Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Socialinio darbuotojo galimybės ugdant vaikus sergančius autizmu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinio darbuotojo galimybės ugdant vaikus sergančius autizmu

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti socialinio darbuotojo galimybes ugdant vaikus sergančius autizmu. Autizmo sąvoka. Ligos atsiradimo priežastys. Vaikų autistų ugdymas. Socialinio darbuotojo darbas su vaikais autistais. Metodai ir būdai dirbant su vaikais autistais. Išvados.

Ištrauka

Visada buvo žmonių su vienokia ar kitokia negalia. Faktai rodo, kad kuo toliau žvelgiame atgal, tuo daugiau tokių žmonių būta, bet santykinai mažiau vaikų su negalia išgyvendavo iki paauglystės palyginti su dabartiniais laikais. Nebuvo manoma, kad juos reikėtų apsaugoti, jais rūpintis, treniruoti.
Patirtis parodė, kad žmogaus su negalia išgydyti neįmanoma, bet jo būklę pagerinti galima. Išeitis - tai apgalvota parama atviroje visuomenėje, ekonominė gerovė, visuomenės noras prisiimti atsakomybę, teikti kvalifikuotą pagalbą. Tokią pagalbą gali teikti socialiniai darbuotojai. Jie treniruotų, stimuliuotų, netgi jaustų žmogų, kurtų individualias programas, atsižvelgdami į asmenybės ypatybes, negalios formas.
Viena iš vaikų negalios formų yra autizmas. Nepageidautinus asmenybės pokyčius socialinis darbuotojas supras tada, kai žinos pradinį negalios vystymosi pagrindą ir galės atsakyti į klausimus, kaip ir kodėl ji tapo būtent tokia. Tiktai tuomet socialinis darbas su vaikais autistais bus efektyvus, tiktai tada bus galima parinkti ir pritaikyti efektyvias poveikio priemones bei pasiekti norimų rezultatų.
Darbo objektas: vaikai autistai.
Darbo tikslas:
Išsiaiškinti socialinio darbuotojo galimybes ugdant vaikus sergančius autizmu.
Uždaviniai:
1. Įvardinti vaikų autistų sąvoką ir ligos atsiradimo priežastis;
2. Supažindinti su socialinio darbuotojo darbu su vaikais autistais.
3. Įvardinti ugdymo metodus dirbant su vaikais autistais;
Tyrimo metodai:
Dokumentų analizė
Mokslinės literatūros analizė
Autizmas - tai sunkus psichikos sutrikimas, kurį reikia ilgai ir intensyviai gydyti. Autizmu dažniausiai suserga maždaug 3-4 m. vaikai, todėl jis labai veikia jų bendrą brandą. Juo sergantiems vaikams labai sunku suvokti ir suprasti socialinį bendravimą. Jie kitaip suvokia supantį pasaulį, negu sveiki vaikai, todėl jiems sunku bendrauti ir atlikti įvairias užduotis.
Vaikų, pasižyminčių autizmo sindromu, pojūčiai būna saviti. Jie priešinasi, jei kas liečia, nesilaiko ir neapsikabina būdami ant rankų. Labai jautriai reaguoja į garsinius dirgiklius. Natūralius ir normalius garsus jaučia kaip nepaprastai garsius ir bando nuo jų apsisaugoti užsidengdami ausis rankomis ir panašiai. Nemalonius pojūčius ar net skausmą gali sukelti apranga, ypač nauja. Vaikai rėkia, plėšia nuo savęs drabužius, reikalauja tų, kuriuos nuolat dėvi. Vaikai autistai nenatūraliai tyrinėja objektus, juos uostinėja, ragauja, liečia bei apžiūrinėja, atkreipia dėmesį ne į daikto visumą, o į atskiras detales. Autistai neatpažįsta tų pačių žmonių, esančių kitoje aplinkoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-23
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis14.37 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasZ. Ribokienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialinio darbuotojo galimybes ugdant vaikus sergancius autizmu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Z. Ribokienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą