Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodara. Kainodaros organizavimas UAB "Rytlangis"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Kainodara. Kainodaros organizavimas UAB "Rytlangis"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Kainodaros tikslai. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Kainos koregavimo strategijos. Kainos nustatymo metodai. Praktinė dalis: UAB "Rytlangis" apibūdinimas, Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma, UAB "Rytlangis" ūkinės - komercinės veiklos aprašymas, UAB "Rytlangis" produktų (produktų grupių) realizavimo rinkų analizė, Rinkos šakos, kurioje veikia įmonė, trumpas apibūdinimas, UAB "Rytlangis" prekių ir paslaugų kainų nustatymo principai, Gaminio kainos kalkuliavimas, Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas, Eksporto kainų kalkuliavimas, Optimalaus kainų lygio nustatymas, UAB "Rytlangis" kainodaros strategija. Išvados.

Ištrauka

Kiekviena įmonė, užsiimanti bet kokia veikla, privalo turėti savo kainų politiką. Norint vykdyti gerą kainų politiką, reikia žinoti: kas yra prekės kaina, kaina kaip marketingo komplekso elementas, kas yra paklausa, pasiūla, kas yra paklausos, pasiūlos elastingumas ir dar daugelį įvairių faktorių. Kainos turi būti apskaičiuotos remiantis tam tikromis taisyklėmis ir nuostatomis.
Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos. Kainodara yra procesas, kuris balansuoja tarp interesų konfliktų ir yra naudojamas įvairiems tikslams pasiekti. Kaina yra priemonė nustatant tam tikrus santykius tarp įmonės ir pirkėjų, padeda suformuoti įspūdį apie ją ir gali turėti įtakos tolesniam jos vystymuisi. Kainos nusako įmonės gyvybingumą.
Kainos mus supa iš visų pusių. Reikia mokėti nuomą už butą, stomotologui už sutvarkytą dantį, einant i koncertus už bilietą.
Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti, kas yra kainodara, atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, apibrėžti kainodaros principus ir metodus, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai. Taip pat, parodyti, kaip pasirinkta įmonė, jos produktas, įtakoja kainos formavimą, išnagrinėti įmonės prekės (paslaugos) kainos nustatymo principus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-07
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis65.62 KB
Autoriusnerijus
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodara. Kainodaros organizavimas UAB Rytlangis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • A. Miečinskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą