Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas AB "Lifosa"
   
   
   
-49
naudingas 0 / nenaudingas -49

Kainodaros organizavimas AB "Lifosa"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Teorinė dalis: Kainų politikos esmė ir tikslai. Veiksniai, kuriuos reikia apsvarstyti, nustatant kainas. Kainų politikos strategijos. Nuolaidos. Tiekimo sąlygos. Atsiskaitymo sąlygos. Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Pagrindinės kainų rūšys. Kainodara skirtinguose rinkos tipuose. Segmentinė kainodara. Praktinė dalis: AB "Lifosa" apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Aplinkos apsauga. Kokybės politika. Produktų grupių realizavimo rinkų analizė. Rinkos, kurioje veikia AB "Lifosa" apibūdinimas. Įmonės gaminamos prekės kainos nustatymo principai. Diamonio fosfato (DAP) kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto kainų skaičiavimas. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama bendrovės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sąlygomis, kaina yra vienas iš jos bendrosios politikos elementų. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos.
Kaina iš gamybinės pusės apibrėžiama taip: "Kaina – tai prekės aktyvo arba gamybos išteklių piniginė vertė." [5; 161]
Kaina – pinigų suma, mokama už produktą ar paslaugą, arba vertybių suma, kurią vartotojai išmaino į naudą, gaunamą turint arba vartojant gaminį ar paslaugą. Tokį apibrėžimą pateikia šaltinis [7; 572].
Kainos nustatymas yra sudėtingas procesas, reikalaujanti pakankamai daug laiko ir pastangų. Rinkos sąlygomis kiekviena firma privalo ruošti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas savo gaminamai ar parduodamai produkcijai. Visada svarbu surasti kainos viduriuką, nes nustačius per aukštą kainą įmonė gali prarasti klientus, o nustačius per žemą kainą - netekti pelno.
Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas.
Šio kursinio darbo tikslas - atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, pateikti konkrečių produktų kainų apskaičiavimo būdus, remiantis praktiniais pavyzdžiais. Kad geriau būtų įsisavinta praktinė medžiaga, pradžioje pateikiama teorinė darbo dalis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-09
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis80.06 KB
Autoriusmiroslav
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas AB Lifosa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • A. Miečinskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-49
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą