Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Specialiųjų ugdymo poreikių (SUP) tenkinimas B. Andruškos pradinėje mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Specialiųjų ugdymo poreikių (SUP) tenkinimas B. Andruškos pradinėje mokykloje

Aprašymas

Įvadas. Specialiųjų poreikių mokiniai. Šiaulių B. Andruškos pradinės mokyklos charakteristika. Integruotas ugdymas. Vaikų charakteristika. SUPV ugdymas. Problemos, su kuriomis susiduria mokykla. Išvados.

Ištrauka

Kaip teigia vaikų psichologai, žmogus sukurtas taip, kad patirtų džiaugsmą, kai daro tai, kas jį
skatina tobulėti. Žmogaus asmenybės raidą sąlygoja ne vien jo prigimtis, bet ir nuolatinis dviejų šaltinių-šeimos ir visuomenės-tradicijų , vertybių, lūkesčių sąlytis ir dialogas. Harmoningai žmogaus raidai svarbios ir šeimoje puoselėjamos jo individualumo šaknys, ir visuomenės institucijų kuriamos jo socialumo prielaidos.
Šeima vaikystėje yra viena iš svarbiausių socializacijos institutų, kurią jungia bendras būstas, giminystės ryšiai ir dvasinis bendrumas, pasireiškiantis savitarpio pagalba ir moraline atsakomybe. Šeimos mikroklimatas sąlygoja vaiko asmenybės savybių vystymąsi, visuomenėje priimtų normų įsisavinimą. Vaiko vidinė būsena priklauso nuo tarpusavio santykių šeimoje, meilės ir reikšmingumo jam parodymo principais. Tai formuoja vaiko savivertės ir santykio su aplinkiniais pagrindu. .
Pasaulyje nerasime visai panašių išvaizda, juo labiau charakteriu, mąstymu, gabumais, žmonių. Vaikai, atėję į mokyklą, vienas nuo kito taip pat skiriasi savo išvaizda, charakteriu, gabumais, mąstymu, talentais. Bet pirmiausia jie skiriasi fizine branda bei psichiniu ir emociniu išsivystymu.
Dėl kūno darinių ir psichinių funkcijų sutrikimų atsiradę trijų pagrindinių raidos sričių (fizinės, kognityvinės,psichosocialinės) vaiko raidos ypatumai vadinami specialiaisiais poreikiais. Vaiko, turinčio specialiųjų poreikių , apibrėžimas yra sietinas su jo galimybėmis dalyvauti ugdymo procese, bendruomenės gyvenime. Specialieji ugdymo poreikiai (SUP)-pagalbos ir paslaugų reikmė, atsirandanti dėl to , kad ugdymo ir saviugdos reikalavimai neatitinka asmens, turinčio specialiųjų poreikių, galimybių. Specialiuosius ugdymo poreikius geriau būtų apibūdinti kaip pagalbos ir paslaugų reikmes, kurių tenkinimas užtikrina optimalią individualią ugdytinio raidą ir mokymosi pasiekimų lygį.
Raidos sutrikimai ir specialieji poreikiai klasifikuojami sekančiai:
1. Intelekto sutrikimai.
2. Specifiniai pažinimo arba pažinimo procesų neišlavėjimas, sukeliantis mokymosi negales.
3. Emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimai.
4. Kalbos ir kiti komunikacijos sutrikimai.
5. Klausos sutrikimai.
6. Regos sutrikimai.
7. Judesio ir padėties sutrikimai.
8. Lėtiniai somatiniai ir neurologiniai sutrikimai.
9. Kompleksiniai sutrikimai.
10. Kiti sutrikimai bei raidą ir mokymąsi trikdantys psichosocialiniai veiksniai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-24
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis26.5 KB
Autoriusdaiva
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasprofesorius V.Gudonis
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Specialiuju ugdymo poreikiu (SUP) tenkinimas B. Andruskos pradineje mokykloje [speros.lt].rtf
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • profesorius V.Gudonis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą