Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacija ir informacinė visuomenė>Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešųjų paslaugų teikimas naudojant informacines technologijas

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas- apžvelgti viešųjų elektroninių paslaugų įvairovę, perspektyvas ir padėtį Lietuvoje, naudojant informacines technologijas. Elektroninių paslaugų projektai. Europe 2005 – informacinė visuomenė visiems. Tarptautinės paslaugos. Elektroninių paslaugų būsenos brandumo lygiai. Elektroninės valdžios vartai. Populiariausios paslaugos. Naujos paslaugos. Viešųjų paslaugų teikimo administravimo reglamento projektas. Tikslas. 20 Prioritetinių Europos Sąjungos (ES) nustatytų viešųjų paslaugų grupių. Uždaviniai. Viešųjų paslaugų teikimo procesas. Reglamente įtvirtintas viešųjų paslaugų teikimo principas. Reglamento įgyvendinimo rezultatas. Viešųjų paslaugų raida ir perspektyvos. Namų ūkių galimybės naudotis elektroninėmis viešosiomis paslaugomis. Išvados.

Ištrauka

Pastaraisiais metais sąvokos kaip žinių ekonomika, informacinė visuomenė, elektroninė vyriausybė ar verslas, taip pat kaip ir elektroninės paslaugos, yra vienas pagrindinių diskusijų objektų, turint omeny moderniąsias technologijas. Siekdamos išpopuliarėti politinės partijos savo rinkiminėse kampanijose deklaravo pozityvų požiūrį į novatoriškas informacines technologijas, įskaitant ir internetą bei kompiuterinę globalizaciją.
Naujasis elektroninių paslaugų pasaulis susilaukė nemažai valdžios dėmesio. Informacinės visuomenės plėtros koncepciją įvairius strateginius dokumentus patvirtino Lietuvos Respublikos seimas. Jis priėmė ir atitinkamus šią sritį reglamentuojančius įstatymus ("Elektroninės komercijos įstatymas", "Elektroninio parašo įstatymas", Asmens duomenų apsaugos įstatymas" ir kt.). Pastarųjų veiklą koordinuoja ir jai vadovauja bent kelios institucijos ir organizacijos. Teigiama, kad technologinį pagrindą šioms naujovėms sudaro tiek didėjantis kompiuterių skaičius tiek ir paties interneto kokybės išsivystymas, o tai kuria naujas bendravimo ir sąveikos galimybes. Taip ima dominuoti šiuolaikinis fenomenas – nauja elektroninių paslaugų rinka, kuri neribojama nei tradicinių, nei teisinių, nei kultūrinių, nei geografinių ar laiko barjerų. Elektroninių paslaugų spektras yra labai platus – jis apima ir naujus verslo modelius, ir viešojo administravimo metodus, naujas informacijos sklaidos rūšis, ir, apskritai, naujus ekonominius ir politinius santykius.
Elektroninė paslauga – tai paslauga, suteikianti galimybę asmeniui, naudojantis viešu interneto tinklu, gauti informaciją, atlikti jo poreikius tenkinančius įvairius veiksmus bei procedūras, dalyvauti ekonominėje veikloje. Pa kol kas Lietuvoje populiariausiomis viešosiomis elektroninėmis paslaugomis laikytinos valstybinio socialinio draudimo paslaugos, elektroniniai kadastro žemėlapiai, galimybė užsisakyti ir susimokėti už pažymą apie šeiminę padėtį, centrinis viešųjų pirkimų portalas, viešųjų pirkimų skelbimai ir pan. Tačiau atsirado ir naujų paslaugų, kaip: informacija apie Testamentų registrą, draudėjų portalas, infostatyba ir kt.
Šio rašto darbo tikslas- apžvelgti viešųjų elektroninių paslaugų įvairovę, perspektyvas ir padėtį Lietuvoje, naudojant informacines technologijas. Taip pat šis rašto darbas padės susiorientuoti namų kompiuterių naudotojams nuo ko pradėti ir kur ieškoti, siekiant pasinaudoti tomis elektroninėmis paslaugomis. Šį tikslą pasieksime įgyvendindami keletą uždavinių: apžvelgdami elektroninių paslaugų vykdytus projektus, jų rezultatus bei indėlį į elektroninių paslaugų infrastruktūros plėtrą. Patyrinėsime, kokiu lygiu viešosios paslaugos yra perkeltos į elektroninę terpę ir kokį tai efektą sukelia informacinės visuomenės tobulėjimo raidai.

Šis Tarybos patvirtintas veiksmų planas numatė, kad 2005 m. Europos Sąjungos valstybėse bus išvystytos modernios elektroninės paslaugos – e-Vyriausybė, nuotolinis mokymasis, sveikatos apsaugos ir priežiūros paslaugos, bus sudarytos sąlygos ir aplinka e-verslui. Šiuos pasiekimus įgalintų plačiajuosčio didelės greitaveikos nebrangaus ryšio plėtra, saugi informacinė infrastruktūra, plačiajuostis ryšys visose administravimo institucijose, sistemų sąveikos geba, interaktyvios ir daugiaplatformės viešosios paslaugos, el. viešieji pirkimai, geriausios praktikos propagavimas bei palyginamieji rodikliai. Žinoma, kiekviena šalis savaip supranta ir įgyvendina tokius planus.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė savo nutarimu patvirtino elektroninės valdžios koncepciją, kuri nurodo strategines kryptis, kaip, pritaikant naujas informacines ir telekomunikacines technologijas, viešojo administravimo sektorius galėtų gerinti paslaugų teikimą verslui ir gyventojams. Deklaruojamas siekis , kad nuo 2005 m. būtų gyventojams prieinamos šios paslaugos, teikiamos naudojant skaitmenines technologijas:
- pajamų deklaravimas (turto, pajamų), ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-12
DalykasInformacijos ir informacinės visuomenės referatas
KategorijaInformatika >  Informacija ir informacinė visuomenė
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis39.98 KB
Autoriusmademoiselle202
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasTadas Limba
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasPolitikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesuju paslaugu teikimas naudojant informacines technologijas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Tadas Limba
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą