Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Hiperaktyvumas

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Hiperaktyvumas. Sutrikimas, pagrindiniai simptomai. Hiperaktyvumo sąvoka. Būdingiausi simptomai. Hiperaktyvumo priežastys. Hiperaktyvumo pasireiškimo etapai. Hiperaktyvių vaikų charakteristika. Hiperaktyvaus vaiko situacija šeimoje. Hiperaktyvaus vaiko situacija mokykloje. Hiperaktyvių vaikų konsultavimas ir ugdymo galimybės. Pagalbos būtinumas. Hiperaktyvaus vaiko konsultavimas, pagalbos būdai. Išvados.

Ištrauka

Tikriausiai tiek pedagogai, tiek tėvai sutiktų su teiginiu, kad viena iš pagrindinių problemų, su kuria jie susiduria ugdydami vaiką, yra vaikų netinkamas elgesys. Neretai atsitinka taip, kad vaikai nesiklauso, sunkiai sukaupia dėmesį, yra linkę nusikalsti ir sugalvoja begalę būdų, kaip išvesti suaugusius iš kantrybės. Be abejo, vaikams yra būdingas aktyvumas ir judrumas, noras pažinti pasaulį, kuris ir skatina juos įvairiems "nuotykiams". Tačiau kartais toks judrumas ir nuotykių paieškos peržengia leistinas ribas. Deja, mokytojai ir tėvai neretai pamiršta, kad toks netinkamas elgesys gali būti sąlygojamas ne paties vaiko noro nusižengti, tikslingo ir sąmoningo siekio. Tiek tėvai, tiek mokytojai, o dažnai ir kiti aplinkiniai stebisi, iš ko vaikas galėjo paveldėti tokį prastą charakterį, arba kremtasi blogai jį auklėję. Jie nė neįtaria, kad tokio netinkamo elgesio priežastis gali būti rimtas sutrikimas – hiperaktyvumas.
Hiperaktyvumas – vienas iš sutrikimų, kuris gana ilgai buvo apibrėžiamas kaip netinkamas vaiko elgesys, kaip pernelyg didelis vaiko judrumas, nepaklusnumas ir pan. Tačiau įvairiais tyrimais buvo įrodyta, kad hiperaktyvumas – tai rimtas sutrikimas, trukdantis vaikui adaptuotis jį supančioje aplinkoje. Šiai sutrikimų grupei būdinga ankstyva pradžia, per daug judrus, blogai moduliuojamas elgesys, persipinantis su dideliu dėmesio nepakankamumu ir sugebėjimo užbaigti atliekamas užduotis stoka. Šie elgesio bruožai būdingi įvairioms situacijoms ir trunka ilgai. Būtent todėl hiperaktyviam vaikui yra reikalinga tiek pedagogų, tiek tėvų pagalba, kuri padėtų jam išmokti kontroliuoti elgesį ir sėkmingai funkcionuoti aplinkoje.
Darbo tikslas – aprašyti hiperaktyvių vaikų konsultavimą ir ugdymo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti hiperaktyvumo sąvoką; šio sutrikimo pagrindinius simptomus;
2. Nustatyti hiperaktyvumą lemiančias priežastis;
3. Pateikti hiperaktyvių vaikų charakteristiką;
4. Aprašyti hiperaktyvių vaikų konsultavimą ir ugdymo galimybes.
Darbo objektas – hiperaktyvūs vaikai.
Darbe yra remiamasi psichologine, pedagogine literatūra (D. Kurmilavičiūtės, S. Tamošiūnaitės ir kt. autorių darbais) ir metodine medžiaga, pateikta interneto svetainėse. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-11
DalykasRaidos psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Raidos psichologija
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis25.9 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Hiperaktyvumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą