Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiojo ugdymo metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specialiojo ugdymo metodai

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Specialusis ugdymas ir metodologija. Mokymo metodai vaikams su protine negale. Mokymo metodai vaikams su klausos negale. Mokymo metodai vaikams su regos negale. Mokymo metodai vaikams su fizine negale. Išvados.

Ištrauka

Visame pasaulyje, kiekvienoje šalyje yra vaikų turinčių vienokią ar kitokią negalę ir jiems yra būtina specialioji pagalba. Ypatingųjų vaikų buvo visada, bet ne visada buvo teikiamos specialiojo ugdymo paslaugos. Tai, kad pagalba specialiesiems vaikams nebuvo teikiama įtakojo specialistų trūkumas, mažai žinių apie vaikus turinčius specialiųjų poreikių ir negalių, tokių kaip klausos, judėjimo, regos ir kitų. Specialiųjų poreikių vaikų integravimas į bendrojo ugdymo grupes ir klases yra vienas iš demokratėjančios visuomenės požymių, nes akivaizdu, kad visuomenė, nesudaranti tinkamų sąlygų visiems savo vaikams pasiekti jų turimą potencialą, negali vadintis demokratine. Neįgalus vaikas – žmogus, todėl jį reikia rengti gyvenimui. Nesvarbu kokių negalių ar sutrikimų turi vaikas, jam reikia padėti tiek, kiek įmanoma, t. y. plėtoti visas jo potencialias vystymosi galimybes. Labai svarbu padėti neįgaliam pasirengti gyvenimui, taip pat padėti integruotis į visuomenę. Pažinti ypatinguosius vaikus – tai pažinti individualius skirtumus ir panašumus. Jie tam tikromis savybėmis skiriasi nuo daugumos kitų vaikų, tačiau daugeliu atžvilgių yra į juos panašūs. Negalima leisti, kad vaiko ypatingumas – jo skirtumai nustelbtų tai, kuo jis yra panašus į kitus vaikus.
Tikslas: apibūdinti specialiojo ugdymo metodus.
Objektas: Vaikai turintys kokių nors negalių.
Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti vaikų turinčių protinės negalės sutrikimų, specialiojo ugdymo metodus.
2. Išsiaiškinti vaikų turinčių klausos negalės sutrikimų, specialiojo ugdymo metodus.
3. Išsiaiškinti vaikų turinčių regos negalės sutrikimų, specialiojo ugdymo metodus.
4. Išsiaiškinti vaikų turinčių fizinės negalės sutrikimų, specialiojo ugdymo metodus.
Specialusis ugdymas – tai specialiai organizuotas mokymas, atitinkantis neįprastus ypatingojo vaiko poreikius. Tam gali prireikti specialiųjų mokymo priemonių, mokymo technikų arba įrangos, kartais net patalpų. Pavyzdžiui, vaikams su regos sutrikimais reikia stambiu ar Brailio raštu atspauzdintų skaitymo priemonių, moksleiviams su pažeista klausa – klausos aparatų arba mokymo gestų kalba, vaikams su fizinėmis negaliomis gali prireikti specialios įrangos, vaikams, turintiems elgesio sutrikimų – mažesnių ir geriau struktūruotų klasių, o ypatingais gabumais ar talentu išsiskiriantiems vaikams – bendravimo su dirbančiais profesionalais. Siekiant, kad specialusis ugdymas duotų norimų rezultatų, gali prireikti papildomų paslaugų – specialiojo transporto, psichologinio įvertinimo, kineziterapijos ir užimtumo terapijos, medicininio gydymo bei konsultacijų. Vienintelis ir svarbiausias specialiojo ugdymo tikslas – atrasti ypatingojo vaiko gebėjimus ir juos atskleisti (Hallahan, Kauffman, 2003). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-11
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis19.84 KB
Autoriusdrakonike
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasMiltenienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiojo ugdymo metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Miltenienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą