Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros sistema įmonėje: UAB "Spaudas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros sistema įmonėje: UAB "Spaudas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainos samprata. Kainų politikos tikslai. Kainos formavimą įtakojantys veiksniai. Kainų nustatymo metodai. Kainos ir paklausos ryšys. Kainodaros strategijos. Kokybės apibrėžtis ir jos ypatumai. Konkurencinė situacija rinkoje. Vartotojų požiūris į nuolaidų sistemą. Praktinė dalis. UAB "Spaudas" apibūdinimas. Komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas. Konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Spaudas" 1 mln. vnt. etikečių kainos nustatymo principai. Bendrovėje taikomas kainos nustatymo 1 mln. vnt. etikečių metodas. 1 mln. vnt. etikečių EXW kainos kalkuliavimas. 1 mln. vnt. etikečių pardavimo vartotojui kainos nustatymas. 1 mln. vnt. etikečių kainos nustatymas nenuostolingumo (lūžio taško) metodu. Optimalaus 1 mln. vnt. etikečių kainų lygio nustatymas. UAB "Spaudas" kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Daugumai žmonių, susijusių su verslu beveik kiekvieną dieną tenka priimti sprendimus, kurie siejasi su kainodara: sudaryti kainoraščius, dalyvauti derybose dėl palankesnių kainų, numatyti, kokias gali taikyti nuolaidas, siekdami skatinti prekybą ir panašiai. Todėl labai svarbu pažinti įvairias kainodaros subtilybes, kuo giliau nagrinėti su kainodara susijusius klausimus. Juk galima sakyti, kad kainodara yra svarbiausia priemonė įmonės tikslams pasiekti, nes nustatyta tinkama kaina gali padėti įmonei pasiekti tiek finansinius, tiek rinkos dalies siekimus, gali būti galinga priemonė kovojant su konkurentais.
Šiuo darbu išanalizuosime UAB "Spaudas" kainodaros sistemą.
Analizuojant kainodarą reikia apibrėžti, kas yra kaina; aprašyti kainų politikos proceso pagrindinius etapus, akcentuojant, kokie gali būti kainų politikos tikslai, kainos formavimą įtakojantys veiksniai, kainų nustatymo metodai bei kainodaros strategijos; palyginti įvairių autorių nuomones.
Šiame darbe aprašyta UAB "Spaudas" verslo šaką, kurioje ši bendrovė veikia, identifikuotas bendrovėje taikomas kainos nustatymo metodas etikečių spausdinimui, apskaičiuota to paties produkto EXW kaina, nustatyta to paties produkto pardavimo vartotojui kainą, nustatyta kaina nenuostolingumo metodu, nustatytas optimalus kainų lygis tam pačiam produktui, aprašyta bendrovėje esama kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos ir kainodaros ypatumai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-19
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis90.99 KB
AutoriusDona
Viso autoriaus darbų29 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros sistema imoneje UAB Spaudas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą