Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Lėtesnė vaikų branda. Vaikų elgsenos sutrikimai. Vaikų elgsenos sutrikimų tipai. Žaidimo terapija. Žaidimo terapijos tikslai. Vaiko ir suaugusiojo santykiai. Grupinė žaidimo terapija. Elgesio korekcijos proceso stadijos žaidimo grupėje. Išvados.

Ištrauka

Vis dažniau mūsų aplinkoje pedagogai, tėvai ar gydytojai pastebi vaikų elgsenos sutrikimų. Jų būna pačių įvairiausių. Vaikai mažai bendrauja, yra agresyvūs, apatiški, nesusikaupia, nesimoko ir daugelis kitų. Priežastys taip pat pačios įvairiausios: sunkumai šeimoje, patirtos traumos, nuoskaudos, bendraamžių patyčios ir panašiai.
Vienas iš patikimiausių ir geriausius rezultatus žadantis metodas – žaidimo terapija. Ji taikoma norint koreguoti vaikų ir paauglių elgsenos sutrikimus. Terapeuto naudojami terapiniai žaidimai padeda nebijoti aplinkos, skatina bendrauti, derinti savo veiksmus ir norus prie kitų vaikų, arba kai darbas vyksta individualiai, terapeutas skatina sukurti tokią žaidimo situaciją, kurios metu vaikas atsikratytų jį slegiančios įtampos, baimių, bendravimo sunkumų.
Žaidimo terapijos metu vaikas viską sprendžia pats, o terapeutas tik neakivaizdžiai koreguoja jo sprendimus ir padeda modeliuoti situacijas. Didžiausi pasiekimai būna tada kai vaikas dalyvauja grupinėje terapijoje. Tokiu atveju jis išmoksta būti tarp kitų vaikų, mokosi iš jų, koreguoja savo elgesį, prisitaiko prie aplinkos, bendradarbiauja.
Žaidimo terapija kiekvieną vaiką veikia individualiai. Kiekvieno vaiko pasiekimai yra kitokie. Tačiau didžiąja dalimi vaikai netiesioginiu būdu pakoreguoja savo elgseną ir pašalina juos slėgusius sutrikimus.
Darbo tikslai:
1. Išsiaiškinti kokie yra vaikų elgsenos sutrikimai;
2. Apibūdinti, kas tai yra Žaidimo terapija;
3. Kokie žaidimo terapijos uždaviniai;
4. Kaip veikia grupinė žaidimo terapija
Lėtesnę vaiko brandą (ji būdinga 5-20 procentų mokyklinio amžiaus vaikų) lemia įvairūs faktoriai. Pagal etiologiją Lėtesnė branda gali būti skirstoma į:
Konstitucinę (paveldimą)
Somatogeninę (dėl somatinių ligų)
Psichogeninę (dėl nepalankių socialinių ir pedagoginių sąlygų, kognityvinės ar emocinės deprivacijos)
Cerebrinę (dėl centrinės nervų sistemos pažeidimų).
Lėtesnės brandos vaikams būdingas psichikos ontogenezės sulėtėjimas, pažintinės veiklos raidos sutrikimas, emocijų ir valios sferų nebrandumas. Šių vaikų pažintinės veiklos ir intelekto sutrikimas netolygus, jiems būdingas hiperaktyvumas, žemesnis ir kintantis protinės veiklos produktyvumas, susijęs su dideliais darbingumo svyravimais ir apskritai menku darbingumu, specifiniais kalbėjimo sutrikimais (bendras kalbos neišlavėjimas, dislalijos, disgrafijos, disleksijos). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-05
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis22.44 KB
AutoriusEglė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaiku elgesio koregavimas zaidimo terapija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą