Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Fizinę negalę turinčių vaikų mokymas skaityti
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Fizinę negalę turinčių vaikų mokymas skaityti

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti, ar fizinę negalę turintiems vaikams, mokytis skaityti sekasi sunkiau. Negalės samprata. Fizinę negalę turintys vaikai. Kas yra cerebrinis paralyžius? Bendravimas su neįgaliaisiais. Vaikų pasiruošimas mokyklai ir bendravimas. Mokytojo ir vaiko tarpusavio supratimas. Mokymas skaityti. Tyrimo duomenų analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Anketinės apklausos duomenų analizė. Išvados. Priedai (anketa).

Ištrauka

Temos aktualumas. Literatūros apie fizinę negalę turinčius asmenis yra nemažai, tačiau kiekvienas autorius fizinę negalę apibrėžia panašiai, bet savaip: vieni – išskirdami sensorinius sutrikimus iš fizinės negalės sampratos, kiti – ją priskirdami, pvz.:
• Žmonės su fizine negale turi įvairios formos negalių, pvz., stuburo smegenų pažeidimų, raumenų distrofiją, paralyžių, cerebrinį paralyžių, kuris pasireiškia ir kalbos sutrikimu (Muceniekas, 2003).
• Paprastai fizinėms negalėms nepriskiriami sensoriniai sutrikimai (pvz.: regos, klausos) bei ligos, nesukeliančios didesnių judėjimo ir judesių sutrikimų (Barkauskaitė ir kt., 2001).
Tad lieka mums patiems nuspręsti ar klausos bei regėjimo sutrikimus priskirsime prie fizinės negalės. Kadangi naujesnėje literatūroje klausos sutrikimai yra priskiriami fizinėms negalėms, tokios nuostatos laikysimės ir mes.
Dažniau literatūroje gvildenama tema yra apie protinę negalę turinčius vaikus, nei apie fizinę negalę turinčiuosius, bet tema vis tiek išlieka aktuali, kadangi vaikų ir suaugusiųjų su įvairiomis fizinėmis negalėmis yra nemažai, pasaulyje šis skaičius yra apie 10%, tad manoma, kad ir Lietuvoje statistika yra panaši.

Tyrimo objektas. Mokymas skaityti vaikus, turinčius fizinę negalę.

Hipotezė. Vaikams, turintiems fizinę negalę, mokytis skaityti sekasi sunkiau, nei normalios raidos vaikams.

Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti, ar fizinę negalę turintiems vaikams, mokytis skaityti sekasi sunkiau.

Uždaviniai.
1. Išanalizuoti, ar fizinė negalė sukelia sunkumus mokantis skaityti.
2. Įrodyti arba paneigti hipotezę.
3. Atskleisti, kokios fizinės negalės sukelia sunkumus mokant(is) skaityti.
4. Išnagrinėti, kokias skaitymo klaidas dažniausiai daro fizinę negalę turintys vaikai ir kaip jas spręsti.

Tyrimo metodai. Anketinė apklausa.

Tyrimo dalyviai (respondentai). Specialieji pedagogai, dirbantys su vaikais, turinčiais fizinę negalę.

Kursinio darbo struktūra. Šį kursinį darbą sudaro: įvadas, 2 skyriai, išvados, naudota literatūra ( 9 šaltiniai), priedai. Tyrimo duomenis iliustruoja 1 lentelė, 13 paveikslų. Prieduose pateikiama: anketos pavyzdys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-19
DalykasSpecialiosios pedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis146.3 KB
Autoriuszydrune
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDr. prof. J.Ambrukaitis
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Fizine negale turinciu vaiku mokymas skaityti [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Dr. prof. J.Ambrukaitis
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą