Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Hiperaktyvūs vaikai

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Hiperaktyvių vaikų samprata. Hiperaktyvių vaikų diagnozavimo požymiai. Hiperaktyvumo priežastys. Hiperaktyvių vaikų gydymas. Hiperaktyvių vaikų ugdymas. Rekomendacijos mokymo ir auklėjimo procese. Patarimai mokytojams, ugdantiems hiperaktyvius vaikus. Hiperaktyvių vaikų tėvų konsultavimas. Išvados.

Ištrauka

Tikslaus apibrėžimo, kas yra hiperaktyvus vaikas, kol kas nėra, nes tai dar ne iki galo ištirtas psichikos sutrikimas. Tačiau specialistai sutaria, kad tai – savikontrolės ir socialinio elgesio raidos sutrikimas. Jis, deja, yra nepagydomas. Šis sutrikimas neigiamai veikia vaiko gyvenimą namuose, mokykloje ir bendruomenėje. Psichiatrų duomenimis, hiperaktyvių vaikų yra 3–5 proc.
Sutrikusio elgesio vaikai suaugusiems kelia didesnį nerimą, susirūpinimą negu vaikai, turintys kitokią negalę. Niekada nekaltiname aklo, negirdinčio, paralyžiuoto vaiko, kad jis negali būti toks ,,kaip visi", tačiau linkę manyti, kad vaikas, turintis įvairių elgesio deviacijų, gali atsakyti už savo poelgius, veiksmus. Toks suaugusiųjų požiūris apsunkina vaiko santykius su šeima, bendraamžiais, mokykla.
Vertinti vaiko elgesį kaip sutrikusį galima tik gerai susipažinus su jo vystymosi ypatumais, sąlygomis, kuriomis vaikas augo. Išvadas apie elgesio sutrikimą galima daryti tik išanalizavus elgesio pobūdį, sąlygas, kuriomis jis pasireiškia, apibendrinus įvairių specialistų (vaikų psichoneurologo, psichologo, specialiojo pedagogo, logopedo ir kt. ) stebėjimus bei išvadas. Taigi labai svarbu teisingai prognozuoti vaikų vystymosi tendencijas, ypač emocinės sferos raidą, organizuoti specialųjį mokymą taip, kad elgesio sutrikimai būtų šalinami kaip galima anksčiau arba kryptingai organizuojamas prevencinis šiems sutrikimams atsirasti darbas.
Pastaruoju metu padidėjo susidomėjimas šia problema, nes šis vaiko vystymosi variantas vis labiau plinta. Be to, tokie vaikai labai ,,nepatogūs" auklėtojams, mokytojams ir net tėvams: jie visada pridaro aplinkiniams daug rūpesčių, labai nevienodai įsisavina žinias bei įgūdžius, sunkiai adaptuojasi mokykloje.
Šiuo sutrikimu domėjosi bei tyrinėjo Rupšienė L. (1999), Ramanauskienė T. (2001), Jergičiova O. (1999), Antanaitytė E. (2001), Petkevičiūtė G. (2004), Zambacevičienė E. (2002).
Darbo tikslas: atskleisti hiperaktyvių vaikų sampratą ir ugdymo bruožus.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti hiperaktyvių vaikų sampratą, išskirti hiperaktyvumo priežastis.
2. Nustatyti sąlygas lemiančias hiperaktyvių vaikų ugdymo efektyvumą.
Darbo metodai: mokslinės ir metodinės literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-27
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis22.01 KB
Autorius...
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Hiperaktyvus vaikai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą