Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kaina ir jos nustatymas. Kainodaros metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kaina ir jos nustatymas. Kainodaros metodai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970
Aprašymas

Kainos samprata. Kainos tikslai. Produktų kainų nustatymo metodai. Kainų politika ir tikslai. Konkurencinė situacija rinkoje. Kainos ir kainų reguliavimas. Eksporto kainų strategija. Kainų nustatymas "Mažeikių naftoje". Išvados.

Ištrauka

Kiekviena firma privalo žinoti, kaip nustatyti tinkamą kainą savo prekei, kad ją galima būtų parduoti kuo pelningiau, taip pat privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai.
Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai, todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sŕlygomis, kaina yra vienas iš jos bendrosios politikos elementų. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos.
Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Kainodara - sudėtingas procesas, todėl labai svarbu jį ištirti.
Darbo tikslas - atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai.
Darbo uždaviniai:
1. aptarti, kas yra kaina;
2. išsiaiškinti, kokie yra kainos tikslai;
3. išsiaiškinti kainų politikos esmę ir tikslus;
4. išsiaiškinti, kokie yra kainų nustatymo metodai;
5. konkurencinės situacijos rinkoje analizė;
6. išsiaiškinti kaip vykdomas kainų reguliavimas ir kam jis reikalingas;
7. kainų nustatymas eksportojamoms prekėms;
8. išsiaiškinti, kaip nustatomos "Mažeikių naftoje".
Darbo dalykas: kainų politika.
Darbo metodologija: mokslinės literatūros analizė.
Darbo struktūra: darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-06
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis68 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis145.08 KB
Autoriusaura
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Piligrimienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kaina ir jos nustatymas. Kainodaros metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 68 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • V. Piligrimienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą