Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros pagrindai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros pagrindai

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros pagrindai. Kainos samprata ir reikšmė. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Kainų nustatymo metodai. Kainos nustatymas orientuojantis į kaštus. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainos nustatymas orientuojantis į konkurentus. Kainų strategijos. VK "Dausima" ir jos konkurentų prekių kainų analizė. Išvados.

Ištrauka

Į vartotojo rankas prekė patenka mainų dėka. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris išreikštas pinigais, yra kaina. Tarpininkaujant kainai, vyksta prekių mainai. Todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius. Prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sąlygomis, kaina yra vienas iš jos bendrosios politikos elementų. Tai svarbus kiekvienos firmos rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija - garantuoti įplaukas iš prekių pardavimo. Be to, kaina labai svarbi ir prekių vartotojams, todėl ji nulemia santykius tarp firmos bei prekių rinkos.
Kiekviena firma privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai.
Todėl rinkos sąlygomis kainų teorijos ir praktikos plėtojimo klausimai itin svarbūs. Kainodaros problemos ekonomikoje visada buvo gana sudėtingos ir nepakankamai ištirtos, o kainos - labai svarbus socialinių ir ekonominių santykių elementas. Kainodara - sudėtingas procesas, todėl labai svarbu jį ištirti.
Šio kursinio darbo tikslas ir yra atskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai.
Pagrindinis darbo uždavinys yra išsiaiškinti kainų politikos esmę ir tikslus, nustatyti kainų politikos rūšis (strategijas), išsiaiškinti, kokie yra kainų nustatymo metodai bei konkurencinės situacijos rinkoje analizė.
Darbo metodika - mokslinės literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-18
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis57.02 KB
Autoriusaukse
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros pagrindai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą