Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: kanceliarinių prekių prekyba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: kanceliarinių prekių prekyba

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Kainodaros metodai ir jų taikymo prielaidos. Kainų nuolaidos. Kainodaros strategijos. Kainos pagal Incoterms sąlygas. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Rinkos, kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. UAB "X" prekės kainos nustatymo principai. UAB "X" kainodaros strategija. Išvados.

Ištrauka

Rinkos santykių esmė- gamintojai ir pardavėjai turi prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, orientuojantis tik į rinkos svertus (kainas, mokesčius, palūkanų normas, kursus, dividendus ir t.t.). Šioje sistemoje kaina atlieka svarbiausią vaidmenį.

Teorija įrodo ir praktika patvirtina, kad kainų politikos galimybės ir problemos priklauso nuo rinkos formos. Išskyrus tobulos konkurencijos atvejį, įmonės turi turėti tam tikrą metodiką savo produkcijos pradinei kainai nustatyti. Nėra vienodos kanų nustatymo praktikos, bet yra daug metodų ir konkrečių technikų. Taip yra dėl didžiulės įmonių situacijų įvairovės: gamintojas ar tarpininkas, konkurencinė ar nekonkurencinė rinka, didelė pastoviųjų ar kintamųjų išlaidų dalis savikainoje ir k t.

Taigi, kursinio projekto tikslas – mokslinės litratūros pagalba ir nagrinėjamos įmonės pavyzdžiu išnagrinėti kainodaros politikos, tikslų, strategijų bei metodų teorinius pagrindus bei pabandyti pritaikyti juos praktikoje; atskleisti kainos ir kainų politikos prasmę, ir, remiantis praktiniu pavyzdžiu, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia įvairiausi veiksniai. Šiam tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:

• išsiaiškinti kainų politikos esmę ir tikslus;
• nustatyti kainų politikos rūšis (strategijas);
• išsiaiškinti, kokie yra kainų nustatymo metodai;
• nustatyti, kas labiausiai veikia kainą;
• apžvelgti ir įvertinti nagrinėjamos įmonės padėtį rinkoje, jos konkurencingumą;
• apskaičiuoti pasirinktos prekės kainą įvairiais metodais;
• nustatyti optimalų kainų lygį įmonei;

Kursinio projekto objektu pasirinkau UAB "X", kuri užsiima kanceliarinių prekių prekyba bei paslaugų teikimu didmenos bei mažmeninos klientams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-16
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis72.06 KB
AutoriusMigle
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas kanceliariniu prekiu prekyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą