Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Komunikacija>Komunikavimas organizacijoje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Komunikavimas organizacijoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566
Aprašymas

Įvadas. Tikslas – apžvelgti veiksnius, darančius įtaką efektyviai komunikacijai organizacijose. Komunikacija organizacijoje: samprata ir rūšys. Komunikacijos modelis. Komunikacijos kryptys. Verbalinė, neverbalinė ir mišri komunikacija. Komunikacijos efektyvumas ir problemos. Komunikacija grupėse. Susirinkimų planavimas, vadovavimas jiems, klausytojų dėmesio valdymas. Susirinkimų planavimas. Susirinkimo plano sudarymas. Susirinkimo trukmė, laikas ir grupės dydis. Susirinkimo patalpa. Vadovavimas susirinkimams. Klausytojų dėmesio valdymas. Klausymas ir klausytojų tipai. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija. Verbalinė komunikacija. Neverbalinė komunikacija. Kinetika. Prisilietimai. proksemika. Paralingvistika. Daiktai kaip komunikacijos priemonė (daiktų kalba). Kultūrų komunikavimas. Kultūrinis kontekstas ir jo įtaka komunikavimui. Ggeert Hofstede kultūros dimensijų samprata. Galios atstumo dimensija. Individualizmas versus kolektyvizmas. Vyriškumo-moteriškumo dimensija. Neapibrėžtumo vengimo dimensija. Ilgalaikės-trumpalaikės orientacijos dimensija. Richardo D. Lewio kultūrų klasifikavimas. Kultūrinių skirtumų reikšmė efektyviam komunikavimui organizacijoje. Komunikavimo etika. Etiškos organizacijos kultūros kūrimas. Organizacijos etinio lygio kėlimo būdai ir priemonės. Etikos kodeksas – etinio elgesio vadovas. Etinių problemų kilimo ir jų analizės lygmenys. Etiniai sprendimai ir jų priėmimas organizacijoje. vadovo komunikavimas su pavaldiniais. G. Hofstede skirtingų kultūrų analizė Metodologija. Rezultatai. Galios atstumas. Individualizmas – kolektyvizmas. Vyriškumas – moteriškumas. Neapibrėžtumo vengimas orientacija į trumpalaikius – ilgalaikius tikslus. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Nors komunikacija pripažįstama kaip viena esmingiausių veiklų žmogaus egzistencijai , komunikacijos procesas tyrinėti pradėtas ne taip seniai. Matematinę komunikacijos teoriją Shannonas ir Weaveris sukūrė 1949 m. Šių autorių pasiūlytas komunikacijos modelis buvo kritikuojamas kaip per daug techniškas, tačiau dėl universalumo ir paprastumo jis buvo pritaikytas ir komunikacijai organizacijose .
Svarbią vietą šiame modelyje užima komunikacijos kanalai ir triukšmas – komunikacijos trukdžiai. Pritaikant šį modelyje organizacijoje, atrodytų, reikia pasirinkti labiausiai tinkantį kanalą ir pašalinti trukdžius, kad komunikacija taptų efektyvi. Tačiau globalėjančiame pasaulyje to nepakanka, kadangi darbuotojai per daug skirtingi. Vienoje kultūroje triukšmu gali būti laikomi tokie signalai, kurie kitose kultūrose suprantami kaip informacija. Komunikacijos efektyvumui organizacijose iškyla naujas iššūkis – tarpkultūrinis komunikavimas.
Taigi darbo "Komunikavimas organizacijoje" tikslas – apžvelgti veiksnius, darančius įtaką efektyviai komunikacijai organizacijose. Tikslui pasiekti iškelti uždaviniai:
1) Komunikacijos organizacijoje apibrėžimas;
2) Išsiaiškinti, kaip paversti komunikaciją efektyvesne;
3) Apžvelgti tarpkultūrinės komunikacijos problematiką;
4) Apžvelgti tyrimą, kuris parodo kultūrų skirtumo įtaką darbui organizacijoje.
Tikslui įgyvendinti apžvelgiama organizacinės elgsenos, vadybos, komunikacijos tematikos literatūra. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-10-25
DalykasKomunikacijos kursinis darbas
KategorijaKomunikacija
TipasKursiniai darbai
Apimtis63 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis174.55 KB
AutoriusAnyte
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAndriuševičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Komunikavimas organizacijoje [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 63 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Andriuševičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą