Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Organizacinė psichologija>Konfliktai ir jų sprendimo būdai. Organizaciniai konfliktai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konfliktai ir jų sprendimo būdai. Organizaciniai konfliktai

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Teorijos dėstymas. Tarpasmeninių ir organizacinių konfliktų skirtumai. Organizacinių konfliktų priežastys. Padalinių tarpusavio ryšių tipai. Organizacijos struktūros įtaka konfliktų sudėtingumui. Darbuotojų specializacijos įtaka konfliktams. Organizacinių konfliktų sprendimo strategijos. Vadovo įtaka valdant organizacinius konfliktus. Organizaciniai konfliktai. Apibendrinimas. Tikslas. Tyrimo uždaviniai. Objektas. Metodai. Duomenų analizė. Išvados.

Ištrauka

Skirtingų žmonių pažiūros, nevienodas įvairių reiškinių suvokimas ir jų vertinimas gana dažnai sukelia ginčytinas situacijas. Jeigu tokia situacija sukelia grėsmę nors vieno iš sąveikos dalyvių suformuluotam tikslui, tai sudaro konfliktinę situaciją. Taigi, konfliktinė situacija- tai prieštaringos šalių pozicijos kokiu nors klausimu, siekimas priešingų tikslų ir įvairių priemonių jiems pasiekti naudojimas, interesų nesutapimas ir t.t.
Dažnai konfliktinės situacijos pagrindą sudaro objektyvūs prieštaravimai. Tačiau kartais pakanka kokios nors smulkmenos- nevykusiai ir nelaiku pasakytų žodžių, nuomonės, kitaip tariant, incidento,- ir konfliktas gali prasidėti.
Incidentas yra maža "liepsnelė" dildelei konflikto "ugniai" įžiebti. Teoriškai, incidentas- tai vienos iš šalių veiklos aktyvizacija, kuri apriboja (gal ir nesąmoningai) kitos šalies interesus.Iškilę prieštaravimai tampa konfliktine situacija, kai:
a) situacija svarbi konfliktinės sąveikos nariams;
b) yra kliūtis, kurią sukuria vienas oponentų, norėdamas sutrukdyti kitiems dalyviams pasiekti savo tikslą;
c) asmenybė arba grupė nebegali daugiau taikstytis su iškilusia kliūtimi (nors tarp vienos šalies narių).
Konfliktu laikytina bendravimo sferos sandūra, kilusi dėl žmonių prieštaringų tikslų, elgesio, nuostatų pakeliui į savo tikslus. Konflikto kilimą lemia objektyvūs ir subjektyvūs faktai. Jis priklauso nuo išorės (aplinkos) konteksto, kuriame esti ir vystosi. Konteksto dalis- socialinė psichologinė terpė (aplinka), o ne vien artimiausioji asmenybės aplinka. Beveik visi autoriai pažymi situacijos konfliktiškumo subjektyvų suvokimą. Tai būtina sąlyga konfliktui kilti.
Taigi, konfliktas plačiąja prasme - tai prieštaravimų paūmėjimo kraštutinis atvejis. Paprastai jo pasekmė - stiprios neigiamos emocijos. Dažniausiai konfliktu laikoma priešingų požiūrių, interesų, elgesio motyvų, siekių susidūrimas, kadangi išvertus iš lotynų kalbos žodį "confliktus", tai reškia susidūrimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-22
DalykasOrganizacinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis58.11 KB
Autoriusjaroslav
Viso autoriaus darbų17 darbų
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasKristina Samašonok
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konfliktai ir ju sprendimo budai. Organizaciniai konfliktai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Vilniaus kolegija
  • Kristina Samašonok
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą