Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Komunikacija>Komunikacija (8)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacija (8)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Komunikacijos proceso esmė. Komunikacija organizacijoje. Informacijos proceso elementai. Komunikavimo procesas. Idėjos, informacijos atsiradimas. Kodavimas ir kanalo pasirinkimas. Perdavimas. Dekodavimas. Grįžtamasis ryšys. Komunikacijos funkcijos. Komunikacijos klasifikavimas. Žodinė komunikacija. Įvairių komunikacijos formų pranašumai ir trūkumai. Rašytinė komunikacija. Komunikavimas per kompiuterius. Elektroninis paštas. Intraneto ir ekstraneto ryšiai. Gandai. Informacijos perdavimo kanalai. Komunikacijos kryptys. Skirtingų komunikacijos formų tinkamumas įvairiems tikslams. Vertikalioji komunikacija. Komunikavimas žemyn. Komunikavimas aukštyn. Horizontalioji komunikacija. Komunikacijos formalumo laipsnis. Komunikacijos proceso efektyvumas. Komunikacijos proceso barjerai. Pasikeitimo informacija efektyvumas. Efektyvus informacijos siutimas. Glaustumas. Dėmesys, atidumas. Konkretumas. Pasitikėjimo palaikymas. Siuntėjo kompetencija. Abipusis pasitikėjimas. Šiltumas ir draugiškumas. Mandagumas. Asmeninis įvaizdis. Efektyvus informacijos priėmimas. Aktyvus klausymas. Komunikacijos tinklai. Grupių tinklai ir jų efektyvumo kriterijai.

Ištrauka

"Žmogus – tai visuomeniškas gyvūnas. Šio lakaus posakio autoriumi laikomas antikinės Graikijos mąstytojas Aristotelis." [ - p. 11]. Individai gali sudaryti grupę tik tuo atveju, jei tarp jų bus vienoks ar kitoks bendravimas, arba komunikacija. Poreikis bendrauti be abejonės yra vienas būdingiausių žmonijos bruožų. Kodėl žmonės bendrauja? Galima išskirti kelias priežastis. Pirma, bendraujant keičiamasi informacija. Bendravimas padeda mums gauti reikalingų žinių ir tiesiog tvarkyti kasdienius reikalus.
Antra, bendravimas suteikia mums galimybę geriau suprasti ir pažinti save pačius. Savo laimėjimus taip pat galime įvertinti tik palyginę su tuo, ką yra pasiekę aplinkiniai. Trečia, bendraudami mes galime dalytis savo mintimis ir jausmais, atskleisti kitiems savo individualybę, daryti aplinkiniams įtaką. Kitaip sakant, bendrauti mus skatina ir vadinamieji socialiniai poreikiai.
Bendros veiklos koordinacijos ir kooperacijos būtinumas istoriškai suformavo sudėtingas komunikacijos formas. Galima sakyti, kad poreikis bendrauti yra įvairių žmogaus socialinių poreikių išraiška. Tačiau dažniausiai cituojama konflikto tarp žmonių priežastis – nevykęs komunikavimas. Kadangi beveik 70 procentų savo laiko, kai nemiegame, praleidžiame komunikuodami – skaitydami, rašydami, kalbėdami, klausydami, - atrodytų, jog logiška daryti išvadą, kad viena iš didžiausių kliūčių sėkmingai organizacijos veiklai – efektyvaus komunikavimo trūkumas. Nė viena organizacija negali egzistuoti be komunikavimo. Stebėjimų duomenys liudija, kad vadovai įvairaus pobūdžio bendravimui skiria iki 90 proc. viso savo darbo laiko. Vadinasi, gebėjimas bendrauti – ypač svarbus reikalavimas, keliamas vadovams, kadangi kaip tik ši savybė garantuoja vaisingą bendrą žmonių veiklą. Geru vadovu tampama tik išmokus tinkamai bendrauti su pavaldiniais, nes priešingu atveju vadovui lieka tenkintis vien varovo vaidmeniu.
Komunikacija – tai procesas, kada keičiamasi informacija, atsiranda tarpusavio supratimas, jausminis potraukis, kuriamas nuomonių ir pastangų bendrumas, daroma tam tikra įtaka. Idėjas galima perteikti tik tada, kai vienas žmogus perduoda prasmę kitam. Tuo tarpu Socialinės psichologijos knygos autoriusXXXX komunikacija apibrėžia kaip individų socialinės vienovės susidarymą ženklais ir kalba. Tačiau komunikavimas yra daugiau negu vien prasmės perdavimas. Prasmę taip pat būtina suprasti. Reikia suvokti, kad komunikavimą turi sudaryti ir prasmės perdaviams, ir jos suvokimas. Kad ir kokia būtų puiki idėja, ji bevertė tol, kol neperduodama kitiems ir kol kiti jos nesupranta.
Šiam darbui atlikti buvo naudojamasi autorių darbais, kurių aprašas yra 1 priede. Naudota kita medžiaga (straipsniai) yra pateikti taip pat 1 priede. Kursinio darbo praktinė dalis (apklausa) buvo atlikta AB Lietuvos žemės ūkio banke. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-08
DalykasKomunikacijos kursinis darbas
KategorijaKomunikacija
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis36.82 KB
Autoriusjulija
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikacija (8) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą