Šperos.lt > Kursiniai darbai
Kursiniai darbai

(5731 darbai)

Kompiuterizuotos informacinės sistemos projektas: UAB "Video nuoma"Organizacijos veiklos aprašas. Veiklos proceso modeliai (DFD modelių hierarchija). Reikalavimų specifikavimo dokumentas. DB projektas. Normalizavimas (3NF). ER diagrama. DB lentelės (Access). Vartotojo sąsajos projektas. Formos. Užklausos. Ataskaitos. Duomenų kontrolės logika. Pagrindiniai informacinės sistemos (IS) vartotojo sąsajos langai. Bandomosios eksploatacijos rezultatų aprašymas (vartotojo pastabos ir pastebėtų klaidų aprašymas). Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
Kompiuterizuotų darbo vietų kūrimas įmonėje: UAB "Audimas"Vadybos kursinio darbo ataskaita. Variantas Nr. 3. Organizacijos aprašymas. Kursiniame darbe kompiuterizuosime įmonę UAB "Audimas" kuri užsiima sportinės aprangos gamyba. Veiklos sąveikų modelis. Organizacinė struktūra. Kompiuterizuojamų veiklos procesų modeliai. Užsakymų priėmimas ir vykdymas. Gamyba. Tiekimas. Pardavimai. Atsargų valdymas. Žaliavų atsargų valdymas. Gaminių atsargų valdymas. Ataskaitos. Produktai. Tiekėjai, pirkėjai. Tiekėjai. Pirkėjai. Užsakymai, pristatymai, sąskaitos faktūros, apmokėjimai. Užsakymai. Sąskaitos- faktūros. Atsargų likučiai. Gaminių savikaina. Balanso ataskaitos. Išvados. Skaityti daugiau
Kompiuterizuotų personalo valdymo sistemų analizėĮžanga. Žmogiškųjų išteklių valdymas. Principai. Šiuolaikinis požiūris į žmogiškųjų išteklių valdymą. Žmogiškųjų išteklių valdymo tikslai. Valdymo sritys. HRM programų pagrindiniai bruožai. Atsiskaitymų už darbą organizavimas kompiuterizuotoje darbo užmokesčio apskaitoje. Programa "Alga 2000® SQL". Apie programą. Programos paskirtis. Programos funkcijos. Spausdinamos ataskaitos. Personalo modulis. Personalo modulio ataskaitos. Internet/intranet priėjimo modulis. Sistemos reikalavimai. Programa "Pragma® v4.0". Programos bruožai. Moduliai. Darbo užmokesčio apskaita. Personalo apskaita. Programos pritaikymo sritys. Sistemos reikalavimai. Naudojamos technologijos. Programa "Bonus". Darbo užmokesčio apskaitos modulis. Darbo laiko apskaitos modulis. Pajamų deklaravimo modulis. Personalo modulis. Kiti moduliai. Programa "Balansas". Sistemos reikalavimai. Branduolys. Atlyginimų apskaita. Išvados. Skaityti daugiau
Kompleksinio gyvybės draudimo taisyklių analizėDraudimo veiklą reglamentuojantys įstatymai. Bendros žinios apie įmonę. UAB Lietuvos draudimo. UAB Lietuvos draudimo veiklos rodikliai. UAB Lietuvos draudimo paslaugų asortimentas. Draudimas verslui. Kompleksinio gyvybės draudimo taisyklių nr. 009 analizė. Draudimo polisas. Draudimo objektas. Draudimo sutarties šalių teisės ir pareigos. Draudiminis (nedraudiminis) įvykis. Draudimo sumos, įmokos, įmokų tarifai. Draudimo išmoka. Draudimo sutarties terminai. Draudimo laikotarpis. Draudimo sutarties įsigaliojimas. Draudimo sutartis pasibaigia. Draudimo sutarties nutraukimas. Draudimo sutarties negaliojimas. Draudimo paslaugų pardavimo organizavimas. Skaityti daugiau
Kompleksinis projektas — miestų gatvėsAiškinamasis raštas. Kursinio projekto užduotis yra suprojektuoti gatvių tinklą, sudaryti gatvių piketažą, nubraižyti pasirinktų gatvių išilginius ir skersinius profilius bei suprojektuoti aukščių planą teritorijoje. Mikrorajono gatvių tinklo projektavimas. Gatvių pradžios, pabaigos, posūkio bei susikirtimo taškų koordinačių skaičiavimas. Gatvių trasų elementų skaičiavimas ir piketažas. Gatvių trasų išilginiai profiliai. Gatvių trasų skersiniai profiliai. Gatvių ir sankryžų aukščių planas. Gatvių tinklo tiesimo sąmata. Skaityti daugiau
Komunikacija (8)Įvadas. Komunikacijos proceso esmė. Komunikacija organizacijoje. Informacijos proceso elementai. Komunikavimo procesas. Idėjos, informacijos atsiradimas. Kodavimas ir kanalo pasirinkimas. Perdavimas. Dekodavimas. Grįžtamasis ryšys. Komunikacijos funkcijos. Komunikacijos klasifikavimas. Žodinė komunikacija. Įvairių komunikacijos formų pranašumai ir trūkumai. Rašytinė komunikacija. Komunikavimas per kompiuterius. Elektroninis paštas. Intraneto ir ekstraneto ryšiai. Gandai. Informacijos perdavimo kanalai. Komunikacijos kryptys. Skirtingų komunikacijos formų tinkamumas įvairiems tikslams. Vertikalioji komunikacija. Komunikavimas žemyn. Komunikavimas aukštyn. Horizontalioji komunikacija. Komunikacijos formalumo laipsnis. Komunikacijos proceso efektyvumas. Komunikacijos proceso barjerai. Pasikeitimo informacija efektyvumas. Efektyvus informacijos siutimas. Glaustumas. Dėmesys, atidumas. Konkretumas. Pasitikėjimo palaikymas. Siuntėjo kompetencija. Abipusis pasitikėjimas. Šiltumas ir draugiškumas. Mandagumas. Asmeninis įvaizdis. Efektyvus informacijos priėmimas. Aktyvus klausymas. Komunikacijos tinklai. Grupių tinklai ir jų efektyvumo kriterijai. Skaityti daugiau
Komunikacija kaip vadybos priemonėĮvadas. Tikslas: išanalizuoti komunikaciją, kaip vadybos priemonę. Komunikacijos ištakos. Komunikacijos samprata. Komunikacijos proceso esmė. Informacijos perdavimo kanalai. Formalioji ir neformalioji komunikacija. Gandai. Komunikavimo kryptis. Vertikali komunikacija. Komunikacija "žemyn". Komunikacija "aukštyn". Horizontali komunikacija. Komunikacija tarptautinėse firmose. Tarpasmeninis komunikavimas. Verbalinė komunikacija. Komunikavimas žodžiu. Komunikavimas raštu. Neverbalinė komunikacija. Komunikaciniai barjerai. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacija organizacijojeĮvadas. Komunikacija. Pagrindinės sąvokos. Komunikacijos procesas. Komunikacijos efektyvumas ir kliūtys. Komunikacija organizacijoje. Organizacijos samprata. Komunikacijos organizacijoje rūšys ir funkcijos. Vidinė komunikacija. Išorinė komunikacija. Vertikalioji komunikacija. Horizontalioji komunikacija. Neformali komunikacija. Komunikacijos organizacijoje kliūtys. Komunikacijos organizacijoje procesai. Efektyvi komunikacija su darbuotojais. Komunikacinė etika organizacijoje. Komunikacijos ypatybės įvairiose organizacijoje. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacija organizacijoje (3)Įvadas. Organizacijos samprata. Komunikacijos samprata. Efektyvi komunikacija su darbuotojais. Komunikacijos organizacijoj rūšys. Vidinė komunikacija. Vidinės komunikacijos vadybos poreikis. Skirtingi darbuotojų tipai. Išorinė komunikacija. Kad komanda dirbtų sėkmingai. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacijos procesas ir judesių kalba alaus gamykloje "Tauras"Įvadas. Komunikacijos procesas. Judesių kalba. Žodžių ir gestų sutapimas. Konteksto reikšmė gestų aiškinimui. Pagrindinės įmonės įvaizdžio formavimo priemonės. Komunikacijos procesas ir judesių kalba alaus gamykloje "Tauras". Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"Įvadas. Marketingo komunikacijos esmė. Pagrindinių sąvokų analizė. Marketingo komunikacija. Komunikacinis procesas marketinge. Visuomenės įtaka marketingui. Pagrindiniai komunikacijos įgyvendinimo būdai. Komunikacija organizacijoje. Organizacijos UAB "Technosrautas" samprata. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Komunikacijos svarba elektroninėje komercijojeĮvadas. Interneto dalyviai. Interneto techninis aprašymas. Interneto dalyviai. Telekomunikacijų operatorius. Prieigos prie interneto paslaugų teikėjas. Interneto paslaugų teikėjas. Vartotojas. Bendravimo metodai. Elektroninis paštas. Naršymas ir paieška. Naujienų grupės. Leidiniai ir žinynai. Pokalbių svetainės. Elektroninė prekyba. Dalyviai. Elektroniniai sandoriai. Konfidencialumui iškylančios rizikos. Masinės komunikacijos priemonės. Elektroninės spaudos vystymasis. Naujienų pateikimo pokyčiai. MKP internete – "už" ir "prieš". Televizija bei radijas internete. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacinis ir pragmatinis vertimo teksto aspektasĮvadas. Pragmatinių reikšmių perteikimas. Pragmatinis vertimo aspektas. Pragmatiniai santykiai vertime. Komunikacinė siuntėjo intencija. Orientacija į gavėją. Komunikacinė vertėjo orientacija. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacinių grandinių darbo principasĮvadas. Užduoties analizė. Įtaiso sandaros schema. Modeliavimas. ALI. Skilčių sumatorius-atėmiklis. Registrai. Komparatorius. Principinė schema. Naudoti skaitmeniniai integriniai grandynai. Darbo rezultatų apibendrinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikavimas organizacijojeĮvadas. Tikslas – apžvelgti veiksnius, darančius įtaką efektyviai komunikacijai organizacijose. Komunikacija organizacijoje: samprata ir rūšys. Komunikacijos modelis. Komunikacijos kryptys. Verbalinė, neverbalinė ir mišri komunikacija. Komunikacijos efektyvumas ir problemos. Komunikacija grupėse. Susirinkimų planavimas, vadovavimas jiems, klausytojų dėmesio valdymas. Susirinkimų planavimas. Susirinkimo plano sudarymas. Susirinkimo trukmė, laikas ir grupės dydis. Susirinkimo patalpa. Vadovavimas susirinkimams. Klausytojų dėmesio valdymas. Klausymas ir klausytojų tipai. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija. Verbalinė komunikacija. Neverbalinė komunikacija. Kinetika. Prisilietimai. proksemika. Paralingvistika. Daiktai kaip komunikacijos priemonė (daiktų kalba). Kultūrų komunikavimas. Kultūrinis kontekstas ir jo įtaka komunikavimui. Ggeert Hofstede kultūros dimensijų samprata. Galios atstumo dimensija. Individualizmas versus kolektyvizmas. Vyriškumo-moteriškumo dimensija. Neapibrėžtumo vengimo dimensija. Ilgalaikės-trumpalaikės orientacijos dimensija. Richardo D. Lewio kultūrų klasifikavimas. Kultūrinių skirtumų reikšmė efektyviam komunikavimui organizacijoje. Komunikavimo etika. Etiškos organizacijos kultūros kūrimas. Organizacijos etinio lygio kėlimo būdai ir priemonės. Etikos kodeksas – etinio elgesio vadovas. Etinių problemų kilimo ir jų analizės lygmenys. Etiniai sprendimai ir jų priėmimas organizacijoje. vadovo komunikavimas su pavaldiniais. G. Hofstede skirtingų kultūrų analizė Metodologija. Rezultatai. Galios atstumas. Individualizmas – kolektyvizmas. Vyriškumas – moteriškumas. Neapibrėžtumo vengimas orientacija į trumpalaikius – ilgalaikius tikslus. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
Komutacinės sistemos valdymo įtaisasUžduotis: Suprojektuoti komutacinės sistemos (KS) valdymo įtaisą (KSVĮ), įeinantį į komutacinio įtaiso sudėtį. KĮ turi dvi grupes išorinių išvadų: įėjimus a0 – al ir išėjimus b0 – bp. Į įėjimus patenka paraiškos aptarnavimui, kurių skaičius gali kisti nuo 0 (paraiškų nėra) iki l+1 ( paraiškos atėjo į visus įėjimus). Aptarnaudamas paraišką KĮ prijungia įėjimo liniją ai, kuria atėjo paraiška aptarnauti, prie laisvos išėjimo linijos bj, taip pat išduoda šaukiančiam abonentui tarnybinius signalus, lydinčius sujungimą. Kursinio projekto ataskaita. KSVĮ principinė schema. KSVĮ darbo veikimo algoritmas. Programa asemblerio kalba. KSVĮ darbo veikimo greičio įvertinimas. Skaityti daugiau
Komutatoriaus prototipo valdymo blokasDarbo užduotis. Komutatoriaus valdymo bloko blokinė schema. Komutatoriaus prototipo veikimo algoritmas. Pricipinė schema. Fifo buferio schema. Programinė įranga Asemblerio kalboje. Laikinės diagramos. Skaityti daugiau
Komutatoriaus prototipo valdymo blokas (2)Mikroprocesorių kursinio darbo individuali užduotis. Įvadas. Darbo tikslas. Darbo užduotis. Užduotys programinės įrangos fragmentams. Darbo rezultatai. Komutacinio valdymo bloko schema. KVB principinė schema. Veikimo paaiškinimas. FIFO buferio MTF. Programinės įrangos algoritmo schema. Programinės įrangos fragmentas. Dinaminis MAC adresų lentelės sudarymas segmentiniams kanalams. Gavėjo kanalo nustatymas segmentiniam kanalui. Išvados. Skaityti daugiau
Koncentracijos funkcijosHioderio nelygybė. Jenseno nelygybė. Levi formulė. Įrodymas. Lemos. Nepriklausomų atsitiktinių dydžių sumų koncentracijos funkcijose nelygybės. Kolmogorovo-Ragozino nelygybė. Įrodymas. Skaityti daugiau
Konceptualiosios gėdos metaforos lietuvių kalbos pasaulėvaizdyjeĮvadas. Kalbos pasaulėvaizdis kaip tikrovės interpretacija. Konceptualiosios metaforos. Tikrovės suvokimo būdas (mąstymo atspindys). Kognityvinės metaforos teorija. Konceptualiųjų metaforų sandara. Praktinė dalis. Konceptualiųjų gėdos metaforų specifika. Konceptualioji metafora GĖDA yra DAIKTAS. Konceptualioji metafora GĖDA yra PURVAS. Konceptualioji metafora GĖDA yra SKYSTIS. Konceptualioji metafora GĖDA yra UGNIS. Konceptualioji metafora GĖDA yra ŽVĖRIS. Asociacijų eksperimentas 1. Asociacijų eksperimentas 2. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
......