Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas UAB "Ugrima"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas UAB "Ugrima"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos esmė ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Kainų nustatymo metodai. Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Konkurencinė situacija rinkoje. Praktinė dalis. UAB "Ugrimos" apibūdinimas. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Šakos, kurioje veikia UAB "Ugrima" apibūdinimas. 1000 vnt. Kavos puodelių pakuotės DAP kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Eksporto kainų skaičiavimas. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama bendrovės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Mano kursinio tikslas yra aprašyti kainų politikos esmę, tikslus, strategiją ,
pagrindines kainų rūšis.a,tskleisti kainos ir kainų politikos ekonominę prasmę, remiantis praktiniais pavyzdžiais, parodyti, kaip kainos nustatomos ir kaip jas veikia konkurentai. Taigi , kad įvykdyčiau savo kursinio darbo tikslyus, atliksiu šiuos uždavinius:
Kad geriau būtų įsisavinta praktinė medžiaga, pradžioje pateiksiu teorinę darbo dalį.
, praktinėje kursinio daliyje pagrindiniai uždaviniai yra UAB "Ugrimos" apibūdinimas, apibūdinti jos rinką, nustatyti šios įmonės kainodaros metodą, apskaičiuoti vienkartinių kavos indelių kainą, taip pat pardavimo, eksporto kainas . Taip pat šiame darbe aprašysiu esamą UAB "Ugrimos" kainodaros strategiją, taikomas kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus. Pateiksiu išvadas ir pasiūlymus.
Kad būtų aiškiau apie ką šis kursinis darbas, pirmiausiai paaiškinsiu kelias sąvokas:
Kainodara yra sudėtingiausias prekių rinkos konjuktūros mechanizmas, jos barometras.
Kaina yra tarsi barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, palyginti su visuomenės poreikiu rinkoje. Firmai dirbant rinkos sąlygomis, kaina yra vienas iš jos bendrosios politikos elementų.
Kaina – tai prekės aktyvo arba gamybos išteklių piniginė vertė.
Kaina – pinigų suma, mokama už produktą ar paslaugą, arba vertybių suma, kurią vartotojai išmaino į naudą, gaunamą turint arba vartojant gaminį ar paslaugą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-04
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis74.91 KB
AutoriusAudra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Ugrima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą