Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Vesida"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Kainodaros organizavimas: UAB "Vesida"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainų nustatymą lemiantys veiksniai. Kainų politika. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti nustatant kainas. Kainų tikslai. Prekės gyvavimo ciklo kainų politika. Kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainodaros metodai. Kainos nustatymas kaštų metodu. Kainos nustatymas vertės pagrindu. UAB "Vesida" apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. UAB "Vesida" komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos (rinkos), kurioje įmonė veikia trumpas apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas. Įmonės konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Vesida" sieninės spintos su stumdomosiomis durimis kainos nustatymo principai. Sieninėms spintoms su stumdomosiomis durimis taikomos kainos nustatymo metodo identifikavimas. Sieninės spintos su stumdomosiomis durimis EXW kainos skaičiavimas. Sieninės spintos su stumdomosiomis durimis pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Sieninės spintos su stumdomosiomis durimis kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus sieninės spintos su stumdomosiomis durimis kainų lygio nustatymas. Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą ir pan. [2, p. 5].
Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti [2, p. 19].
Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas UAB "Vesida". Kursinio projekto tikslas – remiantis teorine medžiaga atskleisti, kaip yra nustatoma kaina pasirinktoje įmonėje. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
- pirmojoje aptariami teoriniai kainų nustatymo pagrindai, principai, taip pat galimos įmonių kainodaros strategijos, supažindinama su kontraktais;
- antrojoje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – uždaroji akcinė bendrovė "Vesida", nagrinėjami individualios sieninės spintos su stumdomosiomis durimis kainos nustatymo principai.
Darbo uždaviniai yra tokie:
1. Apibūdinti nagrinėjamą įmonę;
2. Atskleisti rinką, kurioje įmonė veikia;
3. Pateikti įmonės prekės kainos nustatymo principus;
4. Pateikti galimą įmonės kainodaros strategiją, kainodaros ypatumus, taikomas kainų nuolaidas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-06
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis124.31 KB
AutoriusNatalija
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. A. Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Vesida [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas
  • Doc. dr. A. Miečinskienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą