Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Nemodalinės atminties sutrikimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Nemodalinės atminties sutrikimai

  
 
 
1234567
Aprašymas

Ugdytinio teigiamos mokymo motyvacijos palaikymas. Ugdytinio negalios apėjimas, taikant specialius mokymo būdus. Nepakankamai išlavėjusių gebėjimų ir pažintinių procesų ugdymas. Mokymo turinio keitimas. Vertinimas. Mokymo pasiekimų individualus vertinimas.

Ištrauka

Vaikams turintiems atminties sutrikimų reikia pritaikyti grupines ir sudaryti individualias programas, būtina atsižvelgti į jų negalės prigimtį ir laikytis tam tikrų nuostatų.
Būtina mažinti faktinės medžiagos, skirtos įsiminti kiekį. Galima atsisakyti nelabai svarbių faktų, datų, detalių mokymosi ir vaikui už jų nežinojimą nerašyti prastų pažymių.
Itin svarbu pasirūpinti, kad prasta atmintis netrukdytų mokiniui lavinti visus kitus gebėjimus, t.y. kad visa mokytis reikalinga informacija būtų jam po ranka: jei vaikas niekaip neišmoksta daugybos lentelės, jam turi būti leidžiama ja naudotis; jei neįsidėmi kokios nors tvarkos, rašybos taisyklių sekos – turi būti parengtos atmintinės, santraukos, iliustracijos ir mokinys mokomas dirbti, remiantis jomis; gali būti parengti į tų metų programą įeinančių sąvokų žodynėliai, datų, faktinės medžiagos išklotinės; klasėje turi būti chrestomatijų, enciklopedijų, žinynų ir kt.
Mokant vaiką, turintį atminties sutrikimų, būtina pateikti trumpus, nuoseklius nurodymus; užduotis galima formuluoti raštu, kad mokinys galėtų nuolat pasitikrinti, ar daro tai, ko prašomas; vaikui klystant, svarbu įsitikinti, ar jis nesugeba suprasti, protauti, ar jau pamiršo, ką reikia daryti; svarbu neapkrauti jo nauja, nežinoma informacija, bet nuosekliai papildyti žinias, ugdyti gebėjimus, įgūdžius; vaikui ko nors neprisimenant, būtina pagelbėti užuominomis, tam tikros situacijos, reikšmingo elemento priminimu, galima patarti, kur ieškoti pamirštos informacijos.
Svarbu paskatinti mokinį nuolat lavinti atmintį, pavyzdžiui, siekti asmeninio rezultato, vis tiksliau ir daugiau įsimenant skaitmenų, instrukcijų, įvykių, vardų, datų, eilėraščio eilučių ir kt.
Vienos iš pagrindinių mokytojo funkcijų – įvertinimas, kaip mokiniai yra išmokę tai, ko jūs norėjote, kad jie išmoktų.
Neformaliu ir formaliu vertinimu jūs įvertinate, kaip mokiniai pasiekė tuos tikslus, kuriuos jūs įvertinate, kaip mokiniai pasiekė tuos tikslus, kuriuos jūs jiems buvote iškėlę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-28
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis11.78 KB
AutoriusJoli
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojaslektorė Klizaitė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nemodalines atminties sutrikimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 5 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 4 Klasė/kursas
  • lektorė Klizaitė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą