėme, kaip vadovai sprendžia konfliktus ar išvis jų nesprendžia.
Aišku, kad ir kaip norėtume išvengti nesutarimų, taip nebus. Konfliktų yra kiekvienoje įmonėje ar organizacijoje ir ne tik jose. Šią temą pasirinkau, nes buvo įdomu sužinoti ką darbuotojai mano apie vadovo sprendimo būdus.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti vadovo konfliktų sprendimo būdus, pasinaudojant šias uždaviniais, kurie yra iškelti, norint, kuo labiau įsigilint į šią temą.
Išanalizuoti vadovo konfliktų sprendimo būdus teoriniu aspektu
Sudaryti tyrimo instrumentarijų;
Atlikti tyrimą;
Išanalizuoti tyrimo duomenis;
Pateikti išvadas ir pasiūlymus;
Tikiuosi šie iškelti uždaviniai padės išanalizuoti temą, ir įrodyti jos svarbą, bei reikalingumą. Taip pat išsiaiškinti temos aktualumą šiuolaikiniame versle, kokią svarba teikiama šiam procesui, ir tai, kaip jis yra vertinamas žmonių dirbančių įvairų darbą.
KONFLIKTAS – tai priešingų tikslų, interesų, pozicijų, nuomonių ar požiūrių susidūrimas, rimti nesutarimai, kurių metu žmogų užvaldo nemalonūs jausmai arba išgyvenimai.
Konflikto terminas yra kilęs iš lotynų kalbos žodžio konfliktus, kuris reiškia susidūrimą.
Vadovauti įvairiems darbuotojams – iššūkis kiekvienam vadovui. Šiuolaikiniame versle, kai modernios technologijos ir tobulėjanti įranga iš esmės prieinama visiems, ilgalaikę įmonės sėkmę lemia jos darbuotojų meistriškumas ir išmonė bei vadovo gebėjimas sumaniai panaudoti jų individualius bruožus, siekiant optimaliausio rezultato.
Patirtis rodo, kad konfliktai yra neišvengiama bendra darbo dalis. kiekviena konfliktinė situacija į ją patekusiems žmonėms yra nemaloni, kelia įtampą. Todėl vadovui privalo pastebėti konflikto požymius, suvokti jo mechanizmą, mokėti valdyti konfliktines situacijas. Konfliktinę situaciją galima apibūdinti kaip žmonių bendravimo aklavietę, į kurią patenkama dėl netinkamo vadovavimo stiliaus ar nesklandaus bendravimo, psichologinio darbuotojų nesuderinamumo ir pan. Apie tai, kad pakliūta į bendravimo aklavietę "signalizuoja" atsirandantys tarp bendraujančių asmenų prieštaravimui, kurie trukdo spręsti socialinio ar asmeninio gyvenimo klausimus, bei pasikeitusi bendradarbių elgsena. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-28
DalykasOrganizacinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis49.51 KB
AutoriusVilmantas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaŠiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konfliktu sprendimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą