Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Čili pica"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Kainodaros organizavimas: UAB "Čili pica"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Tikslas - remiantis teorine medžiaga ištirti kainodaros organizavimą UAB "Čili Holdings". Teorinė dalis. Kainos samprata ir reikšmė. Kainų nustatymo metodai. Kainos nustatymas pagal kaštus. Kainos nustatymas pagal paklausą. Kainos nustatymas pagal konkurentus. Kainų politika ir jos rūšys. Nuolaidos. Segmentinė kainodara. Kainodaros organizavimas UAB "Čili Holdings". Nagrinėjamos įmonės charakteristika ir apibūdinimas. Bendra informacija. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės valdymo struktūra. UAB "Čili Holdings" rinkos apibūdinimas. Klientai ir bendra rinkos apžvalga. Įmonės išoriniai veiksniai. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas. Produkto kainos nustatymas. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo galutiniam vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainodaros strategija. Taikomos kainų nuolaidos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš pradedant spręsti kainodaros klausimus, įmonė turi apsispręsti, kokios rinkos yra perspektyvios, kokiais išskirtinumais įmonė disponuoja, kas yra jos tikslinis vartotojas ir t.t. Tik išsisprendus šiuos klausimus galima pradėti galutinai formuoti kainų politiką įmonėje
Kaina yra vienas pagrindinių firmos rinkos politikos elementų ir yra panaudojama efektyviausiai tada, kai ji naudojama kartu su kitais realizavimo proceso elementais. Nustatant konkrečias kainas įmonė remiasi kainų politika, vadovaujasi parengtos strategijos principais, iškelia savo įmonės tikslus.
Šio darbo tikslas - remiantis teorine medžiaga ištirti kainodaros organizavimą UAB "Čili Holdings".
Tyrimo objektas - UAB "Čili Holdings" šeimyninio dydžio picos "Romeo" kainodaros organizavimas.
Šio kursinio projekto uždaviniai:
Išnagrinėti teorinę medžiagą;
Apibūdinti nagrinėjamą įmonę;
Apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą keturiais metodais: EXW, kainos vartotojui, nenuostolingumo taško ir optimalios kainos;
Aptarti įmonės kainodaros strategiją, kainodaros ypatumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-04
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai4
Dydis62.09 KB
Autoriusvika
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGarškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Cili pica [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Garškaitė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą