Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Hiperaktyvūs vaikai ir jų auklėjimas
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Hiperaktyvūs vaikai ir jų auklėjimas

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Vaikų emocijų ir elgesio sutrikimai: hiperaktyvumas. Hiperaktyvumo priežastys. Hiperaktyvių vaikų gydymas. Situacija šeimoje. Patarimai tėvams. Pagrindinės korekcinės veiklos kryptys. Išvada.

Ištrauka

Vaikai- didžiausias mūsų džiaugsmas ir pasididžiavimas. Trokštame, kad jie augtų sveiki ir laimingi, kad užaugę taptų dorais ir reikalingais visuomenei žmonėmis.
Vaiko kelias į gyvenimą prasideda tėvų namuose. Jis kasdien regi aplink save realią tikrovę ir pats joje dalyvauja perimdamas iš tėvų įvairias elgesio, veiklos, charakterio savybes. Darnus šeimos funkcionavimas galimas tada, kai kiekvienas jos narys atlieka vaidmenis, atitinkančius savo priedermes, poreikius, pareigas ir teises. Žiūrint į ateitį, tėvų tikslas- mokyti vaikus jausti, mąstyti, bendrauti, tikslingai ugdymo požiūriu organizuoti savo bei vaikų gyvenimą ir elgesį.
Tėvai ir pedagogai yra pirmieji, kurie susiduria su vaiko elgesio apraiškomis. Apibrėžti elgesio sutrikimus ankstyvajame ir ikimokykliniame amžiuje labai sunku. Beveik visi vaikai tam tikrais amžiaus tarpsniais turi elgesio problemų, tačiau ne visus juos apibūdiname kaip elgesio problemų turinčius vaikus. Vertinti vaiko elgesį kaip sutrikusį galima tik gerai susipažinus su jo vystymosi ypatumais, sąlygomis, kuriomis vaikas augo. Išvadas apie elgesio ar emocijų sutrikimą galima daryti tik išanalizavus elgesio pobūdį, sąlygas, kuriomis jis pasireiškia, apibendrinus įvairių specialistų (psichologo, specialiojo pedagogo ,logopedo ir kt. ) stebėjimus bei išvadas.
Elgesys konkrečiose situacijose yra išmokstamas ir priklauso nuo individo išmokimo bei situacijos – jeigu žmogus pasielgė vienaip ar kitaip vienoje situacijoje, tai dar nereiškia, kad taip jis elgsis kitomis aplinkybėmis. Jeigu biologiniai veiksniai daro didelę įtaką žmogaus elgesiui, mintims ir jausmams, vadinasi, tam tikros psichologinės savybės gali būti paveldimos.
Vaiko santykis su aplinka plačiąją prasme prasideda dar prenataliniu periodu. Jeigu kūdikis nėra laukiamas, susiformuoja jau minėtas bioemocinis motinos ir vaiko ryšys, stiprėja emocinės vaisiaus atmetimo reakcijos. Visi nelaukti vaikai yra emociškai pažeisti. Jeigu ankstyva kūdikio emocinė ir socialinė plėtra buvo pilnavertė, mažai tikėtina, kad vėliau jis turės didelių elgesio sutrikimų, jei nesikeis šeimos ir socialinė situacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-25
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis19.42 KB
Autoriusdiana
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasPocevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių universiteto gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Hiperaktyvus vaikai ir ju auklejimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Šiaulių universiteto gimnazija / 1 Klasė/kursas
  • Pocevičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą