Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainos samprata. Kainų politikos tikslai. Kainos formavimą įtakojantys veiksniai. Kainų nustatymo metodai. Kainos ir paklausos ryšys. Kainodaros strategijos. Kokybės apibrėžtis ir jos ypatumai. Konkurencinė situacija rinkoje. Vartotojų požiūris į nuolaidų sistemą. Praktinė dalis. UAB "Spaudas" apibūdinimas. Komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas. Konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Spaudas" 1 mln. vnt. etikečių kainos nustatymo principai. Bendrovėje taikomas kainos nustatymo 1 mln. vnt. etikečių metodas. 1 mln. vnt. etikečių EXW kainos kalkuliavimas. 1 mln. vnt. etikečių pardavimo vartotojui kainos nustatymas. 1 mln. vnt. etikečių kainos nustatymas nenuostolingumo (lūžio taško) metodu. Optimalaus 1 mln. vnt. etikečių kainų lygio nustatymas. UAB "Spaudas" kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.