Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konfliktai (7)

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Konfliktų klasifikacija, priežastys, dėl kurių kyla konfliktai, keturi konflikte dalyvaujančių asmenybių tipai, neišreikštas konfliktas, konfliktų sprendimas, tiesioginiai ir netiesioginiai konfliktų sprendimo būdai, konflikto sprendimo stiliai. Kaip klausyti, kaip kalbėti? Išvados.

Ištrauka

Bendravimas turi be galo didelę reikšmę žmogaus gyvenime. Mums yra svarbu užmesti, kurti ir išlaikyti gerus ir ilgalaikius santykius su kitais. Tinkamas bendravimas padeda išlaikyti ir formuoti tarpasmeninius santykius, tuo tarpu netinkamas gali išardyti tiek dalykinius, tiek artimus ar romantiškus santykius. Kai tik vienas nebeklauso kito, nebebendrauja, neatviras, nebemoka išreikšti savo jausmų ar poreikių, tarpasmeniniai santykiai pradeda blogėti. Žmonės ima konfliktuoti. Paprasčiausias konflikto apibrėžimas, kuris daugeliui turėtų būti priimtinas, yra toks: tai situacija, kai du žmonės nesutaria dėl savo veiksmų, kurių vienas iš jų imasi, arba kai jis ar ji nenori, kad tų veiksmų būtų imtasi.
Gyvenimas be konfliktų neįmanomas. Jų vengti, kovoti su jais nereikia. Be to konflikto dėka, mes galime daugiau sužinoti apie kito žmogaus poreikius ir jų tenkinimą. Deja, konfliktai turi kur kas daugiau neigiamų aspektų. Žmonės susipyksta, atrodo, iš nedidelio nesusipratimo, išpūsdami milžinišką burbulą. Konfliktuoja prarasdami laiko perspektyvą, telkdami dėmesį tik į tai, kas vyksta dabar, ginčydamiesi naudojasi tais pačiais argumentais, nesistengdami į situaciją pažvelgti nauju kampu. Gaila, bet ne visuomet etiškomis priemonėmis. Konflikto misija – atkurti, normalizuoti, o idealiu atveju – pagerinti situaciją ar pašlijusius santykius.
Šiame darbe į konfliktą bus pažvelgta iš teorinės pusės. Susipažinsime su įvairiomis konfliktų klasifikacijomis, priežastimis, dėl kurių dažniausiai jie kyla. Konfliktą būtina valdyti, spręsti konfliktines situacijas, todėl bus išanalizuoti konflikto spendimo būdai ir stiliai. Įvardinti konflikte dalyvaujančių asmenybių tipai, kurie daugiau ar mažiau persipina visuose žmonėse. Suprasime kokie svarbūs yra klausymosi įgūdžiai, koks reikšmingas gali būti atviras pokalbis ir kokių klaidų reikėtų vengti pokalbyje, kad nekiltų konfliktas. Rasite keletą naudingų patarimų ir pavyzdžių, kurie iliustruoja teorinius apibrėžimus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-31
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis45.33 KB
AutoriusSandra
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konfliktai (7) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą