Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiojo ugdymo–reabilitacijos įstaigų aplinkos pritaikymas judesio ir padėties sutrikimų turintiems asmenims
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Specialiojo ugdymo–reabilitacijos įstaigų aplinkos pritaikymas judesio ir padėties sutrikimų turintiems asmenims

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti specialiojo ugdymo įstaigų mokytojų nuomonę apie mokyklų aplinkos pritaikymą. Fizinių ir judėjimo sutrikimų apibūdinimas. Viešosios aplinkos pritaikymas neįgaliesiems. Neįgaliųjų padėties gerinimas. Teisiniai pagrindai. Neįgaliesiems svarbių objektų sąrašas. Statistika. Trūkumai, organizuojant/teikiant paslaugas vaikams su negalia. Tyrimo organizavimas ir metodika. Rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Priedai (2 psl.).

Ištrauka

Žmogus- tai visuma, susidedanti iš daugelio dalių. Sutikęs nepažįstamą žmogų, pirmosiomis akimirkomis pastebi porą detalių: išvaizdą, amžių, nuotaiką arba judesius. Mintyse susidaro bendras vaizdas. Pirmas įspūdis verčia daryti išvadas, "interpretuoti". Ta interpretacija labai priklauso nuo ankstesnės patirties. Žmogus gyvena ne tuštumoje, bet yra savo aplinkos dalis. Jis bendrauja su kitais, palaiko ryšį su jais, nuo to ryšio priklauso ir tas ryšys daro įtaką jam pačiam.
Yra dalykų, kuriuos daugelis vertina tarsi nesąmoningai. Ar dažnai mes TV ekranuose matome luošą žmogų ratukinėje kėdėje arba vaikiškų drabužių reklamoje-vaiką su Dauno sindromu? Tai neatitinka mūsų vertybių. Lengviau sutikti su tokiu nukrypėliu nuo normos, jei matome jį nelaimingą ir prislėgtą. Bet jeigu "nenormaliam" žmogui taip pat gera kaip ir mums, juoba jei jis atrodo laimingas ir niekuo nesiskundžia, tai čia kažkas ne taip. Griūva normos ir vertybės. O vis dėl to reiktų į vertybes pažiūrėti blaiviai ir perkainoti jas, užuot išstūmus neįgaliuosius iš savo tarpo.
Jau 15 metų vyksta neįgaliųjų integracija į visuomenę. Vyksta didžiuliai disputai dėl proto negalią turinčių vaikų ugdymo, jų integravimą į bendro lavinimo mokyklas. Ir kažkodėl mažai girdėti apie vaikų, turinčių fizinę negalią, ugdymą. Atrodo, kad tokios problemos lyg ir nėra. Įdomu, ar daug kas matė vaiką, važiuojantį su vežimėliu į mokyklą? Tema – specialiojo ugdymo – reabilitacijos įstagų aplinkos paritaikymas judesio ir padeties sutrikimų turintiems asmenims.
Tyrimo objektas – aplinkos pritaikymas judesio ir padėties sutrikimų turintiems asmenims. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti specialiojo ugdymo įstaigų mokytojų nuomonę apie mokyklų aplinkos pritaikymą.
Tyrimo uždaviniai
• Ištirti ar gerai pritaikyta spec. ugdymo įstaigų aplinka žmonėms su fizine negale.
• Palyginti kelių spec. ugdymo įstaigų aplinkos pritaikymą.
• Išnagrinėti priežastis dėl kurių spec. ugdymo įstaigų aplinka nėra tinkamai pritaikyta žmonėms su fizine negale.
• Sužinoti ko trūksta spec. ugdymo įstaigose žmonėms su fizine negale.
Tyrimo metodas – anketinė apklausa. Literatūros šaltinių analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-06
DalykasSpecialiosios pedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis66.64 KB
Autoriussolw
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasEdita Selvenytė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiojo ugdymoreabilitacijos istaigu aplinkos pritaikymas judesio ir padeties sutrikimu turintiems asmenims [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Edita Selvenytė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą