Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodara. Kainodaros organizavimas individualioje įmonėje: žuvies perdirbimas ir prekyba žuvies produktais įmonėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodara. Kainodaros organizavimas individualioje įmonėje: žuvies perdirbimas ir prekyba žuvies produktais įmonėje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Teorinės vadybos funkcijos. Vadybos funkcijų įgyvendinimas praktikoje. "Glušnevo" Įmonės charakteristika. Įmonės valdymo struktūra. Įmonės išorinės aplinkos analizė. Reklama. Išorinės aplinkos realizavimas. Kainodaros metodo identifikavimas. Įmonės gaminio kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto kainų skaičiavimas. Esama įmonės kainodaros strategija. Taikomos kainų nuolaidos. Išvados. Pasiūlymai.

Ištrauka

Šio darbo tikslas yra verslo vadybą studijuojančiam studentui susipažinti su įmone ar įstaiga, kuri vykdo kainodaros organizavimą, užsiima praktiniu verslo organizavimu, veiklos valdymo procesu. Suvokti kaip būsimam vadybininkui, realų teorinių žinių ir praktinio darbo įgūdžių poreikį. Patikrinti įgytas žinias bei savo sugebėjimus taikyti praktikoje ir vėliau apsispręsti dėl ateityje pasirenkamos vadybininko specializacijos krypties tolimesnėse studijose. Studentas turėtų išmokti vertinti ir aprašyti savo bei visos įmonės veiklos rezultatus.
Kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, jos barometras. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą ir pan. Be to, konkretus kainos tam tikru momentu lygis priklauso nuo gamybinių jėgų rinkos plėtotės, jos segmentiškumo ir sektoriškumo, nuo tarpinio ir galutinio vartojimo. Taigi kainodara yra visų kainų formuojančių, o taip pat psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sisitema.
Visgi, nėra užduoties be tikslo. Taigi studentas, susipažinęs su savo pasirinkta įmone, kurioje matė pažangius vadybos, rinkodaros metodus, turi aprašyti vadybos vertinimo kriterijus, taip pat kainodaros vykdomą politiką. Šiame darbe turi figūruoti įmonės veiklos rodikliai, jų nagrinėjimas, vertinimas bei trumpas jų aprašymas, jos realiausi konkurentai, kainodaros metodo identifikavimas, įmonės gaminio kainos skaičiavimas, esama kainodaros strategija. Absolventas turi įvertinti savo patirtą naudą, daryti atitinkamas išvadas ir taip pat aprašyti visa tai savo darbe. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-05-30
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai20
Dydis51.99 KB
AutoriusMindaugas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodara. Kainodaros organizavimas individualioje imoneje zuvies perdirbimas ir prekyba zuvies produktais imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • A. Miečinskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą