Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Ingman ledai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: UAB "Ingman ledai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Kainų politikos formavimas. Aplinkos analizė. Kainodaros politikos tikslai. Kainą lemiančių veiksnių analizė. Kainodaros strategijos. Praktinė dalis. UAB "Ingman ledai" apibūdinimas. Trumpa įmonės istorija. Įmonės komercinė-ūkinė veikla. Šakos, kurioje veikia įmonė apibūdinimas. VIVA vanilinio plombyro kainos nustatymo principai. VIVA vanilinio plombyro EXW kainos skaičiavimas (100 vnt.). Produkto pardavimo vartotojui kaina (100vnt.). Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Esama (galima) įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai ir pan. Išvados.

Ištrauka

Paklausos ir pasiūlos dėsnis yra pagrindinis rinkos mainų ir kainų dėsnis. Kainų mechanizmas padeda pasiūlą pritaikyti prie paklausos. T.y. kainų politikos pagalba (t.y. per rinkų ir nuostolių mechanizmą) nustatoma, kokių prekių reikia visuomenei, kaip jas gaminti ir paskirstyti.
Kainų nustatymas yra labai aktuali tema. Nes visų pirma tai yra vienas iš sudėtingiausiu ir svarbiausiu procesu, kuris tęsiasi nuo prekės "gimimo" per visą jos "gyvenimo" rinkoje ciklą. Nuo nustatytos kainos priklauso įmonės pelnas, kokia rinkos dalį ji užims. Nustatydama kaina turi įvertinti daug aspektų, kaip konkurentai, išlaidos ir t.t. Todėl kiekviena firma paprastai sudaro vienokį ar kitokį ilgalaikio komercinio darbo planą, nustato rinkos strategiją, iškelia tikslus, kurių numato siekti.
Tyrimo objektas – UAB"Ingman ledai" kainodaros organizavimas.
Tyrimo tikslas - yra išaiškinti UAB "Ingman ledai" kainodaros proceso organizavimo ypatumus.
Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti kainodaros aplinką, tikslus, strategijas, veiksnius, įtakojančius kainą;
Apibūdinti nagrinėjama įmonę;
Apibūdinti šaką, kurioje veikia įmonė;
Aprašyti nagrinėjamos įmonės prekės (paslaugos) kainos nustatymo principus;
Aprašyti esama (galima) įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos, kainodaros ypatumai ir pan.
Pirmoje dalyje naudodamasi 4 literatūros šaltiniais pateiksiu bendrą kainų politikos supratimą, pradedant nuo kainos politikos formavimosi, aplinkos analizės, išanalizuoju kainodaros tikslus ir strategijas, remdamasi skirtingais autoriais randu skirtumus ir panašumus. Taip pat pateikiu išorinius ir vidinius veiksnius, kurie įtakoja kainą.
Antroje dalyje pateikiu VIVA vanilinio plombyro EXW kainos skaičiavimus; to paties produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas; kainos nustatymas nenuostolingumo metodu; optimalaus kainų lygio tam pačiam produktui nustatymas.
Kursinio projekto tyrimo rezultatai pateikti išvadose. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-29
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis78.44 KB
Autoriusjelena
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. A.Miečinskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Ingman ledai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. A.Miečinskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą