Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiųjų ugdymo poreikių vaikų integruotas ugdymas Lieporių vidurinėje mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specialiųjų ugdymo poreikių vaikų integruotas ugdymas Lieporių vidurinėje mokykloje

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Darbas pavadinimu "Specialiųjų ugdymo poreikių vaikų integruotas ugdymas Lieporių vidurinėje mokykloje". Įvadas. Specialiųjų poreikių mokiniai. Lieporių vidurinė mokyklos charakteristika. Integruotas ugdymas Lieporių vidurinėje mokykloje. Vaikų kontingento charakteristika. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas visiško integravimo būdu. Specialiųjų poreikių mokinių pasiekimai. Didžiausios problemos, su kuriomis susidūrė Lieporių vidurinė mokykla. Integruoto ugdymo problemos sprendimo sistema. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienas žmogus – tai galimybė. Pasaulyje nerasime visai panašių išvaizda, juo labiau charakteriu, mąstymu, gabumais, žmonių. Ir į klasę susirenka labai skirtingi vaikai. Pirmiausia jie skiriasi fizine branda bei psichiniu ir emociniu išsivystymu.
Jau daugiau nei dešimtmetis vykstanti praktinė neįgaliųjų, specialiųjų poreikių (tame tarpe ir ugdymo(-si)) turinčių asmenų integracija į visuomenę, bendruomeninį gyvenimą ekologijos profesionalų, tai yra tiek praktikų, tiek tyrėjų, iki šiol nėra galutinai kokybiškai atskleista. Be to, iki šiol praktikoje, dirbant su specialiųjų ugdymo(-si) poreikių (SUP) turinčiais ugdytiniais, susiduriama su begale įvairiausių trukdžių – pradedant nepatogumais, kuriuos sukelia kompensacinė technika, jos naudojimas, pedagogo edukacine meistryste (kompetencija ir pasiruošimu spręsti su neįgalumu susijusias ugdymo situacijas), baigiant makropolitiniais neįgalumą reglamentuojančiais įstatymais.
Pastaruoju metu specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių vaikų integracijos ir inkliuzijos procesai, moksleivių ugdymo organizavimas analizuojamas plačiu kontekstu. Raginama vertinti ne tik ugdymo kokybę, bet ugdytinio gyvenimo kokybę, akcentuojami subjektyvūs asmens sąveikos vertinimo kriterijai.
Vaikas mokykloje patirdamas nerimą, jausdamasis nesaugus, tarsi "užsiblokuoja", jo galimybės mokytis ir išmokti labai sumažėja. Didžiausia kliūtis mokytis yra baimė. Išsigandęs, įsibaiminęs vaikas negali būti geras mokinys. Svarbu, kad mokykloje vaikas būtų psichologiškai saugus, jaustų savo vertę, kad būtų užkirstas kelias baimei ir nerimui.
Šeima vaikystėje yra viena iš svarbiausių socializacijos institutų, kurią jungia bendras būstas, giminystės ryšiai ir dvasinis bendrumas, pasireiškiantis savitarpio pagalba ir moraline atsakomybe. Šeimos mikroklimatas sąlygoja vaiko asmenybės savybių vystymąsi, visuomenėje priimtų normų įsisavinimą. Vidinė vaiko būsena priklauso nuo tarpusavio santykių šeimoje, meilės ir reikšmingumo jam parodymo principais. Tai formuoja vaiko savivertės ir santykio su aplinkiniais pagrindus.
Specialiųjų poreikių vaikas - tai vaikas, kuris dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų gali ribotai dalyvauti ugdyme ir visuomenės gyvenime. Ugdymosi sunkumų gali kilti dėl sutrikusio intelekto, klausos, kalbos, regos, fizinių, emocijų ir elgesio, specifinių pažinimo ar kitų vaiko raidos sutrikimų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-09
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis382.02 KB
AutoriusAudronė
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasprof. V. Gudonis
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiuju ugdymo poreikiu vaiku integruotas ugdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • prof. V. Gudonis
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą