Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Saramita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: UAB "Saramita"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Kainų politika. Įmonės kainų politikos teoriniai aspektai. Pagrindinės kainodaros strategijos. Prekės gyvavimo ciklo įtaka kainos nustatymui. Kainų strategijos rengimo etapai. Galutinės kainos nustatymas. Kainodaros metodai. Visuminių kaštų metodas. Kainos nustatymas tiesioginių sąnaudų būdu. Kainos nustatymas nenuostolingumo būdu. Kainos nustatymas pusiausvyros būdu. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Parametrų palyginimo metodas. Eksportinių prekių kainų nustatymas. UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. UAB "Saramita" rinkos apibūdinimas. Klientai ir bendra rinkos apžvalga. Konkurencinė aplinka. UAB "Saramita" prekių kainų nustatymo principai. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto kainų kalkuliacija. Optimalaus kainų lygio nustatymas. UAB "Saramita" kainodaros strategija. Rašytinio pasiūlymo sudarymas. Užsakymo suformulavimas. Pirkimo (pardavimo) kontrakto sudarymas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Kainodaros ir kontraktų kurso metu buvo nagrinėjamos teorinės įmonių kainodaros pusės: kainų funkcijos ir nustatymo variantai, kainų strategijos, produkto kainos ir gyvavimo ciklo ryšys ir kt. Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas uždarojoje akcinėje bendrovėje "Saramita". Tikslas - išnagrinėti kaip vykdomi aprašomos temos teoriniai reikalavimai praktikoje, nurodyti pastebėtus nukrypimus ir siūlyti būdus padėčiai gerinti.
Kursinio darbo uždaviniai:
1. Pateikti nagrinėjamos įmonės charakteristiką;
2. Trumpai apibūdinti rinką, kurioje ji veikia;
3. Pateikti įmonės prekės kainos nustatymo principus ir nustatyti kaip:
• nustatoma pardavimo vartotojui kaina,
• kalkuliuojamos eksporto kainos,
• nustatomas optimalus kainų lygis.
4. Išnagrinėti įmonės kainodaros strategiją, taikomas kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus;
5. Suformuluoti pardavimo pasiūlymą;
6. Sudaryti pirkimo – pardavimo kontraktą.
Atsižvelgiant į minėtus uždavinius, darbas suskirstytas į dvi dalis. Pirmojoje aptariami teoriniai kainodaros aspektai, antrojoje – šių principų taikymas realiai veikiančioje įmonėje, kuri užsiima didmenine cheminių medžiagų prekyba Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse.
Rašant teorinę dalį daugiausia buvo remiamasi J. Rastenio ir A. Bartkienės knygose išdėstyta medžiaga, o praktinę – įmonės pateiktais duomenimis ir Internetu.
Prekės kainą lemia jos vertė. Vertę galima išreikšti kaip suvokiamos naudos ir suvokiamų kaštų santykį. Taigi kaina yra prekės ar paslaugos piniginės vertės išraiška. Be to, kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį , rinkos monopolizavimą ir pan. Konkrečios prekės kaina gali priklausyti ir nuo neekonominių veiksnių (pvz., valstybės reguliavimas). [7, 5].
Daugelis firmų nustato savo kainų politiką. Kainų politika yra vienas iš įmonės bendrosios politikos elementų ir apima vadovavimą įmonės kainų nustatymo veiklai. Ji remiasi principais ir taisyklėmis, kurias įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuoti prekių konkurencingumą rinkoje. [2, 44].
Kainodarai keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį įmonės tikslą – didinti pelną ir kitus tikslus, tokius kaip konkurencingo lygio kainų nustatymas, vidutinės pelno normos išsaugojimas, rinkos pozicijų išsaugojimas ir pan. Šiems tikslams įgyvendinti pasirenkama atitinkama kinų politika. Rengdama kainų politiką įmonė gali, pavyzdžiui nuspręsti: ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-30
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis107.18 KB
AutoriusDzukute
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Saramita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą