Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Dailės terapijos įtaka specialiųjų poreikių vaikams

Dailės terapijos įtaka specialiųjų poreikių vaikams

  
 
 
12345678
Aprašymas

Įvadas. Dailės terapijos įtaka specialiųjų poreikių vaikams. Dailės terapija yra dailės ir kitų vaizdinių priemonių naudojimas gydymo, ugdymo, prevencijos ir reabilitacijos programose. Išvados.

Ištrauka

Meno terapija suteikia galimybę sumažinti prieštaravimą tarp to, kaip norėtumėme elgtis ir jaustis ir to, kaip mes elgiamės, norėdami įtikti kitiems žmonėms. Jos pagalba žmogus išdrįsta pasirodyti pasauliui toks, koks yra iš tikrųjų, bent jau vaizduotėje žmogus atkuria tai, kas yra prarasta ar buvę praeityje. Meno terapijos užsiėmimų metu jis atsigręžia į nutrūkusius santykius ir pabendrauja su tuo, su kuo jis nebepalaiko ryšių, atkuria nemalonią, trikdančią sceną, įvykius, kurie neleidžia gyventi toliau. Žmogus gali padėti saugiai vaizdais išreikšti tai, kas jį baugina. Taigi, meno terapijoje, svarbu ne tai, kas pavaizduota ar kaip pavaizduota, bet tai, kaip apie vaizdinį ar išgirstą muzikos kūrinį kalbama.
Meno terapija – tai kelių meno sričių simbiozė, kaip dailės ir muzikos, muzikos ir šokio, muzikos ir psichodramos. Dailės terapija – tai laisvas ir spontaniškas dalyvavimas dailės kūrybos procese be jokių išankstinių nuostatų: imantis šios veiklos nereikia mokėti piešti! Užsiėmimo metu vyksta nenuspėjamas žaidimas su dailės priemonėmis ir technikomis siekiant ne sukurti vertingą darbą, o pažinti save. Tai Lietuvoje nauja paslaugos forma plačiausiai grupei žmonių, kurie nori išsiugdyti tam tikrus įgūdžius, atsiverti naujovėms, pokyčiams, patirti saviraiškos ir bendravimo su savimi, kitu bei pasauliu džiaugsmą, auginti savyje emocinio intelekto koeficientą.
Per dailės terapiją lavinamos savo stipriosios savybės bei asmeninio bendravimo stiliaus pažinimas dailės priemonių pagalba. Asmenybės pažinimo ir tobulinimo užduotys – tai specialiai parengtos kūrybinius impulsus atpalaiduojančios ir kūrybingumą skatinančios užduotys. Jų atlikimo metu akcentuojami patirties įgijimo, įsisąmoninimo ir laisvo eksperimentavimo procesai. Norint dalyvauti dailės terapijos užsiėmimuose nereikalingas dailės išsilavinimas. Svarbus pats procesas, dailė tik priemonė. Tai galimybė prabilti spalvomis popieriaus lape, net tada, kai labai sunku. Tai ypač gali pagelbėti žmonėms, turintiems bendravimo sutrikimų, taip pat ir vaikams su autizmo sindromu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-29
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis12.18 KB
AutoriusInute
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasI. Venclovienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dailes terapijos itaka specialiuju poreikiu vaikams [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 6 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • I. Venclovienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą